Υγεία : Διατροφή26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

6 τεχνικές για snacking που δεν παχαίνει από τη διαιτολόγο (να πώς θα διαλέξεις σνακ)

Ιδού οι κανόνες του σωστού snacking για να χορταίνεις χωρίς να παχαίνεις.

snacking

Συνεργάστηκε η Δανιέλα Πισιμίση, διαιτολόγος-διατροφολόγος.

Οι μικρές μπουκιές κατά τη διάρκεια της ημέρας κάνουν καλό ή κακό στη σιλουέτα σου; Οι γκουρού της διατροφής δεν μπορούν να καταλήξουν. Για να είσαι σίγουρη για το αποτέλεσμα, μάθε έξι στρατηγικές που συστήνει η διαιτολόγος-διατροφολόγος Δανιέλα Πισιμίση, για σωστό snacking.

Για σωστό snacking: Μη γυμνάζεσαι νηστική

Έχεις πάει στο γυμναστήριο με άδειο στομάχι; Μετά από10 λεπτά νιώθεις αδύναμη και έτοιμη να τα παρατήσεις. Φάε ένα σνακ των 200 θερμίδων πριν το γυμναστήριο, αν έχουν περάσει πάνω από 2 ώρες από το τελευταίο γεύμα.

«Προτίμησε κάτι που θα αποτελείται κατά 60% από υδατάνθρακες, 30% από πρωτεΐνη και 10% από λιπαρά» προτείνει η ειδικός.

Δύο καλές επιλογές; Ανακάτεψε μια ψιλοκομμένη μπανάνα σε 1/2 φλιτζάνι τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά ή στραγγιστό γιαούρτι με λίγα λιπαρά ή γέμισε μια πίτα ολικής αλέσεως με 60 γρ. φέτες γαλοπούλας και μαρούλι, ντομάτα και μουστάρδα.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη23 Ιουνίου 2018

6 tips για απώλεια βάρους χωρίς να κάνεις δίαιτα

Χωρίς να χρειαστεί να ακολουθήσεις αυστηρές δίαιτες

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!
Διατροφη21 Ιουνίου 2018

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!

Τι σημαίνει υγιεινό σνακ σε διάφορες περιοχές στον κόσμο; Βρήκαμε τις πιο δημοφιλείς επιλογές σε 8 μεγάλες χώρες παγκοσμίως.

Smoothie με αβοκάντο και πράσινο τσάι για δυνατό ανοσοποιητικό
Διατροφη20 Ιουνίου 2018

Smoothie με αβοκάντο και πράσινο τσάι για δυνατό ανοσοποιητικό

Δοκίμασε αυτό το γεμάτο βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά smoothie με αβοκάντο και πράσινο τσάι. Γεμάτο αντιοξειδωτικά είναι ιδανικό για να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σου.

Διατροφη19 Ιουνίου 2018

Πόσο ψωμί πρέπει να τρως καθημερινά; Η απάντηση δεν είναι αυτή που φαντάζεσαι!

Πρέπει να το αποκλείσεις εντελώς από το πρόγραμμά σου;

Πώς φεύγουν οι τοξίνες
Διατροφη18 Ιουνίου 2018

9 τρόποι να διώξεις τις τοξίνες από το σώμα σου στο άψε - σβήσε!

Μερικές συνήθειες που θα πρέπει να υιοθετήσεις

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)
Διατροφη17 Ιουνίου 2018

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)

Βαριέσαι το τυρί κότατζ με φρυγανιά ή σκέτο; Υπάρχουν δέκα έξυπνοι και νόστιμοι τρόποι για να το βάλεις στη διατροφή σου χωρίς να το βαρεθείς.

Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!
Διατροφη16 Ιουνίου 2018

Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!

Φτιάξε πεντανόστιμο ρύζι από κουνουπίδι γρήγορα και χωρίς τις θερμίδες του κανονικού λευκού ή καστανού ρυζιού. Θα ξετρελαθείς.

Η σούπα γκρέιπφρουτ – αβοκάντο από την Ευμορφία Σαββαΐδη
Διατροφη15 Ιουνίου 2018

Η σούπα γκρέιπφρουτ – αβοκάντο από την Ευμορφία Σαββαΐδη

Η σούπα που φτιάχνει το καλοκαίρι η fitness editor του Shape.

Best of network