Έρευνα: Γιατί αν τρως λίγο και συχνά θα είσαι πάντα αδύνατη!
Έρευνα: Γιατί αν τρως λίγο και συχνά θα είσαι πάντα αδύνατη!
Αποτοξίνωση τώρα; Η super αντιοξειδωτική δίαιτα ΧΩΡΙΣ ΚΡΕΑΣ για αδυνάτισμα από τη διαιτολόγο!
Αποτοξίνωση τώρα; Η super αντιοξειδωτική δίαιτα ΧΩΡΙΣ ΚΡΕΑΣ για αδυνάτισμα από τη διαιτολόγο!
Διατροφή04.01.2017

4 λάθη που κάνεις με το πρωινό σου και δε χάνεις κιλά (μήπως πίνεις χυμό;)

Εκείνες οι συνήθειες που πίστευες ότι είναι υγιεινές, τελικά, μπορεί και να μην είναι…

υγιεινό πρωινό

Αν υποθέσουμε ότι έχεις ξεπεράσει εκείνο το concept πρωινού με το… τηγανητό μπέικον ή το κρουασάν βουτύρου (πωπω τι μου θύμισα τώρα;) και έχεις υιοθετήσει πιο υγιεινές συνήθειες όσον αφορά στο πρωινό σου, τι θα έλεγες αν σε κάναμε να αναθεωρήσεις εδώ και τώρα;

Και τι εννοούμε; To πρωινό, όπως φαίνεται, είναι «ναρκοπέδιο» αν προσπαθείς να χάσεις πόντους, αλλά είναι επίσης κι ένα σημαντικό γεύμα που δεν πρέπει να παραλείπεις. Αλλά αυτά τα γνώριζες. Αυτό που ίσως δεν ήξερες είναι ότι αυτό που αποκαλείς εσύ «υγιεινό πρωινό», τελικά, δεν είναι.

Διάβασε επίσης: 5 λαχταριστές συνταγές για πρωινό από τον Cool Artisan

«Το πρωινό είναι σαν την πρώτη σκηνή ενός θεατρικού έργου» λέει η Georgia Bellas, διατροφολόγος στη Fresh Fitness Foods. «Παίζει σπουδαίο ρόλο για το “mood” της ημέρας και για το τι θα επιλέξεις να φας αργότερα μέσα στην ημέρα» εξηγεί.

«Συχνά, ωστόσο, υποθέτουμε πως καταναλώνουμε ένα υγιεινό πρωινό με επιλογές που τελικά είναι λανθασμένες και “κλέβουν” από τον στόχο μας, που είναι η απώλεια βάρους». Εδώ, η Bellas αποκαλύπτει τα συχνότερα λάθη που κάνουμε, τα οποία – ακόμα κι αν δεν θέλεις να χάσεις κιλά – είναι σημαντικό να γνωρίζεις.

υγιεινό πρωινό

Δεν τρως πρωτεΐνη

Ένα πρωινό με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη θα σε κρατήσει για περισσότερο χορτάτη και θα σε «σώσει» από άχρηστο snacking, κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τα αβγά είναι μία καλή πηγή καλών λιπαρών και πρωτεΐνης και μπορείς να τα μαγειρέψεις με ποικίλους τρόπους για να μη βαριέσαι.

Πίνεις χυμό

Ένα ποτήρι χυμού πορτοκαλιού ακούγεται ιδιαίτερα υγιεινό, αλλά σκέψου πόσα πορτοκάλια χρειάζονται για να γεμίσουν ένα ποτήρι. Οι χυμοί φρούτων τείνουν να είναι γεμάτοι ζάχαρη, οπότε τι θα έλεγες αν – έτσι απλά – έτρωγες ένα φρούτο ολόκληρο; Εναλλακτικά, προτίμησε έναν χυμό λαχανικών με πράσινο μήλο, καρότο, σέλερι και τζίντζερ.

