Υγεία : Διατροφή05 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2018

5+1 τρόποι για να μην ξεφύγεις από το διατροφικό σου πρόγραμμα στις διακοπές σου

Πώς να μην γυρίσεις πίσω έχοντας κερδίσει περιττά κιλά

Μην καταναλώνεις άσκοπες θερμίδες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού: Όσο πιο μεγάλο είναι το ταξίδι, τόσο πιθανότερο είναι να γεμίσεις τον οργανισμό σου με περιττές θερμίδες. Είτε σε πλοίο, είτε σε αυτοκίνητο η μεγάλη αναμονή σε οδηγεί μονάχα σε ένα πράγμα: στο να καταναλώνεις ασταμάτητα διάφορα σνακ προκειμένου να περάσει η ώρα σου. Και κάπως έτσι καταλήγεις να βρίσκεσαι μονίμως με τα τσιπς/τοστ/καραμέλες/χυμούς στο χέρι, με αποτέλεσμα να έχεις φορτωθεί αμέτρητες θερμίδες μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου. Προτίμησε να πίνεις νερό ή τσάι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και έχε μαζί σου μερικά φρούτα για τις στιγμές που θα νιώσεις πείνα. Έτσι, θα καταφέρεις να γλιτώσεις περιττές θερμίδες αλλά και περιττά έξοδα!

Πιες πολύ νερό: Μπορεί στην καθημερινότητά σου να φροντίζεις για τη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού σου, όμως στις διακοπές είναι εύκολο να ξεφύγεις από το πρόγραμμά σου. Λίγο οι μπύρες στην παραλία, λίγο τα βραδινά cocktails και το νερό περνά μοιραία σε δεύτερη μοίρα. Ωστόσο, μια τέτοια τακτική αποτελεί μέγιστο λάθος, καθώς το νερό σε βοηθά αφενός να παραμένεις ενυδατωμένη, αφετέρου να νιώθεις περισσότερο χορτάτη. Οπότε φρόντισε να έχεις μαζί σου πάντοτε ένα μπουκάλι νερό, μιας και όταν το έχεις διαθέσιμο είναι πιο εύκολο να το καταναλώσεις ακόμα κι αν δεν αισθάνεσαι διψασμένη. 

Μην το παρακάνεις με τα cocktails: Είναι σχεδόν αδύνατο να βρεθείς σε καλοκαιρινές διακοπές και να μην αποφασίσεις να δοκιμάσεις τα πιο ξεχωριστά και δροσιστικά cocktails. Ωστόσο, είναι γνωστό πως περιέχουν αμέτρητες θερμίδες και μεγάλες ποσότητες ζάχαρης. Γι' αυτό φρόντισε να μην το παρακάνεις. Αν θέλεις οπωσδήποτε να δοκιμάσεις κάποιο cocktail, κάν'το, όμως στη συνέχεια φρόντισε να παραγγείλεις ένα ποτό με λιγότερες θερμίδες, όπως vodka με σόδα ή ένα σκέτο ποτό με πάγο για όσες το αντέχουν!

Έχε σωστή στρατηγική με τα γεύματά σου:  Κατά τη διάρκεια των διακοπών σου ενδεχομένως να έχεις την ευκαιρία όχι μόνο να παραγγείλεις τα πιάτα που θέλεις αλλά και να απολαύσεις γεύματα μπροστά σε μεγάλους μπουφέδες ή βραδιές με φίλους σε εστιατόρια όπου οι διατροφικοί πειρασμοί θα περνούν από μπροστά σου χωρίς τέλος. Για το λόγο αυτό, φρόντισε να γεμίσεις από την αρχή του δείπνου το πιάτο σου και να αποφύγεις το συνεχόμενο τσιμπολόγημα, μιας και με τον τρόπο αυτό θα το παρακάνεις με τις θερμίδες που θα καταναλώσεις. 

