E-SHOPPING

Ανάλυσέ το: Διατροφή στην εγκυμοσύνη

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη αναλύει τις τροφές που πρέπει να τρως, ποιες να αποφεύγεις, αλλά και έναν πλήρη οδηγό για τα βότανα στην εγκυμοσύνη


Πεμ 27/02/2014


Επιθυμητές τροφές στην εγκυμοσύνη

Για πρόσληψη βιταμίνης D: τα παχιά ψάρια (ρέγκα, σκουμπρί, σολομός, σαρδέλα και τόνος), ο κρόκος αυγού, η κρέμα, το βούτυρο και το τυρί περιέχουν ικανοποιητική ποσότητα βιταμίνης D.

Βιταμίνη Ε: Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε είναι το ελαιόλαδο, η μαργαρίνη, οι ξηροί καρποί και οι ηλιόσποροι.

Βιταμίνη C: Οι καλύτερες πηγές βιταμίνης C είναι τα πορτοκάλια, γκρέιπ – φρουτ, λεμόνια, ακτινίδια, κόκκινες πιπεριές και το σέλινο, παπάγια, φράουλες, μπρόκολο, κουνουπίδι.

Βιταμίνη Β6 ή πυριδοξίνη: Μεγαλύτερη περιεκτικότητα στην βιταμίνη Β6 έχουμε στο πίτυρο ρυζιού , πίτυρο σιταριού και στους ηλιόσπορους

Φολικό οξύ ή βιταμίνη Μ ή Φολασίνη: Οι συνηθισμένες διαιτητικές πηγές του είναι τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά, τα σπαράγγια, το μπρόκολο, τα εσπεριδοειδή, οι φακές τα φασόλια, ο αρακάς, αβοκάντο, μπάμιες, καρότα, ξηροί καρποί και τα πατζάρια.

Βιταμίνη Β12 ή κοβαλαμίνες: Η βιταμίνη Β12 βρίσκεται κατά κύριο λόγο σε προϊόντα ζωικής προέλευσης όπως το κόκκινο κρέας, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά.



Ασβέστιο: Τροφές πλούσιες σε ασβέστιο είναι το τυρί, το λευκό αλεύρι σόγιας, το γάλα και το γιαούρτι, τα όσπρια, το κακάο σκόνη, φασόλια ξερά, σταφίδες.

Μαγνήσιο: Τροφές που περιέχουν ικανοποιητική ποσότητα μαγνησίου είναι: σκόνη από κακάο , σπανάκι, ρεβίθια, αλεύρι από βαμβακόσπορο, σησάμι, καρυκεύματα, σιτάρι, αμύγδαλα

Σίδηρος: Πλούσιες πηγές σιδήρου είναι: Βοδινό, νεφρά, χαβιάρι, κοτόπουλο, σκόνη κακάο, ψάρια, συκώτι, πορτοκάλια, πατάτα, ρύζι, αλεύρι σόγιας, ηλιόσποροι, σιτάρι, γαρίδες, μαιντανός, δυόσμος, θυμάρι, σπανάκι, δημητριακά, βρώμη.
Καλές πηγές: Σκουρόχρωμη ζάχαρη, ξερά φρούτα, κρόκος αυγού, ξηροί καρποί, χοιρινό, αρνί.

Εγώ είμαι από τις «τυχερές» που ζητάω πολύ ξινά και αλμυρά αντί για γλυκά… Ωστόσο, το μυστικό για να μην θέλεις γλυκό είναι να μην αργείς τα γεύματά σου πάνω από 3 ώρες και να τρως τον μαγικό συνδυασμό των τριών, δηλαδή και την πρωτείνη (κρέας, ψάρι ή τυρί και την βιταμίνη C (σαλάτες, φρούτα) και τον υδατάνθρακα (ρύζι, μακαρόνι, καλαμπόκι, πατάτα, ψωμί)

Να είσαι καλά!

Σ.


Μην ξεχνάτε ότι περιμένω τα μηνύματά σας στο mail μου koutsostamati@gmail.com 


Κάνε like στη σελίδα μου στο facebook «Σάντυ Κουτσοσταμάτη» για να ενημερώνεσαι για τα άρθρα μου και όχι μόνο…
Twitter: S_Koutsostamati


Aπαγορεύεται  ηοποιαδήποτε αναπαραγωγή, αντιγραφή, αναδημοσίευση, ανάρτηση ή με οποιοδήποτε τρόπο χρήση των κειμένων της ιστοσελίδας. Οι παραβάτες θα διώκονται σύμφωνα με τον νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας και τον ποινικό κώδικα.

Σελίδα
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ / ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