Follow us

Μήπως ήρθε η ώρα να αποδράσεις από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς;

Το ήξερες ότι στην Ελλάδα το 53% των κοριτσιών θα εύχονταν να είναι πιο περήφανες για το σώμα τους κι αυτά που τους προσφέρει;

MissBloom TEAM
Girl looking at her phone Istock Photo

Πέσε νωρίς για ύπνο έτσι ώστε να μη φας βραδινό. Δεν πεινάς, απλά διψάς. Πιες ένα ποτήρι νερό κι άσε κάτω το φαγητό. Κάνε τα χείλη σου πιο ζουμερά, μίκρυνε με contouring τη μύτη σου, τόνισε τα ζυγωματικά σου, κάνε τα μάτια σου να μοιάζουν με γατίσια, όχι, όχι κάν'τα να δείχνουν πιο μεγάλα και φωτεινά, άλλαξε η τάση, πάλι δεν είσαι αρεστή. Η φυσική ομορφιά δεν θα είναι ποτέ αρκετή για αυτόν τον κόσμο, έτσι; Με τα social media να θέτουν διαρκώς μη ρεαλιστικά κι "άπιαστα" πρότυπα ομορφιάς στον ψεύτικο, φιλτραρισμένο κόσμο τους, η αυτοπεποίθηση των νέων κοριτισιών θυσιάζεται χωρίς δεύτερη σκέψη στο βωμό των likes και των views. Ως εδώ. Μήπως ήρθε η ώρα να αποδράσεις από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς;

Ο κίνδυνος δεν είναι μόνο στην Αμερική, δεν είναι μακριά μας. Στην Ελλάδα* τα κορίτσια περνούν πάνω από 3 ώρες την ημέρα συνολικά στα social media. Το ήξερες ότι το 53% των κοριτσιών (14-17) στη χώρα μας θα εύχονταν να είναι πιο περήφανες για το σώμα τους κι αυτά που τους προσφέρει; Άουτς. Σε έρευνα τώρα στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, 1 στα 2 κορίτσια** παραδέχεται ότι το εξιδανικευμένο περιεχόμενο ομορφιάς στα feed τους, τους προκάλεσε χαμηλή αυτοεκτίμηση.

Μήπως ήρθε η ώρα να αποδράσεις από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς;

Τα παραπάνω πραγματικά τρομακτικά στοιχεία είναι που ενέπνευσαν τη Dove, την εμβληματική μάρκα ομορφιάς που έχει ως όραμα την προώθηση της αυτοεκτίμησης και της θετικότητας της ομορφιάς του σώματος να ξεκινήσει την καμπάνια #DetoxYourFeed στην Ελλάδα. Στόχος της είναι να βοηθήσει τους εφήβους να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για το σώμα τους και να ξεπεράσουν τις αρνητικές επιρροές που είναι διάχυτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να τους ενθαρρύνει να μην ακολουθούν πρότυπα και ανθρώπους που τους κάνουν να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους. Δύσκολο ναι. Ακατόρθωτο όμως όχι.

Οκ, έχουμε τα δεδομένα. Ποια είναι η λύση όμως; Σίγουρα δεν είναι να απαγορευτούν τα social media. Πρέπει όμως οι γονείς να ενημερωθούν για το πόσο επηρεάζουν την ψυχολογία και την αυτοπεποίθηση των παιδιών τους, έτσι ώστε να μπορέσουν να τα ενδυναμώσουν και να τα προτρέψουν να μην ακολουθούν περιεχόμενο που τα κάνει να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους.

Αυτός είναι ο λόγος που το Dove δημιούργησε ένα πρωτότυπο δωμάτιο απόδρασης, γεμάτο διασκεδαστικούς και εκπαιδευτικούς γρίφους. Στο Toxic Advice Escape Room by Dove, γονείς και παιδιά ένωσαν τις δυνάμεις τους για να αποδράσουν κυριολεκτικά και μεταφορικά από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που κρύβουν τα social media. Τελικά, μαζί, έμαθαν να αναγνωρίζουν αυτές τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που κατακλύζουν τα social media, να αξιολογούν το περιεχόμενο που βλέπουν και να διώχνουν ό,τι τους κάνει να νιώθουν άσχημα.

Φεύγοντας από το Escape Room πέρα από αυτά που έμαθαν, γονείς και παιδιά "πήραν" και κάτι ακόμα μαζί τους: τον "Οδηγό Αυτοπεποίθησης ", ο οποίος διατίθεται δωρεάν μέσω του site του brand.. Ο οδηγός αυτός παρέχει εργαλεία σε γονείς και δασκάλους για να αντιληφθούν το πρόβλημα και να βοηθήσουν τα παιδιά να απαλλαγούν από τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς που βλέπουν καθημερινά στα feed τους και να αγαπήσουν αληθινά τον εαυτό τους.

Εμείς από σήμερα λέμε να κάνουμε ένα "ξεκαθάρισμα" στο feed μας στα social media και να δείξουμε στον ευατό μας την αγάπη, που του αξίζει. Τι λες, είσαι μέσα;

info
Για να μάθεις περισσότερα σχετικά με την εκστρατεία #DetoxYourFeed και τον Οδηγό Αυτοπεποίθησης Dove, επισκέψου το Dove.com/detoxify
Μέσω πρωτοβουλιών όπως το #DetoxYourFeed, το Dove Self-Esteem Project έχει φτάσει μέχρι σήμερα σε περισσότερους από 94 εκατομμύρια νέους σε 150 χώρες, ενώ έχει στόχο να βοηθήσει 250 εκατομμύρια παιδιά και εφήβους έως το 2030.
*Ελλάδα: Έρευνα που διεξήχθη από την Kukuvagia Collective Wisdom Agency , με συνεντεύξεις σε δείγμα τριακοσίων (300) κοριτσιών ηλικίας 10 -17 ετών και τετρακοσίων (400) γυναικών ηλικίας 18-55 τον Δεκέμβρη του 2021.
**Δείγμα : 524 κορίτσια 10-17 ετών (USA) για την κύρια έρευνα και n=1,027 κορίτσια 10-17 ετών (USA) για την pulse έρευνα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