Υγεία : Διατροφή15 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2017

6 υγιεινές τροφές που καταναλώνεις με λάθος τρόπο

Βρες τον σωστό τρόπο για να μην μειώνεις τη διατροφική τους αξία

Υψηλή σε βιταμίνη Α και γεμάτη με αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, η γλυκοπατάτα είναι ένα από τα τρόφιμα που θα πρέπει να υπάρχουν στη διατροφή σου. Ωστόσο, θα πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτική με τον τρόπο μαγειρέματος, αφού αν τις τηγανίσεις, όπως μπορεί να συνηθίζεις, θα μειώσεις κατά πολύ τη διατροφική τους αξία αφού προσθέτεις μεγάλες ποσότητες λίπους και θερμίδων. Προτίμησέ τις βρασμένες και αν θέλεις να είναι τραγανές προτίμησε να τις μαγειρέψεις στο φούρνο σε ένα αντικολλητικό ταψί με ελάχιστο λάδι. Ακολούθησε το ίδιο και για τις κλασικές πατάτες. 

Αποτελεί μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης και ένα από τα καλύτερα σνακ πριν την προπόνηση. Το φυστικοβούτυρο θα πρέπει απλά να φτιάχνεται από την πολτοποίηση των φιστικιών. Πολλές φορές, τα έτοιμα φυστικοβούτυρα περιέχουν πολλή ζάχαρη, αλάτι και συντηρητικά. Προτίμησε λοιπόν να φτιάχνεις το δικό σου. 

Πολλοί είναι εκείνοι που δεν μπορούν να καταναλώσουν ωμά τέτοιου είδους λαχανικά και προτιμούν να τα βράζουν. Ωστόσο, το να βράζεις το μπρόκολο, μπορεί να είναι... παραδοσιακή μέθοδος μαγειρέματος, αλλά δεν είναι και η πιο υγιεινή, αφού κάνει τη διατροφική αξία να μειωθεί σχεδόν εξ ολοκλήρου. Προτίμησε να το σοτάρεις ελαφρώς για λίγα μόνο λεπτά προκειμένου να είναι πιο μαλακό, χωρίς να χάνει τη θρεπτική του αξία. 

Ναι, μπορεί να αποτελούν μια υγιεινή και εύκολη επιλογή για σνακ, αφού μπορείς να τα έχεις πάντα μαζί σου, όμως είναι λάθος να πιστεύεις πως όλα τα αποξηραμένα φρούτα είναι υγιεινά. Απόφυγε να καταναλώνεις εκείνα που έχουν επικάλυψη ζάχαρης.

Τα φασόλια είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλά σε λιπαρά, γι 'αυτό και πρέπει να έχουν βασικό ρόλο στην υγιεινή σου διατροφή. Το πρόβλημα ωστόσο είναι ότι προτιμάς τις κονσέρβες που σου γλυτώνουν χρόνο και κόπο. Ωστόσο, τα κονσερβοποιημένα φασόλια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο αλλά και συντηρητικά.

Ένα μήλο αποτελεί το τέλειο σνακ αφού είναι γλυκό, ζουμερό και γεμάτο φυτικές ίνες που μειώνουν το αίσθημα της πείνας. Ωστόσο, οι περισσότερες από τις βιταμίνες και συστατικά βρίσκονται στο φλοιό του, που συνηθίζεις να καθαρίζεις, με αποτέλεσμα να πετάς πολλά από τα θρεπτικά του συστατικά. Προτίμησε να το ξεπλένεις πολύ καλά και να το τρως μαζί με τη φλούδα του. 

Κάθε φορά που παίρνεις την απόφαση να ακολουθήσεις υγιεινή διατροφή, δίνεις κυρίως προτεραιότητα στις τροφές που επιλέγεις να πλαισιώνουν το διατροφολόγιό σου και όχι τόσο στον τρόπο με τον οποίο θα τις καταναλώσεις.

Δες επίσης: Διατροφή και καύσωνας: Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις και ποιες να προτιμάς;

Ο λάθος ωστόσο τρόπος μπορεί να κοστίσει σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και ενέργεια. Παρακάτω, θα βρεις μερικές από τις υγιεινές τροφές που συνηθίζεις να καταναλώνεις με λανθασμένο τρόπο, αλλά και πώς μπορείς να το κάνεις σωστά. Ξεκίνα από τώρα κιόλας, να κερδίζεις το 100% των συστατικών που μπορεί να σου χαρίσει ένα γεύμα.

6 υγιεινές τροφές που καταναλώνεις με λάθος τρόπο:

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ποιες είναι οι top τροφές για επίπεδη κοιλιά και πόσες ώρες ύπνου μειώνουν το κοιλιακό λίπος;
Διατροφη19 Ιανουαρίου 2018

Ποιες είναι οι top τροφές για επίπεδη κοιλιά και πόσες ώρες ύπνου μειώνουν το κοιλιακό λίπος;

Μάθε τις τροφές αλλά και τις ώρες ύπνου που χρειάζεσαι για ένα φλατ στομάχι.

Είναι η flexιtarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;
Διατροφη18 Ιανουαρίου 2018

Είναι η flexitarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;

Ο όρος flexitarian, χρησιμοποιείται για τους ανθρώπους που υπό κανονικές συνθήκες ακολουθούν δίαιτα χωρίς κρέας αλλά που περιστασιακά μπορεί να περιλάβουν στη διατροφή τους το ψάρι ή το κρέας.

Η δίαιτα του χεριού σου
Διατροφη16 Ιανουαρίου 2018

Η δίαιτα του χεριού σου!

Με μοναδικό μέτρο την παλάμη σου, δοκίμασε αυτό το διατροφικό πλάνο για υγιές σώμα και πολλή ενέργεια στην καθημερινότητά σου.

Best of network