Υγεία : Διατροφή04 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2017

4 λάθη που κάνεις με το πρωινό σου και δε χάνεις κιλά (μήπως πίνεις χυμό;)

Εκείνες οι συνήθειες που πίστευες ότι είναι υγιεινές, τελικά, μπορεί και να μην είναι…

υγιεινό πρωινό

Αν υποθέσουμε ότι έχεις ξεπεράσει εκείνο το concept πρωινού με το… τηγανητό μπέικον ή το κρουασάν βουτύρου (πωπω τι μου θύμισα τώρα;) και έχεις υιοθετήσει πιο υγιεινές συνήθειες όσον αφορά στο πρωινό σου, τι θα έλεγες αν σε κάναμε να αναθεωρήσεις εδώ και τώρα;

Και τι εννοούμε; To πρωινό, όπως φαίνεται, είναι «ναρκοπέδιο» αν προσπαθείς να χάσεις πόντους, αλλά είναι επίσης κι ένα σημαντικό γεύμα που δεν πρέπει να παραλείπεις. Αλλά αυτά τα γνώριζες. Αυτό που ίσως δεν ήξερες είναι ότι αυτό που αποκαλείς εσύ «υγιεινό πρωινό», τελικά, δεν είναι.

Διάβασε επίσης: 5 λαχταριστές συνταγές για πρωινό από τον Cool Artisan

«Το πρωινό είναι σαν την πρώτη σκηνή ενός θεατρικού έργου» λέει η Georgia Bellas, διατροφολόγος στη Fresh Fitness Foods. «Παίζει σπουδαίο ρόλο για το «mood» της ημέρας και για το τι θα επιλέξεις να φας αργότερα μέσα στην ημέρα» εξηγεί.

«Συχνά, ωστόσο, υποθέτουμε πως καταναλώνουμε ένα υγιεινό πρωινό με επιλογές που τελικά είναι λανθασμένες και «κλέβουν» από τον στόχο μας, που είναι η απώλεια βάρους». Εδώ, η Bellas αποκαλύπτει τα συχνότερα λάθη που κάνουμε, τα οποία – ακόμα κι αν δεν θέλεις να χάσεις κιλά – είναι σημαντικό να γνωρίζεις.

υγιεινό πρωινό

Δεν τρως πρωτεΐνη

Ένα πρωινό με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη θα σε κρατήσει για περισσότερο χορτάτη και θα σε «σώσει» από άχρηστο snacking, κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τα αβγά είναι μία καλή πηγή καλών λιπαρών και πρωτεΐνης και μπορείς να τα μαγειρέψεις με ποικίλους τρόπους για να μη βαριέσαι.

Πίνεις χυμό

Ένα ποτήρι χυμού πορτοκαλιού ακούγεται ιδιαίτερα υγιεινό, αλλά σκέψου πόσα πορτοκάλια χρειάζονται για να γεμίσουν ένα ποτήρι. Οι χυμοί φρούτων τείνουν να είναι γεμάτοι ζάχαρη, οπότε τι θα έλεγες αν – έτσι απλά – έτρωγες ένα φρούτο ολόκληρο; Εναλλακτικά, προτίμησε έναν χυμό λαχανικών με πράσινο μήλο, καρότο, σέλερι και τζίντζερ.

Επιλέγεις μόνο τα ασπράδια αβγών και όχι τον κρόκο

Έρευνα στην επιθεώρηση BMJ βρήκε πως η κατανάλωση ενός αβγού τη µέρα δεν αυξάνει τον κίνδυνο εµφάνισης καρδιοπάθειας, απενοχοποιώντας τον κρόκο. Επιπλέον, σύµφωνα µε µελέτη του Πανεπιστηµίου του Σεντ Λούις, τα ολόκληρα αβγά είναι χορταστικά, κάτι που εξηγεί το ότι οι άνθρωποι που τα τρώνε για πρωινό αντί για ψωµί χάνουν 65% περισσότερο βάρος.

Κερδίζεις χρόνο τρώγοντας μια μπάρα δημητριακών

Οι μπάρες κάθε είδους, συνήθως, είναι «φορτωμένες» με πολλή ζάχαρη και λίγη πρωτεΐνη: σε αφήνουν πεινασμένη και ανικανοποίητη (ό,τι χειρότερο!). Αν ο χρόνος σου είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα σου, προσπάθησε να προετοιμάζεις το πρωινό σου από το προηγούμενο βράδυ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;
Διατροφη24 Μάϊου 2018

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;

Στο καλάθι του Μαΐου περιλαμβάνονται αρκετά φρούτα από την φράουλα και το κεράσι μέχρι βερίκοκα ροδάκινα και νεκταρίνια. Το ξεκίνημα του καλοκαιριού έφτασε.

Διατροφη23 Μάϊου 2018

7 δημοφιλείς μύθοι για το φαγητό που δεν πρέπει να πιστεύεις

Καταρρίπτονται, για να ξέρεις τι γίνεται σην κουζίνα σου.

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν
Διατροφη23 Μάϊου 2018

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν

Θέλεις να έχεις ενέργεια όλη μέρα αλλά δεν προτιμάς τα ροφήματα με καφεΐνη; Έχουμε τη λύση για σένα με τροφές χωρίς καφεΐνη.

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου
Διατροφη22 Μάϊου 2018

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου

Νιώθεις πεσμένη και χωρίς ενέργεια; Η λύση είναι τόσο απλή όσο το να φας τρία βραζιλιάνικα καρύδια!

Διατροφη22 Μάϊου 2018

Τροφές για ενέργεια; Τα συστατικά που πρέπει να έχει το smoothie σου

Για πραγματική ενέργεια που θα σε «κρατήσει» σε εγρήγορση όλη μέρα.

τι να φάω πριν την άσκηση
Διατροφη21 Μάϊου 2018

Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου

Σκέψου σοβαρά να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για δυνατό μεταβολισμό.

Best of network