Έρευνα: Γιατί αν τρως λίγο και συχνά θα είσαι πάντα αδύνατη!
Έρευνα: Γιατί αν τρως λίγο και συχνά θα είσαι πάντα αδύνατη!
Αποτοξίνωση τώρα; Η super αντιοξειδωτική δίαιτα ΧΩΡΙΣ ΚΡΕΑΣ για αδυνάτισμα από τη διαιτολόγο!
Αποτοξίνωση τώρα; Η super αντιοξειδωτική δίαιτα ΧΩΡΙΣ ΚΡΕΑΣ για αδυνάτισμα από τη διαιτολόγο!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ04.01.2017

4 λάθη που κάνεις με το πρωινό σου και δε χάνεις κιλά (μήπως πίνεις χυμό;)

Εκείνες οι συνήθειες που πίστευες ότι είναι υγιεινές, τελικά, μπορεί και να μην είναι…

υγιεινό πρωινό

Αν υποθέσουμε ότι έχεις ξεπεράσει εκείνο το concept πρωινού με το… τηγανητό μπέικον ή το κρουασάν βουτύρου (πωπω τι μου θύμισα τώρα;) και έχεις υιοθετήσει πιο υγιεινές συνήθειες όσον αφορά στο πρωινό σου, τι θα έλεγες αν σε κάναμε να αναθεωρήσεις εδώ και τώρα;

Και τι εννοούμε; To πρωινό, όπως φαίνεται, είναι «ναρκοπέδιο» αν προσπαθείς να χάσεις πόντους, αλλά είναι επίσης κι ένα σημαντικό γεύμα που δεν πρέπει να παραλείπεις. Αλλά αυτά τα γνώριζες. Αυτό που ίσως δεν ήξερες είναι ότι αυτό που αποκαλείς εσύ «υγιεινό πρωινό», τελικά, δεν είναι.

Διάβασε επίσης: 5 λαχταριστές συνταγές για πρωινό από τον Cool Artisan

«Το πρωινό είναι σαν την πρώτη σκηνή ενός θεατρικού έργου» λέει η Georgia Bellas, διατροφολόγος στη Fresh Fitness Foods. «Παίζει σπουδαίο ρόλο για το «mood» της ημέρας και για το τι θα επιλέξεις να φας αργότερα μέσα στην ημέρα» εξηγεί.

«Συχνά, ωστόσο, υποθέτουμε πως καταναλώνουμε ένα υγιεινό πρωινό με επιλογές που τελικά είναι λανθασμένες και «κλέβουν» από τον στόχο μας, που είναι η απώλεια βάρους». Εδώ, η Bellas αποκαλύπτει τα συχνότερα λάθη που κάνουμε, τα οποία – ακόμα κι αν δεν θέλεις να χάσεις κιλά – είναι σημαντικό να γνωρίζεις.

υγιεινό πρωινό

Δεν τρως πρωτεΐνη

Ένα πρωινό με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη θα σε κρατήσει για περισσότερο χορτάτη και θα σε «σώσει» από άχρηστο snacking, κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τα αβγά είναι μία καλή πηγή καλών λιπαρών και πρωτεΐνης και μπορείς να τα μαγειρέψεις με ποικίλους τρόπους για να μη βαριέσαι.

Πίνεις χυμό

Ένα ποτήρι χυμού πορτοκαλιού ακούγεται ιδιαίτερα υγιεινό, αλλά σκέψου πόσα πορτοκάλια χρειάζονται για να γεμίσουν ένα ποτήρι. Οι χυμοί φρούτων τείνουν να είναι γεμάτοι ζάχαρη, οπότε τι θα έλεγες αν – έτσι απλά – έτρωγες ένα φρούτο ολόκληρο; Εναλλακτικά, προτίμησε έναν χυμό λαχανικών με πράσινο μήλο, καρότο, σέλερι και τζίντζερ.

Επιλέγεις μόνο τα ασπράδια αβγών και όχι τον κρόκο

Έρευνα στην επιθεώρηση BMJ βρήκε πως η κατανάλωση ενός αβγού τη µέρα δεν αυξάνει τον κίνδυνο εµφάνισης καρδιοπάθειας, απενοχοποιώντας τον κρόκο. Επιπλέον, σύµφωνα µε µελέτη του Πανεπιστηµίου του Σεντ Λούις, τα ολόκληρα αβγά είναι χορταστικά, κάτι που εξηγεί το ότι οι άνθρωποι που τα τρώνε για πρωινό αντί για ψωµί χάνουν 65% περισσότερο βάρος.

Κερδίζεις χρόνο τρώγοντας μια μπάρα δημητριακών

Οι μπάρες κάθε είδους, συνήθως, είναι «φορτωμένες» με πολλή ζάχαρη και λίγη πρωτεΐνη: σε αφήνουν πεινασμένη και ανικανοποίητη (ό,τι χειρότερο!). Αν ο χρόνος σου είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα σου, προσπάθησε να προετοιμάζεις το πρωινό σου από το προηγούμενο βράδυ.

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Πώς θα κάνεις διατροφή χωρίς ζάχαρη!

Να τα γλυκά που τρώμε με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Lady Gaga | Αυτό είναι το αγαπημένο της workout!

Αυτή είναι η γυμναστική που την χαλαρώνει και την ανανεώνει!

Οι συνήθειες της personal trainer που την κρατούν σε φόρμα έξω από το γυμναστήριο!

Υιοθέτησε μερικές από αυτές και βελτίωσε την καθημερινότητά και την υγεία σου.

5 ροφήματα αδυνατίσματος που βοηθούν την καύση λίπους

Aυτά είναι τα 5 πιο αποτελεσματικά ροφήματα αδυνατίσματος που θα πρέπει να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αν θέλεις να χάσεις βάρος γρήγορα και φυσικά

Γιατί τα μικρά και πολλά γεύματα μες στη μέρα δεν βοηθούν στο αδυνάτισμα;

Ακόμα ένας διατροφικός μύθος καταρρίπτεται.

Αυτή είναι η σωστή στάση για δυναμικό βάδισμα! (και το περπάτημα χρειάζεται τεχνική!)

Μήπως περπατάς… λάθος; Μάθε τα tips που πρέπει να ξέρεις.

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την σφηνοειδίτιδα, την πιο ύπουλη ιγμορίτιδα

Μάθε τα πάντα γιατί τώρα είναι μία εποχή που πρέπει να προσέχεις

5 tips για να μην παραλείπεις τη γυμναστική σου μέσα στην εβδομάδα

Για όλες εκείνες τις φορές που βαριέσαι και λες «άστο, δεν πειράζει».