Υγεία : Διατροφή24 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2017

7 σημάδια που αποδεικνύουν πως ακολουθείς τη λάθος δίαιτα

Πώς θα καταλάβεις ότι η δίαιτα που κάνεις είναι βλαβερή για τον οργανισμό σου;

Μπορεί ο δείκτης της ζυγαριάς σου να πέφτει κατακόρυφα και εσύ να πιστεύεις πως φτάνεις το στόχο σου ακόμα γρηγορότερα, όμως η τόσο γρήγορη απώλεια βάρους είναι ένδειξη πως δεν ακολουθείς τη σωστή διατροφή. Αν θέλεις να χάσεις τα κιλά με σωστό τρόπο, αυτό θα πρέπει να γίνει αργά και σταδιακά. 

Μια ακόμα ένδειξη ότι κάνεις τη λάθος διατροφή είναι και η τάση σου να μην τρως μαζί ή μπροστά σε άλλους.  Ίσως να φοβάσαι πως θα παρασυρθείς, ίσως να θέλεις να αποφύγεις γεύματα, όμως, το μόνο βέβαιο είναι πως αποτελεί μια λάθος τακτική. 

Είναι εμμονική με το φαγητό και περνάς τον περισσότερο χρόνο σου μετρώντας θερμίδες και σκεπτόμενη τα κιλά που πρέπει να χάσεις; Αν η δίαιτά σου, και η ανησυχία σου μήπως τυχόν την καταστρέψεις, είναι ο βασικός προβληματισμός σου κατά τη διάρκεια της ημέρας σου μάλλον θα πρέπει να χαλαρώσεις. Άλλωστε, το άγχος δε σε βοηθά στην απώλεια βάρους.

Αν είσαι συχνά ευερέθιστη και παρατηρείς διακυμάνσεις της διάθεσής σου, αυτό 
θα μπορούσε να είναι ένα σημάδι ότι το σάκχαρο στο αίμα σου είναι χαμηλό επειδή δεν τρως αρκετά. Η πείνα μπορεί να σου δημιουργήσει κακή διάθεση, άγχος αλλά και θυμό. 

Οι πολύ περιοριστικές δίαιτες αναμφίβολα, δεν είναι καθόλου καλές για τον οργανισμό και τη διατροφή σου. Αν έχεις αποκλείσει πολλές τροφές από το πρόγραμμά σου, δεν θα καταφέρεις το σωστό αποτέλεσμα, που θα πρέπει να είναι η απώλεια βάρους σε συνδυασμό με την διατήρηση της υγείας σου. Οι τόσο αυστηρές δίαιτες, που αποκλείουν ολόκληρες ομάδες τροφίμων, θα πρέπει να γίνονται μόνο υπό την καθοδήγηση του γιατρού σου. Το σώμα σου χρειάζεται πολλά θρεπτικά συστατικά και όλες οι ομάδες τροφών είναι απαραίτητες προκειμένου να μην τα χάσεις. 

Ακόμα και αν θέλεις να ακολουθήσεις μια υγιεινή διατροφή, δεν χρειάζεται να στερήσεις από τον εαυτό σου όλες τις απολαύσεις. Αν αποφεύγεις συνεχώς να χαρίζεις στον εαυτό σου γευστικές απολαύσεις θα καταφέρεις να φτάσεις τη διατροφή σου στα άκρα.  Άφησε τον εαυτό σου ελεύθερο μια φορά την εβδομάδα, προκειμένου να απολαύσεις τα αγαπημένα σου γεύματα. 

Μπορεί να ακολουθείς σωστή διατροφή όμως εξακολουθείς να μην νιώθεις 100% υγιής; Αν ακολουθείς διατροφή με λιγότερες θερμίδες από όσες πρέπει να λαμβάνεις, τα επίπεδα ενέργειάς σου θα είναι χαμηλά, η επιδερμίδα σου χάνει τη λάμψη της και ο οργανισμός σου δεν έχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να έχει μια ομαλή λειτουργία. 

Το να ακολουθείς μια υγιεινή διατροφή, αποφεύγοντας το junk food, τα λιπαρά και τη ζάχαρη είναι μια πολύ καλή τακτική για την υγιή λειτουργία του οργανισμού σου, όμως, μήπως τελικά το παρακάνεις;

Δες επίσης: Γρήγορη αποτοξίνωση μετά τις διακοπές: 10 τροφές για να «ξεφουσκώσεις» άμεσα!

Η υπέρ του δέοντος αυστηρή διατροφή μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στον οργανισμό σου και να μην σε αφήσει να έχεις τα αποτελέσματα ευεξίας και υγείας που επιθυμείς. Ακολουθώντας μια δίαιτα που είναι πολύ σκληρή μπορεί να σημαίνει ότι δεν παίρνεις τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα σου. Οι παρακάτω είναι μερικές από τις ενδείξεις ότι η διατροφή που ακολουθείς είναι πολύ extreme για τα δεδομένα του σώματός σου.

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη16 Δεκεμβρίου 2017

Έτσι θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε 24 ώρες!

Έτσι θα χωρέσεις στο εφαρμοστό σου φόρεμα αύριο το βράδυ

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο
Διατροφη15 Δεκεμβρίου 2017

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο

Η Κλειώ Δημητριάδου μας φτιάχνει τη λίστα με όσα ΠΡΕΠΕΙ να φάμε.

Ωμοφαγικοί κουραμπιέδες με καρύδα χωρίς γλουτένη και vegan
Διατροφη12 Δεκεμβρίου 2017

Ωμοφαγικοί κουραμπιέδες με καρύδα χωρίς γλουτένη και vegan

Με μόλις 95 θερμίδες ανά κουραμπιέ, αυτή η ωμοφαγική vegan χριστουγεννιάτικη λιχουδιά από την ειδικό θα σε ενθουσιάσει.

Best of network