Μην  παραλείπεις τα σνακ κατά τη διάρκεια της μέρας: Αν κατά τη διάρκεια της μέρας σου βρίσκεσαι στο δρόμο για να δεις τα αξιοθέατα του μέρους ή απολαμβάνεις τον ήλιο και τη θάλασσα στις παραλίες, είναι πιθανότερο όταν βρεθείς, στη συνέχεια, για φαγητό να... πέσεις με τα μούτρα σε όλα όσα βρεθούν στο τραπέζι σου. Ποια είναι λοιπόν η λύση; Να έχεις πάντοτε μαζί σου τα σνακ σου, όπως ξηρούς καρπούς, φρούτα ή τοστ και να μην αφήνεις τον οργανισμό σου νηστικό για πολλές ώρες. 

Μην υπερβάλλεις με τα λιπαρά γεύματα: Είσαι σε περίοδο διακοπών και φυσικά είναι λογικό να μην μετράς τις θερμίδες που καταναλώνεις και να απολαμβάνεις τα γεύματά σου χωρίς τύψεις. Μήπως όμως το παρακάνεις; Ο πιο εύκολος τρόπος για να καταφέρεις να διατηρήσεις μια ισορροπία και παράλληλα να απολαμβάνεις τα γεύματά σου είναι να φροντίζεις κάθε «λιπαρό» γεύμα σου να διαδέχεται ένα πιο ελαφρύ γεύμα. Έτσι, αν το μεσημέρι απόλαυσες ένα πλουσιοπάροχο γεύμα, φρόντισε το βράδυ να καταναλώσεις κάτι ελαφρύτερο. 

«Διακοπές» και «δίαιτα» ακούγεται στα αυτιά των περισσότερων ως το πιο οξύμωρο σχήμα. Οι διακοπές αποτελούν μια μοναδική ευκαιρία για να χαλαρώσεις και να ξεφύγεις από τα μικρά άγχη της καθημερινότητας. Οπότε, το μέτρημα των θερμίδων και η ακολουθία του κλασικού σου προγράμματος είναι δύο συνήθειες που δικαιολογημένα θα βρεθούν εκτός του πλάνου σου.

Από την άλλη μεριά, μήπως όλες αυτές τις μέρες το παρακάνεις με αποτέλεσμα να γυρίσεις πίσω έχοντας κερδίσει επιπλέον κιλά, που θα σε βάλουν σε περιττές διαδικασίες όταν επιστρέψεις αλλά και θα σου χαλάσουν τη διάθεση, όταν δεις τον δείκτη της ζυγαριάς σου να έχει ανέβει αισθητά; Τα καλά νέα είναι πως μπορείς να βρεις εύκολα τη χρυσή τομή, να απολαύσεις τα γεύματά σου και τις διακοπές σου αλλά και να κατορθώσεις να μην κερδίσεις έξτρα βάρος.

Πώς; Ακολουθώντας τα παρακάτω έξυπνα -και ρεαλιστικά- tips που θα σε βοηθήσουν να μην βάλεις περιττά κιλά το καλοκαίρι.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη18 Ιουλίου 2018

6 δημοφιλείς συνδυασμοί τροφών που τελικά δεν ευνοούν την υγεία του σώματός σου

Μπορεί να δημιουργούν ένα νόστιμο αποτέλεσμα αλλά θα πρέπει να τους αποφύγεις

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα
Διατροφη18 Ιουλίου 2018

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Τα καλά λιπαρά μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην απόκτηση ενέργειας και υγείας όσο και στην απώλεια βάρους!

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά
Διατροφη17 Ιουλίου 2018

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για να καθυστερήσεις τις επιπτώσεις του χρόνου στο δέρμα και στην υγεία σου από τη Δρ Μαρία Ψωμά!

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;
Διατροφη16 Ιουλίου 2018

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;

Από paleo σε vegan και μετά Dukan; Το Diet hopping είναι ένας νέος όρος που δημιουργήθηκε για να περιγράψει την τάση να ακολουθούμε κάθε νέα διατροφική «μόδα», με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε από τη μία δίαιτα στην άλλη

Διατροφη16 Ιουλίου 2018

8 αλλαγές που θα δεις στο σώμα σου αν τρως κάθε μέρα μέλι!

Να πώς «εξαργυρώνεις» τις ευεργετικές του ιδιότητες

ξηροί καρποί
Διατροφη15 Ιουλίου 2018

Ο ξηρός καρπός που πρέπει να αποφεύγεις αν κάνεις διατροφή

Δεν είναι όλοι οι καρποί το ίδιο υγιεινοί

Best of network