Ομορφιά : BEAUTY NEWS20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

Δες το ροζ βραχιόλι της φετινής χρονιάς με αφορμή την επέτειο #PinkRibbon25

Βρεθήκαμε στην εκδήλωση για την επέτειο των 25 χρόνων από την έναρξη της εκστρατείας κατά του Καρκίνου του Μαστού της Estee Lauder Companies

Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies δημιουργήθηκε από την Evelyn Lauder όταν το 1992 συνειδητοποίησε πόσες γυναίκες πέθαιναν έως τότε από άγνοια ή φόβο για τον Καρκίνο του Μαστού. Καθώς έρευνες της εποχής έδειχναν πως εάν ο καρκίνος του μαστού διαγνωσθεί έγκαιρα τότε ήταν κατά 98% ιάσιμος! Από τότε λοιπόν σκοπός της ζωής της έγινε το να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο μαστού μέσω της ενημέρωσης και της ιατρικής έρευνας. Οι δράσεις της Εκστρατείας εξαπλώνονται σε 70 χώρες εδώ και 25 χρόνια βάζοντας έναν θεμέλιο λίθο στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού παγκοσμίως.

Η Evelyn Η. Lauder δημιούργησε το 1992 το ροζ κορδελάκι, το παγκόσμιο πλέον σύμβολο για την υγεία του στήθους.

Από το 1992 η Estee Lauder Companies πρωτοστατεί στην ενημέρωση κατά του Καρκίνου του Μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο. Στόχος της είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης.

Το 2005 η Estee Lauder επέκτεινε τις ενέργειές της για την ευαισθητοποίηση του κοινού αναθέτοντας στον γνωστό σχεδιαστή Δούκα το σχεδιασμό μιας αποκλειστικής δημιουργίας. Ο Δούκας, αντλώντας έμπνευση από το σύμβολο της εκστρατείας, τη Ροζ Κορδέλα, δημιούργησε ένα Ροζ Βραχιόλι από δέρμα όπου αναγραφόταν το μήνυμα Pink Ribbon. Η αποδοχή του κόσμου, ήταν εντυπωσιακή και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το βραχιόλι έγινε sold out!

Η υποστήριξη του κόσμου τα χρόνια αυτά ήταν συγκινητική. Όλο και περισσότερος κόσμος υποστηρίζει την ενέργεια, αγοράζοντας το βραχιόλι. Περισσότεροι από 20 άνθρωποι της τέχνης, της μόδας, της τηλεόρασης και του αθλητισμού έχουν υποστηρίξει αφιλοκερδώς το Ροζ Βραχιόλι της Estee Lauder και του ΔΟΥΚΑ με στόχο να συγκεντρωθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσό για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού Άλμα Ζωής.

Όλα αυτά είχαμε την ευκαιρία να θυμηθούμε σε μία συγκινητική παρουσίαση κατά τη διάρκεια μίας εκδήλωσης στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια με αφορμή την επέτειο των 25 χρόνων.

Κατά τη διάρκεια του event είδαμε και το φετινό ροζ βραχιόλι ενώ ενημερωθήκαμε ότι το Καλλιμάρμαρο θα φωταγωγηθεί φέτος ροζ συμμετέχοντας στην καμπάνια ενημέρωσης.

Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ, από
τα σημεία διάθεσης προϊόντων της Estee Lauder και από τα φαρμακεία μέσω της Darphin
σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον
Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».

 

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ BEAUTY NEWS

BEAUTY NEWS21 Νοεμβρίου 2017

Ήρθε η ώρα να πατάς ένα κλικ και να κάνεις δικό σου όποιο προϊόν Estée Lauder θες εσύ!

Λίγο πριν κάνεις τις γιορτινές αγορές σου, η Estée Lauder φέρνει τα καταστήματα σπίτι σου!

BEAUTY NEWS20 Νοεμβρίου 2017

AMAs 2017: Μάθε ποια 2 trends υιοθέτησαν - πραγματικά - όλες οι celebs και... μερικές εξαιρέσεις!

Ένα κόκκινο χαλί που μας κράτησε το ενδιαφέρον, ωστόσο δεν είχε ιδιαίτερη ποικιλία. Πώς το κατάφερε αυτό;

Rihanna
BEAUTY NEWS18 Νοεμβρίου 2017

Rihanna: Έχει δίδυμη αδελφή;

Ένα βίντεο στο instagram ήταν αρκετό να κάνει όλους τους θαυμαστές της Rihanna να πάθουν πανικό, καθώς η διάσημη τραγουδίστρια έχει την πιο πιστή σωσία

BEAUTY NEWS18 Νοεμβρίου 2017

Mermaid βλεφαρίδες: Πώς θα γίνεις η γοργόνα του beauty!

Το mermaid δημιουργεί συνεχώς νέες τάσεις και σε προκαλεί να το δοκιμάσεις σε όλες του τις εκδοχές! Είσαι αρκετά τολμηρή;

Best of network