Blogs : ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2015

Αδύνατη για Πάντα: 10 υγιεινά σνακ για απεριόριστη κατανάλωση

H ιατρός βιοπαθολόγος δρ. Μαρία Ψωμά αποκαλύπτει τα 10 υγιεινά σνακ που μπορούμε να τρώμε απεριόριστα, αλλά και πώς θα τα φτιάξουμε μόνες μας.

Το γιαούρτι αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για σνακ καθώς είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη. Ιδανικά μπορείτε να το αφήσετε να παγώσει και να το συνοδεύσετε με παγωμένα μούρα δίνοντας την αίσθηση παγωτού.


Παρασκευάζονται εύκολα και γρήγορα στο σπίτι. Πασπαλίστε τα με αλατοπίπερο, αλλά μπορείτε να προσθέσετε ακόμα και κανέλα με λίγη ζάχαρη.

Το τσάι δεν αποτελεί σνακ αλλά μπορεί να συνοδεύσει το δεκατιανό ή απογευματινό σας σνακ. Λειτουργεί ακριβώς όπως ο καφές. Συχνά αρκετά άτομα κάνούν το λάθος να εκλαμβάνουν την δίψα ως πείνα.

Το τσάι αποτελεί ιδανική επιλογή επιταχύνοντας τον μεταβολισμό και δίνοντας στο στομάχι μια αίσθηση πληρότητας.

Έχετε πολλούς λόγους να επιλέξετε ραπανάκια, αφού:

  • στηρίζουν την υγιή λειτουργία του ήπατος
  • συμβάλουν στην αποτοξίνωση του οργανισμού
  • ενισχύουν και την παραγωγή χολής
  • διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C 
  • αποτελούν πολύ καλή πηγή μαγνησίου
  • περιέχουν  βιταμίνες υψηλής ενέργειας του συμπλέγματος Β


Γευστικά, όταν το κουνουπίδι ψηθεί είναι παρόμοιο με τη γλυκοπατάτα. Παίρνουμε ένα φρέσκο κουνουπίδι και το πασπαλίζουμε με μια γενναιόδωρη ποσότητα από θαλασσινό αλάτι. Στην συνέχεια ψήνουμε στους 40ο βαθμούς για σαράντα λεπτά.


Η ντομάτα αποτελεί μια υγιεινή επιλογή. Ραντίζουμε τις ντομάτες με βαλσάμικο ξύδι και έτσι εύκολα και γρήγορα έχουμε ένα υπέροχο υγιεινό σνακ στο πιάτο μας.


Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και χαμηλή σε θερμίδες. Μια λεπτή κρέπα κατασκευασμένη από ασπράδι αυγού, πασπαλισμένη με ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι και λίγη ζάχαρη θα σας ενθουσιάσει! Δοκιμάστε το!

Τα καρότα αποτελούν ένα ιδανικό σνακ, αφού έχουν μια φυσική γλυκιά γεύση. Ξεφλουδίζουμε τα καρότα και στην συνέχεια τα κόβουμε σε μεγάλα κομμάτια. Φυλάσσονται εύκολα σε ταξιδιωτικά δοχεία και είναι βολικά έτσι ώστε να τα έχετε μαζί σας κατά την διάρκεια της ημέρας.

Αποτελούν ιδανικό σνακ για ανθρώπους που βρίσκονται διαρκώς εν κινήσει.


Μείνετε μακριά από αδιαφανείς γαλακτώδεις ζωμούς από κρέμα γάλακτος.

Βράστε ένα ολόκληρο κοτόπουλο, προσθέστε τζίντζερ, σκόρδο και λευκό κρεμμύδι και αφήστε το να βράσει για 1 ώρα. Σύντομα θα έχετε έναν γευστικό ζωμό χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.


Το kale (κέιλ) είναι μια ποικιλία σγουρής λαχανίδας με υψηλή διατροφική αξία. Πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες, σε πρωτεΐνες και με αξιόλογη περιεκτικότητα βιταμίνης C (πέντε φορές μεγαλύτερη από το σπανάκι!), ασβεστίου και βιταμίνης Α.

