Υγεία : Διατροφή26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

6 τεχνικές για snacking που δεν παχαίνει από τη διαιτολόγο (να πώς θα διαλέξεις σνακ)

Ιδού οι κανόνες του σωστού snacking για να χορταίνεις χωρίς να παχαίνεις.

snacking

Συνεργάστηκε η Δανιέλα Πισιμίση, διαιτολόγος-διατροφολόγος.

Οι μικρές μπουκιές κατά τη διάρκεια της ημέρας κάνουν καλό ή κακό στη σιλουέτα σου; Οι γκουρού της διατροφής δεν μπορούν να καταλήξουν. Για να είσαι σίγουρη για το αποτέλεσμα, μάθε έξι στρατηγικές που συστήνει η διαιτολόγος-διατροφολόγος Δανιέλα Πισιμίση, για σωστό snacking.

Για σωστό snacking: Μη γυμνάζεσαι νηστική

Έχεις πάει στο γυμναστήριο με άδειο στομάχι; Μετά από10 λεπτά νιώθεις αδύναμη και έτοιμη να τα παρατήσεις. Φάε ένα σνακ των 200 θερμίδων πριν το γυμναστήριο, αν έχουν περάσει πάνω από 2 ώρες από το τελευταίο γεύμα.

«Προτίμησε κάτι που θα αποτελείται κατά 60% από υδατάνθρακες, 30% από πρωτεΐνη και 10% από λιπαρά» προτείνει η ειδικός.

Δύο καλές επιλογές; Ανακάτεψε μια ψιλοκομμένη μπανάνα σε 1/2 φλιτζάνι τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά ή στραγγιστό γιαούρτι με λίγα λιπαρά ή γέμισε μια πίτα ολικής αλέσεως με 60 γρ. φέτες γαλοπούλας και μαρούλι, ντομάτα και μουστάρδα.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη11 Δεκεμβρίου 2017

5 τέλεια και υγιεινά συνοδευτικά για το κρέας με σαλάτα

Που δεν είναι λευκά μακαρόνια ή πατάτες!

Κατερίνα Καινούργιου
Διατροφη09 Δεκεμβρίου 2017

Κατερίνα Καινούργιου | Αυτή είναι η τελευταία της λατρεία στη γυμναστική

Η παρουσιάστρια πρωταγωνιστεί στο εξώφυλλο του Shape και αποκαλύπτει τα πάντα για το πώς διατηρεί τη γραμμή της

Διατροφη08 Δεκεμβρίου 2017

Τρία ροφήματα με κανέλα για τις γιορτές

Και για αποτοξίνωση όταν έχεις φάει πολύ!

Διατροφη06 Δεκεμβρίου 2017

Έχεις λιγούρα για σοκολάτα; Αυτό που θες να φας δείχνει τι λείπει από τον οργανισμό σου

Ανακάλυψε τι πυροδοτεί τις λιγούρες σου για σοκολάτα και σε ποιο μέταλλο έχεις μάλλον έλλειψη!

Best of network