Υγεία : Διατροφή29 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2017

5 light και θρεπτικά σνακ ιδανικά για το γραφείο

Πλούσια σε πρωτεΐνη που θα σε χορτάσει χωρίς να σε επιβαρύνει με περιττές θερμίδες

Blue Cheese, χυμός ντομάτας και σέλερι 

Cottage cheese με λαχανικά 

Μήλο με cheddar και πιπεριά 

Βραστό αυγό με φασόλια edamame

Παξιμάδια ολικής με μπανάνα και φυστικοβούτυρο 

Το τσιμπολόγημα ενδιάμεσα των γευμάτων μπορεί να σου μοιάζει μια μικρή λεπτομέρεια για την απώλεια του περιττού βάρους όμως αποτελεί μια μεγάλη παγίδα και βασικό εμπόδιο στην προσπάθειά σου, αν κάνεις τις λάθος επιλογές. Τα σνακ σου πρέπει να είναι θρεπτικά για να σου χαρίσουν την ενέργεια που έχεις ανάγκη, ειδικότερα τις ώρες που βρίσκεσαι στη δουλειά, ενώ παράλληλα να σου προσθέτουν λίγες θερμίδες.

Δες επίσης:Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Τα σνακ πλούσια σε πρωτεΐνη μοιάζουν μια ιδανική επιλογή που μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις αυτές. Παρακάτω, θα βρεις 5 ιδέες που είναι εύκολο να καταναλώσεις στο γραφείο, την ώρα που θέλεις να τσιμπολογήσεις, και θα συμβάλλουν με τον καλύτερο τρόπο στο υγιεινό σου πρόγραμμα.

Δες επίσης: Αδύνατη μέχρι το καλοκαίρι; Μάθε πώς θα το κάνεις με τις σωστές ασκήσεις!

5 ιδέες για σνακ πρωτεΐνης με λίγες θερμίδες:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο
Διατροφη21 Ιουλίου 2018

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο

Δεν είναι άλλο ένα πλάνο δίαιτας, αλλά σωστής διατροφής, και εκτός από πιθανή απώλεια βάρους θα σου προσφέρει και ‘ένα ωραίο ενυδατωμένο δέρμα

σνακ με ρυζογκοφρέτα
Διατροφη21 Ιουλίου 2018

6 ιδέες για γρήγορα και νόστιμα σνακ με ρυζογκοφρέτα

Πώς μπορείς να κάνεις το αποτέλεσμα πιο γευστικό και υγιεινό;

Διατροφη18 Ιουλίου 2018

6 δημοφιλείς συνδυασμοί τροφών που τελικά δεν ευνοούν την υγεία του σώματός σου

Μπορεί να δημιουργούν ένα νόστιμο αποτέλεσμα αλλά θα πρέπει να τους αποφύγεις

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα
Διατροφη18 Ιουλίου 2018

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Τα καλά λιπαρά μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην απόκτηση ενέργειας και υγείας όσο και στην απώλεια βάρους!

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά
Διατροφη17 Ιουλίου 2018

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για να καθυστερήσεις τις επιπτώσεις του χρόνου στο δέρμα και στην υγεία σου από τη Δρ Μαρία Ψωμά!

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;
Διατροφη16 Ιουλίου 2018

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;

Από paleo σε vegan και μετά Dukan; Το Diet hopping είναι ένας νέος όρος που δημιουργήθηκε για να περιγράψει την τάση να ακολουθούμε κάθε νέα διατροφική «μόδα», με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε από τη μία δίαιτα στην άλλη

Διατροφη16 Ιουλίου 2018

8 αλλαγές που θα δεις στο σώμα σου αν τρως κάθε μέρα μέλι!

Να πώς «εξαργυρώνεις» τις ευεργετικές του ιδιότητες

Best of network