Παρότι αποτελεί ιδανικό σνακ το κατσαρό λάχανο απαιτεί μια προετοιμασία, οπότε αφιερώστε λίγο χρόνο και ψεκάστε το με λάδι ελιάς και θαλασσινό αλάτι.

Στη συνέχεια βάλτε το σε προθερμασμένο φούρνο για 10-15 λεπτά στους 35 βαθμούς!

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και οι περισσότεροι έχουν αγχωθεί με το βάρος τους κι αν θα καταφέρουν να χάσουν λίγα κιλά πριν τις γιορτές. Το βασικό, για να το πετύχουν αυτό, είναι να καταναλώνουν 4-5 γεύματα, 2 εκ των οποίων να είναι σνακ.

Σνακ απολαμβάνουμε καθημερινά σχεδόν όλοι. Ο καθένας μάλιστα έχει μια λίστα με τα αγαπημένα του σνακ είτε για τη γρήγορη επαναφόρτιση ενέργειας είτε για την ανακούφιση της πείνας. Με άλλα λόγια τα σνακ είναι μέρος της καθημερινότητας μας. Ωστόσο, οι βιομηχανίες σήμερα δίνουν λιγότερη έμφαση στα ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά που προσφέρουν στον οργανισμό μας τα προϊόντα τους. Παρακάτω θα δούμε 9 από τα ποιο υγιεινά σνακ που μπορούμε να προετοιμάσουμε μόνοι μας.

Επιλέξτε υγιεινά σνακ για την προώθηση της ευεξίας σας. Ενσωματώστε την παραπάνω λίστα στα σνακ της επόμενης εβδομάδας.

Φωτογραφίες: Pinterest

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ15 Δεκεμβρίου 2015

Αδύνατη για Πάντα: 10 + 1 τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό

Η Μαρία Ψωμά αποκαλύπτει τις τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό

ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ11 Δεκεμβρίου 2015

Αδύνατη για Πάντα: Η σωστή διατροφή για να ρυθμίσεις τον θυρεοειδή

Οι καλύτερες τροφές για τον υποθυρεοειδισμό , που φέρνουν ορμονική ισορροπία και απώλεια βάρους, από την Μαρία Ψωμά

ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ20 Νοεμβρίου 2015

Αδύνατη για Πάντα: 7 tips για λαμπερό και υγιές δέρμα

H Δρ. Μαρία Ψωμά σου δίνει όλα τα tips για να φροντίσεις το δέρμα σου κατά τη διάρκεια της δίαιτας αλλά και μετά

ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ05 Νοεμβρίου 2015

Αδύνατη για πάντα: San Francisco calling

Η ιατρός βιοπαθολόγος Δρ. Μαρία Ψωμά ταξιδεύει στο San Francisco και μοιράζεται την εμπειρία της

ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ30 Οκτωβρίου 2015

Αδύνατη για Πάντα: 12 τροφές που μειώνουν με φυσικό τρόπο την χοληστερόλη

Η ιατρός βιοπαθολόγος Δρ. Μαρία Ψωμά αποκαλύπτει τις τροφές που μειώνουν την χοληστερόλη

ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ22 Οκτωβρίου 2015

Αδύνατη για Πάντα: 10 στρατηγικές για πρόληψη του καρκίνου του μαστού

Η ιατρός βιοπαθολόγος Δρ. Μαρία Ψωμά αποκαλύπτει 10 τρόπους για να προστατευτείς από τον καρκίνο του στήθους

ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ15 Οκτωβρίου 2015

Αδύνατη για Πάντα: Πώς να αντιμετωπίσεις τις εξάψεις της εμμηνόπαυσης

Η ιατρός βιοπαθολόγος Δρ. Μαρία Ψωμά αποκαλύπτει πώς θα απαλλαγείς από τις εξάψεις

ΑΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ08 Οκτωβρίου 2015

Αδύνατη για Πάντα: Διατροφή για την πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου

Η ιατρός βιοπαθολόγος Δρ. Μαρία Ψωμά αποκαλύπτει τη διατροφή που θωρακίζει ενάντια στον καρκίνο του παχέος εντέρου

Best of network