Γυναίκα : Ψυχολογία13 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2017

8 τρόποι για να κάνεις την πρωινή ρουτίνα πιο ήρεμη και απολαυστική

Πώς να ξεκινάς τη μέρα σου πιο ευχάριστα

Κάνε μία καλή αρχή από το προηγούμενο βράδυ: Το μισό πρωινό περνάει συνήθως με σένα μπροστά από την ντουλάπα να προσπαθείς να αποφασίσεις τι θα φορέσεις και να ετοιμάζεις το ταπεράκι σου για τη δουλειά σου. Αφιέρωσε λίγη ώρα από το προηγούμενο βράδυ για να ετοιμάσεις το φαγητό αλλά και το αυριανό σου outfit. Δεν φαντάζεσαι από πόσο χρόνο και άγχος θα γλιτώσεις.

Ρύθμισε το ξυπνητήρι σου: Κανένας δεν θέλει να ξυπνά με ένα εκνευριστικό ήχο. Ρύθμισε το ξυπνητήρι σου επιλέγοντας έναν πιο φυσικό τόνο (όπως τιτίβισμα πουλιών). Ακόμα καλύτερα, προτίμησε να κοιμηθείς με το παντζούρι ελαφρώς ανοιχτό, ώστε να σε ξυπνήσει φυσικά το φως του ήλιου.

Κάνε διατάσεις στο κρεβάτι: Πριν αφήσεις το κρεβάτι σου, αφιέρωσε μερικά λεπτά για να τεντωθείς. Κάθισε και τέντωσε τα πόδια σου. Σκύψε προς τα εμπρός όσο περισσότερο μπορείς με τεντωμένα χέρια. Κράτα αυτή τη θέση για 10 δευτερόλεπτα, χωρίς να ξεχνάς να αναπνέεις. Τράβα τα πόδια προς το στήθος σου και συνέχισε τη διάταση.

Καθάρισε το μυαλό σου με λίγο διαλογισμό: Είναι πολύ εύκολο να ξεκινήσεις να σκέφτεσαι όσα έχεις να κάνεις μόλις ανοίξεις τα μάτια σου. προτίμησε όμως να πάρεις μερικές βαθιές ανάσες (μετά το stretching) και να καθοδηγήσεις τον εαυτό σου μέσα από ένα πρόγραμμα διαλογισμού που μπορείς να κατεβάζεις στο smartphone σου. θα σε βοηθήσει να καθαρίσεις το μυαλό σου και να ξεκινήσεις τη μέρα σου με ηρεμία.

Κάνε μπάνιο το πρωί: Αν και αρκετοί άνθρωποι προτιμούν να κάνουν μπάνιο το βράδυ ώστε να κερδίζουν χρόνο το πρωί, ένα γρήγορο ντους με ζεστό νερό θα μαλακώσει τους μύες και θα σε αναζωογονήσου για την ημέρα που ξεκινά. Προτίμησε ένα αφρόλουτρο με άρωμα εσπεριδοειδών που ξυπνά τις αισθήσεις και διεγείρει τον εγκέφαλο.

Πάρε τον χρόνο σου για να ετοιμαστείς: Καθημερινά βλέπεις πολλές γυναίκες στο αυτοκίνητο (το μετρό ή το λεωφορείο) να προσπαθούν να εφαρμόσουν τη μάσκαρα ή το eyeliner με το στόμα τους ορθάνοιχτο. Είναι κάπως αγχωτικό και μόνο που τις βλέπεις. Το να ετοιμαστείς έχει να κάνει με το περιποιηθείς τον εαυτό σου και όχι να τον γεμίζεις με πρόσθετο άγχος, σαν να διεκπαιρεώνεις άλλη μία υποχρέωση. Οπότε, πάρε τον χρόνο σου για να χτενίσεις λίγο ακόμα τα μαλλιά σου ή να βάλεις το αγαπημένο σου κραγιόν από το να βάφεσαι στο φανάρι.

Δημιούργησε τη δική σου ιεροτελεστία: Θυμάσαι τον μπαμπά σου που συνήθιζε κάθε πρωί να απολαμβάνει τον καφέ του με δύο κουλουράκια, διαβάζοντας την εφημερίδα του; Είχε μία καθημερινή αγαπημένη συνήθεια. Μία πρωινή ιεροτελεστία μας προσφέρει κάποια λεπτά χαλάρωσης πριν φύγουμε από το σπίτι.