Επιλέγεις μόνο τα ασπράδια αβγών και όχι τον κρόκο

Έρευνα στην επιθεώρηση BMJ βρήκε πως η κατανάλωση ενός αβγού τη µέρα δεν αυξάνει τον κίνδυνο εµφάνισης καρδιοπάθειας, απενοχοποιώντας τον κρόκο. Επιπλέον, σύµφωνα µε µελέτη του Πανεπιστηµίου του Σεντ Λούις, τα ολόκληρα αβγά είναι χορταστικά, κάτι που εξηγεί το ότι οι άνθρωποι που τα τρώνε για πρωινό αντί για ψωµί χάνουν 65% περισσότερο βάρος.

Κερδίζεις χρόνο τρώγοντας μια μπάρα δημητριακών

Οι μπάρες κάθε είδους, συνήθως, είναι «φορτωμένες» με πολλή ζάχαρη και λίγη πρωτεΐνη: σε αφήνουν πεινασμένη και ανικανοποίητη (ό,τι χειρότερο!). Αν ο χρόνος σου είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα σου, προσπάθησε να προετοιμάζεις το πρωινό σου από το προηγούμενο βράδυ.

More from

Υγεία - Ευεξία

Πώς θα γεμίσεις το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας με τις συμβουλές της διαιτολόγου

H διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου ετοιμάζει για εμάς το πιάτο της Καθαράς Δευτέρας. Ιδού τι πρέπει να περιέχει.

Χαλβάς σιμιγδαλένιος ή χαλβάς από ταχίνι;

Μια μάχη μέχρι τελικής πτώσης με φόντο τη Σαρακοστή.

Τι να κάνω για να χάσω κιλά; Άσκηση ή σωστή διατροφή;

Η επιστήμη δίνει την απάντηση που θα ήθελες να ξέρεις.

Bίντεο: Κάνε αυτές τις ασκήσεις για γλουτούς στο σπίτι

Δεν χρειάζεσαι εξοπλισμό! Ξεκίνα σήμερα!

Βασανίζεσαι από την ιγμορίτιδα; Δες πώς θα απαλλαγείς!

Ένα κλασικό πρόβλημα που βασανίζει πολλούς!

Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν παραλείπεις ένα γεύμα;

Σίγουρα έχεις προσπαθήσει να χάσεις γρηγορότερα κιλά παραλείποντας το μεσημεριανό σου γεύμα, με την πίστη ότι θα ξεπεράσεις το αίσθημα της πείνας μέχρι να έρθει η ώρα του βραδινού.

Πώς θα καταλάβεις αν είναι φρέσκα τα θαλασσινά (καλαμαράκια, μύδια, στρείδια)

Με ανακοίνωσή της η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας δίνει χρήσιμες συμβουλές για τα σαρακοστιανά προϊόντα. Μάθε όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις και κυρίως τι να αποφεύγεις

Αυτά παθαίνει το σώμα σου από το πολύ καθισιό στην καρέκλα του γραφείου

Το καθισιό είναι καλό και ξεκούραστο πράγμα, αλλά όταν συμβαίνει στο γραφείο, οι κανόνες αντιστρέφονται επικίνδυνα

7 τρόποι για να προλάβεις την ουρολοίμωξη

Μπορείς να υιοθετήσεις τα παρακάτω προληπτικά μέτρα ενάντια στην ουρολοίμωξη

Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

Δοκίμασε αυτή τη δίαιτα εξπρές 5 ημερών που περιλαμβάνει διατροφή και άσκηση και θα σε δείξει πιο λεπτή μέσα σε 5 μέρες

Πρωινό τοστ: 12 διαφορετικοί συνδυασμοί για να ξεκινήσεις με ενέργεια τη μέρα σου

Ξέχνα τις κλασικές συνταγές για τοστ και δοκίμασε αυτούς τους ιδιαίτερους συνδυασμούς που θα σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι