Υγεία : Διατροφή10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2017

Οι 10 τροφές που σε προστατεύουν από τα κρυολογήματα

Και θωρακίζουν τον οργανισμό σου ενάντια στις ασθένειες

Κοτόσουπα

Δεν είναι τυχαίο που στα κρυολογήματα προτιμούμε την κοτόσουπα. Δεν είναι μονάχα ένα ελαφρύ γεύμα που δεν θα επιβαρύνει τον ήδη καταπονημένο οργανισμό σου, αλλά  τα συστατικά της δρουν και κατά των φλεγμονών, ενώ είναι και αρκετά θρεπτικά για τον οργανισμό σου. 

Τζίντζερ

Ανακουφίζει τον πονόλαιμο, ενώ παράλληλα, περιέχει συστατικά που μειώνουν τον πυρετό αλλά και τον πόνο. 

Πορτοκάλι

Τα πορτοκάλια, αλλά και γενικότερα τα εσπεριδοειδή, περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C που προστατεύει τον οργανισμό σου και σε θωρακίζει απέναντι στις ασθένειες. 

Μαύρο πιπέρι 


Χαρακτηριστικό συστατικό του μαύρου πιπεριού είναι και η πιπερίνη, μια ουσία που βοηθά στην καταπολέμηση του πυρετού, αλλά και του πόνου, λόγω της αναλγητικής της ιδιότητας. 

Σκόρδο 

Και όχι μόνο αυτό, αλλά και το κρεμμύδι και το πράσο, έχουν ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό σου. 

Φιστίκια

Αλλά και γενικότερα όλες οι τροφές που περιέχουν σελήνιο, καθώς το συστατικό αυτό βοηθά στην καλύτερη υγεία του οργανισμού σου. Στην κορυφή της λίστας βρίσκονται τα φιστίκια, ωστόσο, υπάρχουν και άλλες τροφές στις οποίες το συναντάς. Μεταξύ άλλων, το συκώτι, τα οστρακοειδή και τα ψάρια. 

Μανιτάρια 

Περιέχουν πολυσακχαρίδες, ένα συστατικό που ενισχύει το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

Γιαούρτι

Τα προβιοτικά που περιέχει βοηθούν στην καταπολέμηση των ιών, που εισβάλλουν στον οργανισμό σου, και εμποδίζουν την αναπαραγωγή τους. 

Μέλι 

Κλασική τροφή που πρέπει να καταναλώνεις, το μέλι απαλύνει τον πονόλαιμο αλλά και έχει αντιοξειδωτικές και αντιμικροβιακές ιδιότητές. Προσθέσέ το στη διατροφή σου, μιας και με τη βοήθειά του μπορείς να αντιμετωπίσεις αλλά και να προλάβεις το κρυολόγημα. 

Κόκκινο κρασί 

Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο που ένα αλκοολούχο ποτό είναι ικανό να σε προστατεύσει, όμως η ρεσβερατρόλη και οι πολυφαινόλες που περιέχει το κόκκινο κρασί βοηθούν τον οργανισμό σου να αντισταθεί στην «επίθεση» των ιών. 

Κρυολόγημα

Ο χειμώνας είναι πλέον προ των πυλών και ήδη, τα πρώτα κρυολογήματα έχουν κάνει την εμφάνισή τους. Από τη μία η μεταβατική περίοδος του καιρού και από την άλλη τα λάθη που κάνεις στη διατροφή σου, δεν σε αφήνουν να «σηκώσεις κεφάλι».

Δες επίσης: Μαγική γεύση με λίγες θερμίδες: Σούπα με καρύδα και καλαμπόκι

Αν και για το πρώτο δεν μπορείς να κάνεις κάτι, μπορείς να κάνεις για το δεύτερο. Μέσα από μία σωστή διατροφή θα καταφέρεις να θωρακίσεις τον οργανισμό σου απέναντι στις ασθένειες  και τις ιώσεις  ή και να αντιμετωπίσεις πιο άμεσα και εύκολα ένα ενδεχόμενο κρυλόγημα.

Δες επίσης: 5 τροφές του φθινοπώρου που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου

Για την περίοδο αυτή τουλάχιστον, λοιπόν, ξέχασε το junk food και τα πολλά λιπαρά, που επιβαρύνουν την υγεία σου, και φρόντισε να συμπεριλάβεις στην καθημερινότητά σου τις παρακάτω 10 τροφές που θα σε βοηθήσουν στο στόχο σου.

Κρυολόγημα: 10 τροφές για να το καταπολεμήσεις και να το προλάβεις:

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη16 Δεκεμβρίου 2017

Έτσι θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε 24 ώρες!

Έτσι θα χωρέσεις στο εφαρμοστό σου φόρεμα αύριο το βράδυ

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο
Διατροφη15 Δεκεμβρίου 2017

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο

Η Κλειώ Δημητριάδου μας φτιάχνει τη λίστα με όσα ΠΡΕΠΕΙ να φάμε.

Ωμοφαγικοί κουραμπιέδες με καρύδα χωρίς γλουτένη και vegan
Διατροφη12 Δεκεμβρίου 2017

Ωμοφαγικοί κουραμπιέδες με καρύδα χωρίς γλουτένη και vegan

Με μόλις 95 θερμίδες ανά κουραμπιέ, αυτή η ωμοφαγική vegan χριστουγεννιάτικη λιχουδιά από την ειδικό θα σε ενθουσιάσει.

Best of network