Υγεία : Διατροφή23 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2018

6 tips για απώλεια βάρους χωρίς να κάνεις δίαιτα

Χωρίς να χρειαστεί να ακολουθήσεις αυστηρές δίαιτες

Οι εξορμήσεις στις παραλίες ήδη ξεκίνησαν και εσύ, μπορεί να ξεκινάς τις αυστηρές δίαιτες, ωστόσο οι τελευταίες, τις περισσότερες φορές, δεν σου εγγυώνται μόνιμο αποτέλεσμα.

Για την απώλεια του περιττού βάρους, σημαντικό είναι να υιοθετήσεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής, που χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και άγχος, θα σε οδηγήσει στον στόχο των ιδανικών κιλών. Παρακάτω, θα βρεις 6 τακτικές που, υιοθετώντας τις, θα έρθεις ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο σου.

6 tips για απώλεια βάρους χωρίς να κάνεις δίαιτα:

1.Μαγείρεψε στον ατμό 

Ακόμα πιο υγιεινό και από το βράσιμο -και φυσικά από το τηγάνισμα- των φαγητών είναι το μαγείρεμα στον ατμό, που περιορίζει τη χρήση λαδιού και διατηρεί την υγρασία των τροφών. Μαγειρεύοντας φαγητά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά στον ατμό, όπως λαχανικά και ψάρια, διατηρείς αυτά τα θρεπτικά συστατικά σε σχέση με το βράσιμο σε νερό.

2.Αν είσαι πολυάσχολη, προετοίμασε τα γεύματά σου 

Η δουλειά και οι προσωπικές υποχρεώσεις και οι δραστηριότητες, πολλές φορές δεν σου αφήνουν περιθώρια για να αφιερώσεις χρόνο στο μαγείρεμά σου και ψάχνεις να βρεις γρήγορες λύσεις, που συνήθως είναι ανθυγιεινά γεύματα, με πολλές θερμίδες και λίγα θρεπτικά συστατικά. Ποια είναι η ιδανική λύση; Αφιέρωσε μία ή δύο φορές την εβδομάδα να μαγειρεύεις για τις επόμενες μέρες και να έχεις έτοιμα τα γεύματά σου, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να καταφεύγεις σε ανθυγιεινές λύσεις.

3.Μην ξεφεύγεις με τις ποσότητες

Ακόμα και αν τρέφεσαι υγιεινά, φρόντισε να μην το παρακάνεις με τις ποσότητες. Διάλεξε μη επεξεργασμένες τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων και ακολούθησε τις προτεινόμενες ποσότητες για κάθε μία από αυτές, έτσι ώστε να μην πάρεις έξτρα θερμίδες αλλά να λάβεις και όλα τα συστατικά που χρειάζεσαι.

4.Κάνε πιο υγιεινές επιλογές στα ποτά

Η κατανάλωση αλκοόλ είναι ένα μεγάλο εμπόδιο στην προσπάθειά σου να χάσεις το περιττό βάρος. Αν θέλεις να καταναλώσεις αλκοόλ, βάλε ένα όριο και παρέμεινε σε αυτό. Εναλλακτικά, προτίμησε να πίνεις κάτι άλλο, όπως σόδα, νερό ή κόκκινο κρασί που περιέχει λιγότερες θερμίδες και βοηθά στη διατροφή σου.

5. Μείωσε το φαγητό απέξω

Δεν είναι μόνο οι ανθυγιεινές επιλογές που κάνεις, όταν τρως απέξω. Το φαγητό απέξω συνεπάγεται και μεγαλύτερες ποσότητες, αλλά και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε συστατικά όπως το νάτριο, η σόδα ή η ζάχαρη. Φρόντισε λοιπόν να μην επιλέγεις το φαγητό απέξω, όσο το δυνατόν περισσότερο μπορείς.

6. Γίνε πιο δραστήρια

Το να ασκείσαι είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να χάσεις βάρος και να μη χάνεις τη φόρμα σου, αλλά και να έχεις υγεία. Αν δεν έχεις χρόνο για καθημερινή γυμναστική, υπάρχει λύση. Φρόντισε να βάλεις στην καθημερινότητά σου άλλες μορφές άσκησης όπως το περπάτημα, το ποδήλατο ή τις σκάλες. Αν κάνεις δουλειά γραφείου, φρόντισε να σηκώνεσαι από αυτό ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να κάνεις έναν μικρό περίπατο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη18 Ιουλίου 2018

6 δημοφιλείς συνδυασμοί τροφών που τελικά δεν ευνοούν την υγεία του σώματός σου

Μπορεί να δημιουργούν ένα νόστιμο αποτέλεσμα αλλά θα πρέπει να τους αποφύγεις

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα
Διατροφη18 Ιουλίου 2018

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Τα καλά λιπαρά μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην απόκτηση ενέργειας και υγείας όσο και στην απώλεια βάρους!

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά
Διατροφη17 Ιουλίου 2018

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για να καθυστερήσεις τις επιπτώσεις του χρόνου στο δέρμα και στην υγεία σου από τη Δρ Μαρία Ψωμά!

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;
Διατροφη16 Ιουλίου 2018

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;

Από paleo σε vegan και μετά Dukan; Το Diet hopping είναι ένας νέος όρος που δημιουργήθηκε για να περιγράψει την τάση να ακολουθούμε κάθε νέα διατροφική «μόδα», με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε από τη μία δίαιτα στην άλλη

Διατροφη16 Ιουλίου 2018

8 αλλαγές που θα δεις στο σώμα σου αν τρως κάθε μέρα μέλι!

Να πώς «εξαργυρώνεις» τις ευεργετικές του ιδιότητες

ξηροί καρποί
Διατροφη15 Ιουλίου 2018

Ο ξηρός καρπός που πρέπει να αποφεύγεις αν κάνεις διατροφή

Δεν είναι όλοι οι καρποί το ίδιο υγιεινοί

Best of network