Blogs : Ανάλυσέ Το29 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, 2016

Aνάλυσέ Το: Πώς να γίνεις πιο χαρούμενος άνθρωπος – 10 επιστημονικά αποδεδειγμένοι τρόποι

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη αναλύει τον δεκάλογο της ευτυχίας!

Όλοι αυτό δεν αναζητούμε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο; Την ευτυχία;… Θα μπορούσες λοιπόν να κάνεις κάποιες αλλαγές προκειμένου να νιώθεις πιο χαρούμενη;
1.Άκουσε την αγαπημένη σου μουσική
Η μουσική έχει πολύ ευεργετική επίδραση στην ψυχολογία μας. Μπορεί η ταχύτητα της καθημερινότητάς να μην σε αφήνει να απολαύσεις τη μουσική της αρεσκείας σου, όμως αξίζει πραγματικά να δοκιμάσεις να ακούς μουσική όσο πιο συχνά μπορείς.

2.Βγες έξω
Προσπάθησε να μην κλείνεσαι στο σπίτι, ειδικά τις φορές που δεν νιώθεις καλά. Το φως της ημέρας είναι ευεργετικό για τη διάθεσή σου, αλλά και η αλλαγή παραστάσεων και η ανθρώπινη επαφή μπορεί αν συμβάλλουν σημαντικά στην ενίσχυση της καλής σου διάθεσης.

3.Χαμογέλασε
Το χαμόγελο είναι η συνέπεια της χαράς, όμως έρευνες δείχνουν ότι είναι μπορεί να γίνει και η αιτία της.

4.Βρες το κίνητρο για άσκηση
Το διαβάζεις σίγουρα συνέχεια, πως η απελευθέρωση ενδορφινών μπορεί να βοηθήσει την διάθεση σου. Μήπως το έχεις παρατηρήσει; Μετά την άσκηση δεν νιώθεις πιο ευδιάθετη, πιο ανάλαφρη και ίσως πιο αισιόδοξη; Τι είναι όμως αυτό που θα σε κάνει να σηκωθείς από τον ζεστό καναπέ σου και να πας για περπάτημα, για ποδήλατο ή στο γυμναστήριο; Τι είναι αυτό που θα σε οδηγήσει να στριμώξεις ακόμη περισσότερο το γεμάτο σου πρόγραμμα και να αρχίσεις να ασκείσαι; Ο καθένας έχει διαφορετικό κίνητρο. Αυτό που θα σε βοηθήσει είναι να ανακαλύψεις το είδος γυμναστικής που σου αρέσει, ώστε να μην γίνεται σαν αγγαρεία, αλλά να νιώθεις ότι είναι κάτι που κάνεις για τον εαυτό σου.

5.Μην χάνεις επαφή με τους αγαπημένους σου
Φρόντισε να κρατάς επαφή με τα αγαπημένα σου πρόσωπα. Κάποιες φορές, οι ρυθμοί της καθημερινότητας δεν μας επιτρέπουν να κρατάμε τις σχέσεις και χωρίς να είναι μια συνειδητή επιλογή, απομακρυνόμαστε από γνωστούς και φίλους. Εκτός από την θεραπευτική συνέπεια της αλληλεπίδρασης με τα άτομα που αγαπάμε και νιώθουμε κοντά μας, η ανθρώπινη επαφή μπορεί να βοηθήσει καθοριστικά σε δύσκολες στιγμές.

6.Εστίασε στο θετικό
Είναι εύκολο να βλέπουμε το τι δεν έχουμε, ωστόσο το δύσκολο είναι να εστιάσουμε στο τι έχουμε και να νιώσουμε ευγνωμοσύνη γι’αυτό. Πάντα θα υπάρχει κάτι που θα λείπει. Είναι επιλογή μας να στρέψουμε την προσοχή μας στο θετικό και όχι στο αρνητικό. Δοκίμασέ το έστω για λίγες μέρες και θα διαπιστώσεις πόσο θα βελτιωθεί η διάθεσή σου.

7.Αύξησε τα πράσινα λαχανικά
Το σπανάκι, το μαρούλι και όλα τα σκούρα πράσινα λαχανικά βοηθούν την αύξηση της ντοπαμίνης και δρουν ευεργετικά στην καλή μας διάθεση. Κατανάλωσε αυτές τις τροφές καθημερινά, είτε σε μορφή σαλάτας, σούπας, ακόμη και πίτας.

8.Γέμισε το σπίτι σου με λουλούδια
Μια έρευνα που ολοκλήρωσε μια ομάδα του πανεπιστημίου του Χαρβαρντ, ανακάλυψε ότι τα λουλούδια στο χώρο ,μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση, να μας κάνουν να νιώσουμε πιο κοντά στους συνανθρώπους μας, και αυξάνουν την όρεξή μας για δουλειά.

9.Μύρισε εσπεριδοειδή
Έρευνες δείχνουν ότι η μυρωδιά εσπεριδοειδών έχει αγχολυτική δράση. Μύρισε το γκρειπ φρουτ, το λεμόνι, το πορτοκάλι… Μπορείς επίσης να βράσεις τις φλούδες τους μαζί με λίγα στικς κανέλας.

10.Υιοθέτησε ένα κατοικίδιο
Πολυάριθμες έρευνες αποδεικνύουν την ευεργετική επίδραση των κατοικίδιων στην ανθρώπινη ψυχική υγεία. Παίξε με το κατοικίδιο σου και αν δεν έχεις, σκέψου σοβαρά να υιοθετήσεις.

Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία για όλους!
Σ.

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΝΑΛΥΣΕ ΤΟ

Αναλυσε Το16 Δεκεμβρίου 2017

Ανάλυσέ το | 25 τρόποι να μεγαλώσεις παιδιά με αυτοπεποίθηση

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη αποκαλύπτει 25 απλούς τρόπους να χαρίσεις στο παιδί σου το πιο σημαντικό δώρο

Αναλυσε Το08 Δεκεμβρίου 2017

Ανάλυσέ το | Πώς να δημιουργήσεις αίσθημα ασφάλειας στο παιδί

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη σού αναλύει τους τρόπους για να το πετύχεις

Αναλυσε Το01 Δεκεμβρίου 2017

Ανάλυσέ Το | Πόσο θετικά σκέφτεσαι για το μέλλον;

Κάνε το τεστ και ανακάλυψε το πόσο θετικά βλέπεις το μέλλον και πόσο αισιόδοξη είσαι

Αναλυσε Το24 Νοεμβρίου 2017

Ανάλυσέ Το | Ποιες είναι οι παιδικές φοβίες;

Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη τις αναλύει και σού δείχνει πώς αντιμετωπίζονται

Best of network