Υγεία : Διατροφή11 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2017

10 τροφές που δεν μπαίνουν στην κατάψυξη! Τις ήξερες;

Υπάρχουν κάποιες τροφές που δεν μπαίνουν στην κατάψυξη. Μάθε ποιες είναι!

τροφές που δεν μπαίνουν στην κατάψυξη

Τα κατεψυγμένα τρόφιμα είναι μια εύκολη και γρήγορη λύση για να έχεις έτοιμο ένα θρεπτικό γεύμα όταν δεν έχεις πολύ χρόνο να αφιερώσεις για την προετοιμασία του.
Διατηρώντας στην κατάψυξη μερικές από τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούμε στο φαγητό ή ό,τι περίσσεψε, το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε για να ετοιμάσουμε το γεύμα ή το δείπνο μας είναι να τα αφήσουμε να ξεπαγώσουν.

Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζουμε ότι υπάρχουν μερικές τροφές που δεν μπαίνουν στην κατάψυξη, όπως:

Αυγά
Στην πραγματικότητα, τα αυγά μπορούν να καταψυχθούν, όχι όμως μέσα στα τσόφλια τους γιατί όταν το νερό που περιέχουν παγώσει θα διασταλεί και τα τσόφλια θα σπάσουν, αφήνοντας το αυγό εκτεθειμένο σε μικρόβια και, φυσικά, λερώνοντας το ψυγείο! Αν θέλεις να βάλεις αυγά στην κατάψυξη, σπάστα μέσα σε θήκες για παγάκια, αφού πρώτα αναμίξεις καλά τον κρόκο με το ασπράδι.

Καφές
Οι χαμηλές θερμοκρασίες ξεραίνουν τον καφέ, είτε είναι σε μορφή κόκκων είτε σε σκόνη. Για να τον διατηρήσεις για περισσότερο χρόνο, βάλτον μέσα σε αεροστεγές δοχείο σε ξηρό και σκοτεινό μέρος. Με αυτό τον τρόπο οι κόκκοι παραμένουν φρέσκοι για έως και ένα χρόνο και η σκόνη για αρκετούς μήνες.

Φαγητά σε κονσέρβα
Οι κονσέρβες διατηρούνται στο ντουλάπι μέχρι την ημερομηνία λήξης. Μπορείς να βάλεις το περιεχόμενο στην κατάψυξη, αλλά θα πρέπει να το βγάλεις από την κονσέρβα, να το μεταφέρεις σε αεροστεγές δοχείο ή σακούλα και μετά να το καταψύξεις.

Αποψυγμένα κρεατικά
Όταν το κρέας αποψύχεται σε θερμοκρασία περιβάλλοντος αρχίζουν να αναπτύσσονται στην επιφάνειά του βακτήρια. Γι’ αυτό το λόγο και είναι απαραίτητο να μαγειρευτεί πριν καταναλωθεί. Αντίθετα, εάν ξαναμπεί στην κατάψυξη τότε υπάρχει ο κίνδυνος αυτοί οι μικροοργανισμοί να συνεχίσουν να αναπαράγονται.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;
Διατροφη24 Μάϊου 2018

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;

Στο καλάθι του Μαΐου περιλαμβάνονται αρκετά φρούτα από την φράουλα και το κεράσι μέχρι βερίκοκα ροδάκινα και νεκταρίνια. Το ξεκίνημα του καλοκαιριού έφτασε.

Διατροφη23 Μάϊου 2018

7 δημοφιλείς μύθοι για το φαγητό που δεν πρέπει να πιστεύεις

Καταρρίπτονται, για να ξέρεις τι γίνεται σην κουζίνα σου.

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν
Διατροφη23 Μάϊου 2018

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν

Θέλεις να έχεις ενέργεια όλη μέρα αλλά δεν προτιμάς τα ροφήματα με καφεΐνη; Έχουμε τη λύση για σένα με τροφές χωρίς καφεΐνη.

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου
Διατροφη22 Μάϊου 2018

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου

Νιώθεις πεσμένη και χωρίς ενέργεια; Η λύση είναι τόσο απλή όσο το να φας τρία βραζιλιάνικα καρύδια!

Διατροφη22 Μάϊου 2018

Τροφές για ενέργεια; Τα συστατικά που πρέπει να έχει το smoothie σου

Για πραγματική ενέργεια που θα σε «κρατήσει» σε εγρήγορση όλη μέρα.

τι να φάω πριν την άσκηση
Διατροφη21 Μάϊου 2018

Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου

Σκέψου σοβαρά να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για δυνατό μεταβολισμό.

Best of network