Κάνε κάτι που σε εμπνέει: Άκου μουσική, δες μία εμψυχωτική ομιλία TEDTalk, διάβασε, γράψε ημερολόγιο ή επανάλαβε το αγαπημένο σου μάντρα. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι δύσκολο ή να χρειάζεται πολύ χρόνο. Αρκεί να σου φτιάχνει τη διάθεση και να θέτει τον τόνο για την υπόλοιπη μέρα.

Η ζωή είναι απρόβλεπτη και κουραστική. Και παρόλο που δεν μπορείς να έχεις πάντα τον έλεγχο σε ό,τι συμβαίνει στο πρόγραμμά σου μέσα στην ημέρα, τα πρωινά είναι αποκλειστικά δικά σου. Μάθε, λοιπόν, πώς μπορείς να δημιουργήσεις την ιδανική ρουτίνα ώστε να ξεκινά κάθε σου ημέρα με ηρεμία και θετική διάθεση.

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

7 πράγματα που σε κάνουν να νομίζεις ότι πεινάς
Ψυχολογια20 Απριλίου 2018

7 πράγματα που σε κάνουν να νομίζεις ότι πεινάς

Το στομάχι σου είναι ο μεγαλύτερος φαρσέρ: μπορεί να σε κάνει να νομίζεις ότι πεινάς ακόμα και όταν δε χρειάζεσαι καθόλου τροφή.

Πώς να ξυπνάς κάθε μέρα με όρεξη: Να τι κάνει η life coach κάθε πρωί
Ψυχολογια17 Απριλίου 2018

Πώς να ξυπνάς κάθε μέρα με όρεξη: Να τι κάνει η life coach κάθε πρωί

Ρωτήσαμε τη life coach και πήραμε μαθήματα morning ritual.

5 τοξικές σκέψεις που κάνεις στο γυμναστήριο (και πώς θα τις αλλάξεις!)
Ψυχολογια13 Απριλίου 2018

5 τοξικές σκέψεις που κάνεις στο γυμναστήριο (και πώς θα τις αλλάξεις!)

Όχι μόνο εσύ, όλες μας! Αν κάθε φορά που πηγαίνεις στο γυμναστήριο είναι μια μίνι νίκη απέναντι στην χαμηλή σου αυτοπεποίθηση και τις ανασφάλειές σου, το άρθρο αυτό σε αφορά.

Ψυχολογια11 Απριλίου 2018

Αυτό είναι το απόλυτο μυστικό για άψογες selfies (και δεν είναι ένα ακόμα application)

Και όμως, υπάρχει ένας τρόπος να βγάζεις τέλειες selfies χωρίς να τις κάνεις επεξεργασία, χωρίς applications και με super τέλειο αποτέλεσμα!

Πώς να ξεκουράσω το μυαλό μου; Μάθαμε τα tips για διανοητική… ανάπαυλα!
Ψυχολογια11 Απριλίου 2018

Πώς να ξεκουράσω το μυαλό μου; Μάθαμε τα tips για διανοητική… ανάπαυλα!

Έρευνα δείχνει πως ο εγκέφαλος σου χρειάζεται, όπως και το σώμα σου, ξεκούραση και ανάκαμψη. Μάθε πώς μπορείς να κάνεις μια παραγωγική διανοητική ανάπαυλα.

Ψυχολογια06 Απριλίου 2018

8 καταστάσεις που συνήθως μας προκαλούν θλίψη τις γιορτινές μέρες

Γιατί εντείνονται τα αρνητικά συναισθήματα τις γιορτινές μέρες;

12 τρόποι για να ανεβάσεις την ενέργεια σου άμεσα!
Ψυχολογια02 Απριλίου 2018

12 τρόποι για να ανεβάσεις την ενέργεια σου άμεσα!

Στόχος σου: λιγότερη δουλειά, περισσότερο παιχνίδι, καλύτερη διάθεση. Αυτά τα tips θα κάνουν θαύματα στο σώμα, στη διάθεση και στο ηθικό σου και θα ανεβάσουν την ενέργεια σου άμεσα.

Best of network