Υγεία : Διατροφή15 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2017

6 υγιεινές τροφές που καταναλώνεις με λάθος τρόπο

Βρες τον σωστό τρόπο για να μην μειώνεις τη διατροφική τους αξία

Υψηλή σε βιταμίνη Α και γεμάτη με αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, η γλυκοπατάτα είναι ένα από τα τρόφιμα που θα πρέπει να υπάρχουν στη διατροφή σου. Ωστόσο, θα πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτική με τον τρόπο μαγειρέματος, αφού αν τις τηγανίσεις, όπως μπορεί να συνηθίζεις, θα μειώσεις κατά πολύ τη διατροφική τους αξία αφού προσθέτεις μεγάλες ποσότητες λίπους και θερμίδων. Προτίμησέ τις βρασμένες και αν θέλεις να είναι τραγανές προτίμησε να τις μαγειρέψεις στο φούρνο σε ένα αντικολλητικό ταψί με ελάχιστο λάδι. Ακολούθησε το ίδιο και για τις κλασικές πατάτες. 

Αποτελεί μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης και ένα από τα καλύτερα σνακ πριν την προπόνηση. Το φυστικοβούτυρο θα πρέπει απλά να φτιάχνεται από την πολτοποίηση των φιστικιών. Πολλές φορές, τα έτοιμα φυστικοβούτυρα περιέχουν πολλή ζάχαρη, αλάτι και συντηρητικά. Προτίμησε λοιπόν να φτιάχνεις το δικό σου. 

Πολλοί είναι εκείνοι που δεν μπορούν να καταναλώσουν ωμά τέτοιου είδους λαχανικά και προτιμούν να τα βράζουν. Ωστόσο, το να βράζεις το μπρόκολο, μπορεί να είναι... παραδοσιακή μέθοδος μαγειρέματος, αλλά δεν είναι και η πιο υγιεινή, αφού κάνει τη διατροφική αξία να μειωθεί σχεδόν εξ ολοκλήρου. Προτίμησε να το σοτάρεις ελαφρώς για λίγα μόνο λεπτά προκειμένου να είναι πιο μαλακό, χωρίς να χάνει τη θρεπτική του αξία. 

Ναι, μπορεί να αποτελούν μια υγιεινή και εύκολη επιλογή για σνακ, αφού μπορείς να τα έχεις πάντα μαζί σου, όμως είναι λάθος να πιστεύεις πως όλα τα αποξηραμένα φρούτα είναι υγιεινά. Απόφυγε να καταναλώνεις εκείνα που έχουν επικάλυψη ζάχαρης.

Τα φασόλια είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλά σε λιπαρά, γι 'αυτό και πρέπει να έχουν βασικό ρόλο στην υγιεινή σου διατροφή. Το πρόβλημα ωστόσο είναι ότι προτιμάς τις κονσέρβες που σου γλυτώνουν χρόνο και κόπο. Ωστόσο, τα κονσερβοποιημένα φασόλια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο αλλά και συντηρητικά.

Ένα μήλο αποτελεί το τέλειο σνακ αφού είναι γλυκό, ζουμερό και γεμάτο φυτικές ίνες που μειώνουν το αίσθημα της πείνας. Ωστόσο, οι περισσότερες από τις βιταμίνες και συστατικά βρίσκονται στο φλοιό του, που συνηθίζεις να καθαρίζεις, με αποτέλεσμα να πετάς πολλά από τα θρεπτικά του συστατικά. Προτίμησε να το ξεπλένεις πολύ καλά και να το τρως μαζί με τη φλούδα του. 

Κάθε φορά που παίρνεις την απόφαση να ακολουθήσεις υγιεινή διατροφή, δίνεις κυρίως προτεραιότητα στις τροφές που επιλέγεις να πλαισιώνουν το διατροφολόγιό σου και όχι τόσο στον τρόπο με τον οποίο θα τις καταναλώσεις.

Δες επίσης: Διατροφή και καύσωνας: Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις και ποιες να προτιμάς;

Ο λάθος ωστόσο τρόπος μπορεί να κοστίσει σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και ενέργεια. Παρακάτω, θα βρεις μερικές από τις υγιεινές τροφές που συνηθίζεις να καταναλώνεις με λανθασμένο τρόπο, αλλά και πώς μπορείς να το κάνεις σωστά. Ξεκίνα από τώρα κιόλας, να κερδίζεις το 100% των συστατικών που μπορεί να σου χαρίσει ένα γεύμα.

6 υγιεινές τροφές που καταναλώνεις με λάθος τρόπο:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη23 Ιουνίου 2018

6 tips για απώλεια βάρους χωρίς να κάνεις δίαιτα

Χωρίς να χρειαστεί να ακολουθήσεις αυστηρές δίαιτες

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!
Διατροφη21 Ιουνίου 2018

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!

Τι σημαίνει υγιεινό σνακ σε διάφορες περιοχές στον κόσμο; Βρήκαμε τις πιο δημοφιλείς επιλογές σε 8 μεγάλες χώρες παγκοσμίως.

Smoothie με αβοκάντο και πράσινο τσάι για δυνατό ανοσοποιητικό
Διατροφη20 Ιουνίου 2018

Smoothie με αβοκάντο και πράσινο τσάι για δυνατό ανοσοποιητικό

Δοκίμασε αυτό το γεμάτο βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά smoothie με αβοκάντο και πράσινο τσάι. Γεμάτο αντιοξειδωτικά είναι ιδανικό για να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σου.

Διατροφη19 Ιουνίου 2018

Πόσο ψωμί πρέπει να τρως καθημερινά; Η απάντηση δεν είναι αυτή που φαντάζεσαι!

Πρέπει να το αποκλείσεις εντελώς από το πρόγραμμά σου;

Πώς φεύγουν οι τοξίνες
Διατροφη18 Ιουνίου 2018

9 τρόποι να διώξεις τις τοξίνες από το σώμα σου στο άψε - σβήσε!

Μερικές συνήθειες που θα πρέπει να υιοθετήσεις

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)
Διατροφη17 Ιουνίου 2018

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)

Βαριέσαι το τυρί κότατζ με φρυγανιά ή σκέτο; Υπάρχουν δέκα έξυπνοι και νόστιμοι τρόποι για να το βάλεις στη διατροφή σου χωρίς να το βαρεθείς.

Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!
Διατροφη16 Ιουνίου 2018

Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!

Φτιάξε πεντανόστιμο ρύζι από κουνουπίδι γρήγορα και χωρίς τις θερμίδες του κανονικού λευκού ή καστανού ρυζιού. Θα ξετρελαθείς.

Η σούπα γκρέιπφρουτ – αβοκάντο από την Ευμορφία Σαββαΐδη
Διατροφη15 Ιουνίου 2018

Η σούπα γκρέιπφρουτ – αβοκάντο από την Ευμορφία Σαββαΐδη

Η σούπα που φτιάχνει το καλοκαίρι η fitness editor του Shape.

Best of network