Follow us

To show της Calzedonia ήταν ένα παράδειγμα επιτυχίας στα social media

Βρεθήκαμε και εμείς στη Βερόνα και ζήσαμε τον πυρετό των social media

To show της Calzedonia ήταν ένα παράδειγμα επιτυχίας στα social media

Βρεθήκαμε και εμείς στη Βερόνα και ζήσαμε τον πυρετό των social media


Λίγες μέρες μετά το Πάσχα, ταξιδέψαμε στη Βερόνα για να δούμε από κοντά το πολυαναμενόμενο show του ιταλικού brand. Μαζί μας ήταν δημοσιογράφοι, digital editors και bloggers από όλη την Ευρώπη, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία αλλά και από τη Ρωσία και τη Γερμανία. Μέσα σε λίγες ώρες το sexy show έγινε viral σε όλο τον κόσμο με φωτογραφίες να ανεβαίνουν σε όλες τις πλατφόρμες όπως το instagram, το facebook και το twitter.

Ήταν κάτι περισσότερο από μια επίδειξη μόδας. Ένα πραγματικά viral γεγονός με όλα τα μέσα ενημέρωσης επικεντρωμένα στο catwalk, που ανέδειξε ένα νέο τρόπος συμμετοχής των fans από μακριά!


Με στόχο την υποστήριξη του λανσαρίσματος της νέας συλλογής μαγιό Summer 2015, 3 #Tweetcams ήταν τοποθετημένα στην πασαρέλα, πήραν 1000 εικόνες σε real time τις οποίες είδαν οι χρήστες χάρη σε ένα tweet που αποστάλθηκε από το λογαριασμό Tweet Calzedonia. Κάτι που έγινε για πρώτη φορά στην Ιταλία! Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για μία ευρωπαϊκή εκστρατεία στο Twitter που γέννησε συνολικά περίπου 6 εκατομμύρια views, και ένα ποσοστό engagement 4 φορές μεγαλύτερο από το κανονικό επίπεδο. Όλα μέσα σε 2 μέρες που διήρκεσε η επίδειξη μόδας.

Στο Instagram, τα hashtags #calzedoniashow #calzedonia και #CLZ χρησιμοποιήθηκαν περισσότερες από 8200 φορές, οι φωτογραφίες του λογαριασμού calzedonia με αναφορά στο show μέτρησαν πάνω από 140.000 likes συνολικά, επιτρέποντας το brand να υπερβαίνει τους 300.000 follοwers.

Μεγάλη επιτυχία σημειώθηκε και στο Facebook, καθώς: 34.000 likes συνολικά εντός 2 ημερών κατά την επίδειξη μόδας είχε σαν αποτέλεσμα το ιταλικό brand να φτάσει τους 2.500.000 θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Αντίστοιχα, το site calzedonia.com δέχτηκε συνολικά 250.000 επισκέψεις και είχε 1.270.000 page views.

Ο στόχος επιτεύχθηκε λοιπόν για το brand από τη Βερόνα, δημιουργώντας περιεχόμενο και engagement με τους fans του σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να προωθήσει επικοινωνιακά την συλλογή Calzedonia Beachwear 2015.

Κάνε κλικ εδώ για να δεις περισσότερα από το show και το ταξίδι μας στην Ιταλία

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