Ανάλυσέ Το: Πότε πραγματικά έχεις συγχωρέσει κάποιον;
Ανάλυσέ Το: Πότε πραγματικά έχεις συγχωρέσει κάποιον;
Ανάλυσέ Το: Πώς να μετατρέψεις αυτά τα Χριστούγεννα στα καλύτερα της ζωής σου
Ανάλυσέ Το: Πώς να μετατρέψεις αυτά τα Χριστούγεννα στα καλύτερα της ζωής σου
Ανάλυσέ Το29.12.2016

Aνάλυσέ Το: Πώς να γίνεις πιο χαρούμενος άνθρωπος – 10 επιστημονικά αποδεδειγμένοι τρόποι

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη αναλύει τον δεκάλογο της ευτυχίας!

Όλοι αυτό δεν αναζητούμε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο; Την ευτυχία;… Θα μπορούσες λοιπόν να κάνεις κάποιες αλλαγές προκειμένου να νιώθεις πιο χαρούμενη;
1.Άκουσε την αγαπημένη σου μουσική
Η μουσική έχει πολύ ευεργετική επίδραση στην ψυχολογία μας. Μπορεί η ταχύτητα της καθημερινότητάς να μην σε αφήνει να απολαύσεις τη μουσική της αρεσκείας σου, όμως αξίζει πραγματικά να δοκιμάσεις να ακούς μουσική όσο πιο συχνά μπορείς.

2.Βγες έξω
Προσπάθησε να μην κλείνεσαι στο σπίτι, ειδικά τις φορές που δεν νιώθεις καλά. Το φως της ημέρας είναι ευεργετικό για τη διάθεσή σου, αλλά και η αλλαγή παραστάσεων και η ανθρώπινη επαφή μπορεί αν συμβάλλουν σημαντικά στην ενίσχυση της καλής σου διάθεσης.

3.Χαμογέλασε
Το χαμόγελο είναι η συνέπεια της χαράς, όμως έρευνες δείχνουν ότι είναι μπορεί να γίνει και η αιτία της.

4.Βρες το κίνητρο για άσκηση
Το διαβάζεις σίγουρα συνέχεια, πως η απελευθέρωση ενδορφινών μπορεί να βοηθήσει την διάθεση σου. Μήπως το έχεις παρατηρήσει; Μετά την άσκηση δεν νιώθεις πιο ευδιάθετη, πιο ανάλαφρη και ίσως πιο αισιόδοξη; Τι είναι όμως αυτό που θα σε κάνει να σηκωθείς από τον ζεστό καναπέ σου και να πας για περπάτημα, για ποδήλατο ή στο γυμναστήριο; Τι είναι αυτό που θα σε οδηγήσει να στριμώξεις ακόμη περισσότερο το γεμάτο σου πρόγραμμα και να αρχίσεις να ασκείσαι; Ο καθένας έχει διαφορετικό κίνητρο. Αυτό που θα σε βοηθήσει είναι να ανακαλύψεις το είδος γυμναστικής που σου αρέσει, ώστε να μην γίνεται σαν αγγαρεία, αλλά να νιώθεις ότι είναι κάτι που κάνεις για τον εαυτό σου.

5.Μην χάνεις επαφή με τους αγαπημένους σου
Φρόντισε να κρατάς επαφή με τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Κάποιες φορές, οι ρυθμοί της καθημερινότητας δεν μας επιτρέπουν να κρατάμε τις σχέσεις και χωρίς να είναι μια συνειδητή επιλογή, απομακρυνόμαστε από γνωστούς και φίλους. Εκτός από την θεραπευτική συνέπεια της αλληλεπίδρασης με τα άτομα που αγαπάμε και νιώθουμε κοντά μας, η ανθρώπινη επαφή μπορεί να βοηθήσει καθοριστικά σε δύσκολες στιγμές.

6.Εστίασε στο θετικό
Είναι εύκολο να βλέπουμε το τι δεν έχουμε, ωστόσο το δύσκολο είναι να εστιάσουμε στο τι έχουμε και να νιώσουμε ευγνωμοσύνη γι’αυτό. Πάντα θα υπάρχει κάτι που θα λείπει. Είναι επιλογή μας να στρέψουμε την προσοχή μας στο θετικό και όχι στο αρνητικό. Δοκίμασέ το έστω για λίγες μέρες και θα διαπιστώσεις πόσο θα βελτιωθεί η διάθεσή σου.

