Γυναίκα : Ψυχολογία01 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

Έτσι θα πετύχεις κάθε φθινοπωρινό στόχο

Καλωσορίζουμε τον Σεπτέμβριο με έναν εύκολο οδηγό για την επίτευξη των στόχων σου.

Είναι φθινόπωρο και έχεις επιστρέψει από τις διακοπές με ανανεωμένη διάθεση και νέες ιδέες. Μάλιστα, έχεις ήδη φτιάξει μία λίστα με τους στόχους σου για τη νέα σεζόν. Φουλ οργάνωση, συγχαρητήρια!

Είτε σε ενθουσιάζει είτε σου προκαλεί μελαγχολία, ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας που εγκαινιάζει μια νέα εποχή, την οποία μπορείς να δεις με καλό μάτι, εφόσον το επιλέξεις. Εμείς, όπως φαντάζεσαι, επιλέγουμε να πάρουμε μόνο τα θετικά και εστιάζουμε στο πώς θα πετύχουμε κάθε φθινοπωρινό στόχο.

Ο  David Gard, PhD, καθηγητής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Σαν Φρανσίσκο και άλλοι ειδικοί έχουν ανακαλύψει τι είναι αυτό που πραγματικά θα μας κάνει να πετύχουμε τους στόχους μας.

Μη δωροδοκείς τον εαυτό σου

Ανταμοίβοντας τον εαυτό σου για μία υγιή συμπεριφορά, π.χ., τρως ένα μπέργκερ επειδή χθες έφαγες μόνο υγιεινές τροφές, επιφέρει το αντίθετο αποτέλεσμα, αναφέρεται σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Organizational Behavior. «Ο λόγος είναι πως το δώρο μετατρέπεται σε περισπασμό» εξηγεί η Rebecca Hewett, PhD, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης. Ουπς!

Δεν υπάρχει plan B

Τα εναλλακτικά πλάνα σε εμποδίζουν από το να δεσμευτείς απόλυτα στο στόχο σου, επισημαίνουν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης. Σίγουρα δε χρειάζεται να αγχωθείς υπερβολικά για κάτι και, φυσικά, είναι καλό να έχεις στο μυαλό σου εναλλακτικές λύσεις, μόνο που τις περισσότερες φορές αυτές οι «λύσεις» σε βολεύουν ώστε να αμελήσεις τον κύριο στόχο σου.

Άφησε το δέντρο και δες το δάσος

«Είναι πιο πιθανό να κινητοποιηθείς, όταν γνωρίζεις τον πραγματικό λόγο που κάνεις οτιδήποτε» σημειώνει ο Daniel Pink, συγγραφέας του Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us. Φαντάσου ότι θέλεις να αρχίσεις να τρως πιο υγιεινά για να δείχνεις υπέροχη στις καλοκαιρινές διακοπές σου. «Το πιθανότερο είναι πως θα επιστρέψεις στις παλιές συνήθειες μόλις περάσει εκείνη η περίοδος» προσθέτει ο συγγραφέας.

Χώρισε τους μεγάλους στόχους σε μικρότερους

Εάν έχεις βάλει ένα μεγάλο στόχο, π.χ., να γίνεις vegetarian, μπορείς να τον «σπάσεις» σε μικρότερους και πιο εύκολα πραγματοποιήσιμους, π.χ., δοκίμασε να γίνεις χορτοφάγος μόνο για μια εβδομάδα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

«Μήπως έχω κατάθλιψη;» Ξέρεις πόσοι νέοι αναρωτιούνται το ίδιο κάθε μέρα;
Ψυχολογια27 Ιουνίου 2018

«Μήπως έχω κατάθλιψη;» Ξέρεις πόσοι νέοι αναρωτιούνται το ίδιο κάθε μέρα;

Νέα έρευνα μας ξαφνιάζει αναδεικνύοντας τις ηλικίες που οι άνθρωποι παρουσιάζουν πιο συχνά κατάθλιψη!

Ψυχολογια27 Ιουνίου 2018

8 σπουδαία μαθήματα ζωής από την Όπρα

Είναι μία από τις πιο πετυχημένες και δυναμικές γυναίκες του πλανήτη. Κάθε της συμβουλή είναι πολύτιμη

Ψυχολογια12 Ιουνίου 2018

Η μεγάλη απόφαση για τις σπουδές μου. Τι πρέπει να προσέξετε!

Αν το κεφάλαιο "σπουδές" σε προβληματίζει όσο τίποτα άλλο, δες πως μπορείς να βάλεις τις σκέψεις σου σε τάξη και να καταλήξεις!

Ψυχολογια11 Ιουνίου 2018

17 λόγοι για να κάνεις ένα πάρτυ (χωρίς να έχεις κανέναν λόγο)

Πάντα υπάρχει μία καλή αφορμή για διασκέδαση

Ψυχολογια04 Ιουνίου 2018

10 λόγοι για να είσαι ευτυχισμένη αυτή τη στιγμή

Γιατί πρέπει να χαμογελάσεις τώρα κιόλας

Ψυχολογια01 Ιουνίου 2018

Ποια κοινά έχουν οι ευτυχισμένοι άνθρωποι

Η επιστήμη εντόπισε τα στοιχεία που μοιράζονται όσοι περνούν πραγματικά καλά.

Mήπως χάνεις (συνέχεια) τα πράγματα σου; Να πώς θα το λύσεις!
Ψυχολογια29 Μαΐου 2018

Mήπως χάνεις (συνέχεια) τα πράγματα σου; Να πώς θα το λύσεις!

Δεν ξέρεις ποτέ πού είναι τα κλειδιά σου, το στυλό, ο φορτιστής του κινητού! Τι μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτή την αφηρημάδα και τι μπορείς να κάνεις για να μην ψάχνεις κάθε πρωί τα γυαλιά σου;

Best of network