Αδύνατη για Πάντα: 10 Οφέλη που προσφέρουν οι μελιτζάνες στην υγεία μας
Αδύνατη για Πάντα: 10 Οφέλη που προσφέρουν οι μελιτζάνες στην υγεία μας
Αδύνατη για πάντα: Το αγγούρι είναι το λαχανικό του καλοκαιριού
Αδύνατη για πάντα: Το αγγούρι είναι το λαχανικό του καλοκαιριού
ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ27.08.2015

Αδύνατη για Πάντα: Το άγχος της επιστροφής και οι επιπτώσεις του στο βάρος

Πως να διαχειριστείτε το άγχος μετά τις διακοπές με φυσικούς τρόπους, προσέχοντας το βάρος σας

Καταφέραμε και φύγαμε διακοπές, έστω για λίγο…

Πήραμε ανάσα, γεμίσαμε μπλε και ενέργεια για τον δύσκολο χειμώνα που ακολουθεί. Η αλήθεια είναι ότι όσο ωραία και αν περάσαμε επιστρέφοντας στο σπίτι, στη δουλειά μας και με τον καταιγισμό των μέσων μαζικής ενημέρωσης, με τις αέναες πολιτικές εξελίξεις, το άγχος επανέρχεται. Σε άλλους ήπια και σε άλλους πιο έντονα, ακόμη και με κρίσεις πανικού.

Είναι πάρα πολύ σημαντικό να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας και να βάλουμε ένα πρόγραμμα το οποίο θα συμπεριλαμβάνει σωστή διατροφή και ήπια άσκηση.

Θα σας αναφέρω κάποιες τροφές και κόλπα που θα σας βοηθήσουν να λειτουργήσετε ήρεμα.

Ποια όμως είναι τα συμπτώματα του άγχους;
– Ξηροστομία
– Ταχυκαρδίες
– Έλλειψη αναπνοής
– Πονοκέφαλος
– Διαρκή κόπωση
– Σφίξιμο στο στήθος
– “Κόβονται” χέρια ή πόδια
– Αϋπνία, Δυσκολία να κοιμηθείτε ή ξυπνάτε τη νύχτα

Καταναλώστε:
1. Βρώμη για πρωινό: Περιέχει θειαμίνη και παντοθενικό όξύ , τα οποία ηρεμούν τα νεύρα.
2. Ολικής αλέσεως προιόντα . Περιέχουν μαγνήσιο, μέταλλο που καλμάρει τα νεύρα και τους μύες και βοηθάει στον ύπνο.
3. Γαλοπούλα. Περιέχει τρυπτοφάνη η οποία μετατρέπεται σε σεροτονίνη, το φυσικό ηρεμιστικό του εγκεφάλου.
4. Μούρα και Acai: Πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βοηθούν τον εγκέφαλο.
5. Αμύγδαλα: Δίνουν ενέργεια στον οργανισμό, πλούσια σε ασβέστιο.
6. Καρύδια: Πλούσια σε Ω3 ενισχύουν το έλυτρο του νευρικού κυττάρου.
7. Μαύρη σοκολάτα 70% περιεκτικότητα σε κακάο: Ισχυρά αντιοξειδωτική και πλούσια σε μαγνήσιο, αυξάνει και αυτή τη σεροτονίνη.
8. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β, οι οποίες ενισχύουν την πνευματική λειτουργία (αυγά, Δημητριακά ολικής, κρέας , κοτόπουλο)
9. Νερό: Η αφυδάτωση προκαλεί κόπωση και ευερεθιστότητα.
10. Λιπαρά ψάρια: Σολωμός, τόνος, σαρδέλες, πλούσια σε Ω3. Ο εγκέφαλός μας είναι 70% λίπος!!

Αποφύγετε:
– Τηγανιτά
– Ζάχαρη
– Αλκοόλ
-Καφείνη

Αρχίστε μια ήπιας μορφη άσκηση. Μπορείτε ακόμη να συνεχίσετε το κολύμπι, το οποίο δεν επιβαρύνει αρθρώσεις και παράλληλα ενδείκνυται για τις ακόμη υψηλές θερμοκρασίες. Καλό είναι να γνωρίζετε ότι και η έντονη άσκηση προκαλεί στρες στον οργανισμό.

Σας εύχομαι καλή και ήρεμη επιστροφή!

More from

BLOGS

Ανάλυσέ Το: Τα προβλήματά μας είναι αληθινά ή μήπως ψευδαισθήσεις του μυαλού μας;

Τι θα συμβεί εάν αντί για να ασχολούμαστε με αυτά που δεν έχουμε ασχολούμαστε με αυτά που έχουμε;

Ανάλυσέ Το: Γιατί αλλάζει/ δοκιμάζεται η σχέση μετά το παιδί;

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη σού παρουσιάζει τους τρόπους για να το αντιμετωπίσεις

Eliana in Babyland: Σκέψεις με αφορμή την Ανδριάνα

Η Ελιάνα Χρυσικοπούλου προσπαθεί να βάλει σε σειρά τις σκέψεις της γύρω από τον τραγικό χαμό ενός μικρού κοριτσιού, το πένθος στα χρόνια των social media και τον μεγάλο φόβο

Ilia's Hair Stories by Pantene: Το 1ο blog post της νικήτριας του The Hair Blog Project

Αγαπάς τα μαλλιά σου και θες να ξέρεις τα πάντα γι' αυτά; Η Ήλια είναι ο ιδανικός άνθρωπος για εσένα. Διάβασε όσα έχει να σου πει και stay tuned

Ανάλυσέ Το: «Μαμά αγαπάμε μόνο τα κατοικίδια; Τα υπόλοιπα ζώα τα σκοτώνουμε;»

H Σάντυ Κουτσοσταμάτη μιλά για τη διαφορετική μας αντιμετώπιση απέναντι στα ζώα

Όσα πρέπει να ξέρεις για τη νέα συλλογή PANDORA

Η "Miss Chic" Έλενα Πάκου βλέπει από κοντά τη νέα συλλογή της PANDORA και ξεχωρίζει τα κομμάτια που θα αναδείξουν καλύτερα τα Φθινοπωρινά outfits

H beauty blogger μοιράζεται τις καλύτερες beauty στιγμές του Σεπτεμβρίου

Η beauty blogger υποδέχεται το φθινόπωρο με ένα beauty post που συγκεντρώνει τις καλύτερες στιγμές αλλά και προτάσεις. Διάβασέ το!

Ανάλυσέ Το: Πώς να μάθεις στο παιδί σου την αξία των χρημάτων

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη σού αναλύει τους τέσσερις τρόπους για να τα καταφέρεις