Follow us

Dukas - Ελένη Μενεγάκη: Συνεργάζονται ξανά στην Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού

Για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού που γιορτάζει φέτος τα 10 χρόνια δημιουργίας του ροζ βραχιολιού

Dukas - Ελένη Μεγεάκη: συνεργάζονται φέτος ξανά

Από το 1992 η Estee Lauder Companies πρωτοστατεί στην ενημέρωση κατά του Καρκίνου του Μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο. Στόχος της είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης.

Dukas - Ελένη Μενεγάκη: Συνεργάζονται ξανά στην Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού

Το 2005 η Estee Lauder επέκτεινε τις ενέργειές της για την ευαισθητοποίηση του κοινού αναθέτοντας στον γνωστό σχεδιαστή Δούκα το σχεδιασμό μιας αποκλειστικής δημιουργίας. Ο Δούκας, αντλώντας έμπνευση από το σύμβολο της εκστρατείας, τη Ροζ Κορδέλα, δημιούργησε ένα Ροζ Βραχιόλι από δέρμα όπου αναγραφόταν το μήνυμα Pink Ribbon. Η αποδοχή του κόσμου, ήταν εντυπωσιακή και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το βραχιόλι έγινε sold out!

Από το πρώτο βραχιόλι μέχρι σήμερα πέρασαν 10 χρόνια! Η υποστήριξη του κόσμου τα χρόνια αυτά ήταν συγκινητική. Όλο και περισσότερος κόσμος υποστηρίζει την ενέργεια, αγοράζοντας το βραχιόλι. Περισσότεροι από 20 άνθρωποι της τέχνης, της μόδας, της τηλεόρασης και του αθλητισμού έχουν υποστηρίξει αφιλοκερδώς το Ροζ Βραχιόλι της Estee Lauder και του ΔΟΥΚΑ με στόχο να συγκεντρωθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσό για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού Άλμα Ζωής

Dukas - Ελένη Μενεγάκη: Συνεργάζονται ξανά στην Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού - εικόνα 2

Φέτος, το 10ο ροζ βραχιόλι αλλάζει και πάλι όψη! Το φετινό βραχιόλι είναι συλλεκτικό, φτιαγμένο από ειδικά διαμορφωμένο μεταξωτό σατέν ύφασμα στο χρώμα του δέρματος και εσωτερικό 'επανερχόμενο υλικό' , με μέταλλο σε φινίρισμα ροζ-χρυσό 24Κ που φέρει τρισδιάστατο το διεθνές 'ροζ φιογκάκι' με λεπτομέρεια '10th' , συμβολίζοντας την δέκατη χρονιά δημιουργίας του!

Dukas - Ελένη Μενεγάκη: Συνεργάζονται ξανά στην Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού - εικόνα 3

Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet για μια ακόμη χρονιά. Επικοινωνεί με την ευαισθησία και την ευγενική συμμετοχή της, την σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. Φωτογραφίζεται μαζί με τον σχεδιαστή της δημιουργίας, Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι των 10 χρόνων της Εκστρατείας.

Dukas - Ελένη Μενεγάκη: Συνεργάζονται ξανά στην Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού - εικόνα 4

Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ, από τα σημεία διάθεσης προϊόντων της Estee Lauder και από τα φαρμακεία μέσω της Darphin σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ‘’Άλμα Ζωής’’

Μάθε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies στο bcacampaign.com & #BCAstrength

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