Blogs : ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ27 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2015

Αδύνατη για Πάντα: Το άγχος της επιστροφής και οι επιπτώσεις του στο βάρος

Πως να διαχειριστείτε το άγχος μετά τις διακοπές με φυσικούς τρόπους, προσέχοντας το βάρος σας

Καταφέραμε και φύγαμε διακοπές, έστω για λίγο…

Πήραμε ανάσα, γεμίσαμε μπλε και ενέργεια για τον δύσκολο χειμώνα που ακολουθεί. Η αλήθεια είναι ότι όσο ωραία και αν περάσαμε επιστρέφοντας στο σπίτι, στη δουλειά μας και με τον καταιγισμό των μέσων μαζικής ενημέρωσης, με τις αέναες πολιτικές εξελίξεις, το άγχος επανέρχεται. Σε άλλους ήπια και σε άλλους πιο έντονα, ακόμη και με κρίσεις πανικού.

Είναι πάρα πολύ σημαντικό να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας και να βάλουμε ένα πρόγραμμα το οποίο θα συμπεριλαμβάνει σωστή διατροφή και ήπια άσκηση.

Θα σας αναφέρω κάποιες τροφές και κόλπα που θα σας βοηθήσουν να λειτουργήσετε ήρεμα.

Ποια όμως είναι τα συμπτώματα του άγχους;
– Ξηροστομία
– Ταχυκαρδίες
– Έλλειψη αναπνοής
– Πονοκέφαλος
– Διαρκή κόπωση
– Σφίξιμο στο στήθος
– “Κόβονται” χέρια ή πόδια
– Αϋπνία, Δυσκολία να κοιμηθείτε ή ξυπνάτε τη νύχτα

Καταναλώστε:
1. Βρώμη για πρωινό: Περιέχει θειαμίνη και παντοθενικό όξύ , τα οποία ηρεμούν τα νεύρα.
2. Ολικής αλέσεως προιόντα . Περιέχουν μαγνήσιο, μέταλλο που καλμάρει τα νεύρα και τους μύες και βοηθάει στον ύπνο.
3. Γαλοπούλα. Περιέχει τρυπτοφάνη η οποία μετατρέπεται σε σεροτονίνη, το φυσικό ηρεμιστικό του εγκεφάλου.
4. Μούρα και Acai: Πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βοηθούν τον εγκέφαλο.
5. Αμύγδαλα: Δίνουν ενέργεια στον οργανισμό, πλούσια σε ασβέστιο.
6. Καρύδια: Πλούσια σε Ω3 ενισχύουν το έλυτρο του νευρικού κυττάρου.
7. Μαύρη σοκολάτα 70% περιεκτικότητα σε κακάο: Ισχυρά αντιοξειδωτική και πλούσια σε μαγνήσιο, αυξάνει και αυτή τη σεροτονίνη.
8. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β, οι οποίες ενισχύουν την πνευματική λειτουργία (αυγά, Δημητριακά ολικής, κρέας , κοτόπουλο)
9. Νερό: Η αφυδάτωση προκαλεί κόπωση και ευερεθιστότητα.
10. Λιπαρά ψάρια: Σολωμός, τόνος, σαρδέλες, πλούσια σε Ω3. Ο εγκέφαλός μας είναι 70% λίπος!!

Αποφύγετε:
– Τηγανιτά
– Ζάχαρη
– Αλκοόλ
-Καφείνη

Αρχίστε μια ήπιας μορφη άσκηση. Μπορείτε ακόμη να συνεχίσετε το κολύμπι, το οποίο δεν επιβαρύνει αρθρώσεις και παράλληλα ενδείκνυται για τις ακόμη υψηλές θερμοκρασίες. Καλό είναι να γνωρίζετε ότι και η έντονη άσκηση προκαλεί στρες στον οργανισμό.

Σας εύχομαι καλή και ήρεμη επιστροφή!

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ15 Δεκεμβρίου 2015

Αδύνατη για Πάντα: 10 + 1 τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό

Η Μαρία Ψωμά αποκαλύπτει τις τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό

ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ11 Δεκεμβρίου 2015

Αδύνατη για Πάντα: Η σωστή διατροφή για να ρυθμίσεις τον θυρεοειδή

Οι καλύτερες τροφές για τον υποθυρεοειδισμό , που φέρνουν ορμονική ισορροπία και απώλεια βάρους, από την Μαρία Ψωμά

ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ28 Νοεμβρίου 2015

Αδύνατη για Πάντα: 10 υγιεινά σνακ για απεριόριστη κατανάλωση

H ιατρός βιοπαθολόγος δρ. Μαρία Ψωμά αποκαλύπτει τα 10 υγιεινά σνακ που μπορούμε να τρώμε απεριόριστα, αλλά και πώς θα τα φτιάξουμε μόνες μας.

ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ20 Νοεμβρίου 2015

Αδύνατη για Πάντα: 7 tips για λαμπερό και υγιές δέρμα

H Δρ. Μαρία Ψωμά σου δίνει όλα τα tips για να φροντίσεις το δέρμα σου κατά τη διάρκεια της δίαιτας αλλά και μετά

Best of network