7.Αύξησε τα πράσινα λαχανικά
Το σπανάκι, το μαρούλι και όλα τα σκούρα πράσινα λαχανικά βοηθούν την αύξηση της ντοπαμίνης και δρουν ευεργετικά στην καλή μας διάθεση. Κατανάλωσε αυτές τις τροφές καθημερινά, είτε σε μορφή σαλάτας, σούπας, ακόμη και πίτας.

8.Γέμισε το σπίτι σου με λουλούδια
Μια έρευνα που ολοκλήρωσε μια ομάδα του πανεπιστημίου του Χαρβαρντ, ανακάλυψε ότι τα λουλούδια στο χώρο ,μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση, να μας κάνουν να νιώσουμε πιο κοντά στους συνανθρώπους μας, και αυξάνουν την όρεξή μας για δουλειά.

9.Μύρισε εσπεριδοειδή
Έρευνες δείχνουν ότι η μυρωδιά εσπεριδοειδών έχει αγχολυτική δράση. Μύρισε το γκρειπ φρουτ, το λεμόνι, το πορτοκάλι… Μπορείς επίσης να βράσεις τις φλούδες τους μαζί με λίγα στικς κανέλας.

10.Υιοθέτησε ένα κατοικίδιο
Πολυάριθμες έρευνες αποδεικνύουν την ευεργετική επίδραση των κατοικίδιων στην ανθρώπινη ψυχική υγεία. Παίξε με το κατοικίδιο σου και αν δεν έχεις, σκέψου σοβαρά να υιοθετήσεις.

Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία για όλους!
Σ.

More from

Blogs

Ανάλυσέ Το: Πώς να μιλήσεις στα παιδιά για το διαζύγιο

H Σάντυ Κουτσοσταμάτη αναλύει τι πρέπει να προσέξεις σε σχέση με τα παιδιά κατά το διαζύγιο

Εσύ, αλήθεια, είσαι σίγουρη ότι προστατεύεις σωστά την επιδερμίδα σου;

H beauty blogger δε σε ρωτάει μόνο αλλά σου προτείνει και τα ιδανικά προϊόντα για να το πετύχεις, σε κάθε περίπτωση

Eliana in Babyland: 10 αλήθειες για τα αεροπορικά ταξίδια σε προχωρημένη εγκυμοσύνη

Η Ελιάνα Χρυσικοπούλου ταξίδεψε στη Ρώμη στον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης της και προειδοποιεί.

Ανάλυσέ το: Γιατί λατρεύουμε τόσο το χιόνι;

Ναι, υπάρχει επιστημονική εξήγηση!

Eliana in Babyland: Το ληγμένο γιαούρτι και άλλα 9 #fail από αληθινά καλές μαμάδες

Η Ελιάνα Χρυσικοπούλου τάισε το παιδί της ληγμένο γιαούρτι. Οι άλλες μαμάδες την διαβεβαίωσαν πως όχι, δεν είναι η Χειρότερη Μάνα του Σύμπαντος.

Η beauty blogger σου παρουσιάζει ένα «σκανδαλώδες» λανσάρισμα!

Ένα ταξίδι στο Λονδίνο, συνάντηση με την Cara Delevingne και ακόμα περισσότερα beauty νέα

Eliana in Babyland: 10 overdoses που έπαθε το παιδί μου στις φετινές γιορτές

Ποιο αλκοόλ και ποια ξενύχτια – τις πραγματικές καταχρήσεις μέσα στις γιορτές δεν τις έκαναν οι μεγάλοι, αλλά οι μικροί.

Ανάλυσέ Το: Πότε πραγματικά έχεις συγχωρέσει κάποιον;

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη αναλύει τι είναι και τι ΔΕΝ είναι συγχώρεση

Miss Chic: Το Huawei P9 Blue eίναι το smartphone που θέλεις για τη νέα χρονιά!

Πριν αγγίξει τις 10.000.000 πωλήσεις, το Huawei P9 επιστρέφει σε μοναδική μπλε απόχρωση, με την αξεπέραστη κάμερά του και με νέες εντυπωσιακές λειτουργίες!

Miss Chic: Huawei | Ένας χρόνος γεμάτος μοναδικές επιτυχίες

...γιατί πάντα σου προτείνουμε τα καλύτερα!

Miss Chic: #BePresent

Η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια που μας συγκίνησε!

Οι καλύτερες beauty στιγμές του Δεκεμβρίου

Η Beauty blogger αποχαιρετά το 2016 με τον «όμορφο» τρόπο