Υγεία : Διατροφή16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2018

7 συνηθισμένα λάθη που κάνεις κατά τις περιόδους δίαιτας

Και σε πάνε ένα βήμα πίσω

Ένα βήμα πριν το καλοκαίρι, οι εντατικές προσπάθειες για την απώλεια βάρους ξεκινούν και πάλι. Ωστόσο, πάνω στον ενθουσιασμό και την ανυπομονησία σου να χάσεις άμεσα βάρος, οδηγείσαι σε μερικά κλασικά λάθη, που αντί να σε βοηθήσουν να να έχεις γρηγορότερα αποτελέσματα, σε πάνε πίσω και «σαμποτάρουν» την προσπάθειά σου. Ποια είναι αυτά; Δες παρακάτω τα 7 πιο κοινά.

7 βασικά λάθη που κάνεις κατά τις περιόδους δίαιτας

1.Ζυγίζεσαι πολύ συχνά

Με το να ζυγίζεσαι κάθε μέρα, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να οδηγηθείς στην απογοήτευση και τον εκνευρισμό. Είναι σημαντικό να θυμάσαι πως το βάρος επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες, από μέρα σε μέρα. Για ένα πραγματικά αξιόπιστο αποτέλεσμα είναι προτιμότερο να ζυγίζεσαι ανά δύο εβδομάδες.

2.Επικεντρώνεσαι στην αεροβική άσκηση και παραλείπεις την ενδυνάμωση

Η άσκηση είναι ένα βασικό κομμάτι στην απώλεια βάρους αλλά φυσικά και της διατήρησης της υγείας σου. Η αεροβική είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις για την απώλεια λίπους, όμως, φρόντισε να μην παραλείπεις τις ασκήσεις ενδυνάμωσης αφού είναι εξίσου σημαντικές.

3.Παραλείπεις γεύματα

Ένα από τα πιο κοινά λάθη που συμβαίνουν κατά τις περιόδους δίαιτας είναι ότι παραλείπεις γεύματα όπως το πρωινό ή το βραδινό, με την ελπίδα να χάσεις βάρος γρηγορότερα, αφού μειώνεις και τις θερμίδες. Ωστόσο, η παράλειψη γευμάτων ρίχνει τα επίπεδα του μεταβολισμού σου, ενώ σε κάνει να πεινάς και να τρως, ώρες αργότερα, μεγάλες ποσότητες φαγητού.

4.Επιλέγεις προϊόντα light και επεξεργασμένες τροφές χωρίς λιπαρά

Τα προϊόντα light αλλά και εκείνα με ελάχιστα λιπαρά δεν αποτελούν, πολλές φορές ιδανική επιλογή, αφού περιέχουν ζάχαρη και άλλες πρόσθετες ουσίες που χαρίζουν γεύση. Προτίμησε να τρως κανονικές τροφές, και λιγότερο επεξεργασμένες, σε μικρότερες ποσότητες.

5.Δεν κοιμάσαι αρκετά

Μπορεί να πιστεύεις πως ο ύπνος δεν έχει καμία σχέση με το βάρος και την απώλειά του, όμως στην πραγματικότητα αυτός ο ισχυρισμός ισχύει. Η στέρηση ύπνου οδηγεί τα επίπεδα της λεπτίνης (η «ορμόνη πληρότητας») να να πέφτουν κάτω από το κανονικό, ενώ η γκρελίνη (η «ορμόνη της πείνας») αυξάνεται, με αποτέλεσμα να νιώθεις πείνα όταν είσαι άυπνη.

6.Τρως μεγάλες ποσότητες υγιεινών τροφών

Είναι εύκολο να φας μεγάλες ποσότητες από υγιεινά τρόφιμα, αφού μπορεί να πιστέψεις πως αυτό δεν θα σε επηρεάσει, καθώς έχουν λίγες θερμίδες και πολλά θρεπτικά συστατικά. Όμως, οι θερμίδες… παραμένουν θερμίδες. Ακόμα και αν προέρχονται από θρεπτικές και υγιεινές τροφές όπως είναι οι ξηροί καρποί, το αβοκάντο ή το χούμους. Φρόντισε λοιπόν να μετράς πάντα τις ποσότητες και να μην ξεφεύγεις.

7.Έχεις μη ρεαλιστικούς στόχους

Το να θέτεις σταδιακούς αλλά και ρεαλιστικούς στόχους στην απώλεια βάρους είναι απαραίτητο. Ναι, είναι κατανοητό πως βιάζεσαι και ανυπομονείς να αποκτήσεις την εικόνα που θέλεις, όμως, με τις δίαιτες express το μόνο που θα καταφέρεις είναι να πεινάσεις πολύ και να πάρεις πίσω όλα τα κιλά που έχασες, ύστερα από λίγο καιρό.

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Είναι πολύ ώριμες οι μπανάνες; 7 τρόποι να τις αξιοποιήσεις!
Διατροφη19 Απριλίου 2018

Είναι πολύ ώριμες οι μπανάνες; 7 τρόποι να τις αξιοποιήσεις!

Το κίνημα που δεν θέλει να πετάμε το φαγητό αλλά να το αξιοποιούμε στο έπακρο, δυναμώνει. Γι' αυτό μην πετάξεις τις ώριμες μπανάνες.

Διατροφη18 Απριλίου 2018

Σωστή διατροφή με club sandwich, σουβλάκι και... σοκολάτα; Κι όμως, γίνεται!

Η διατροφή του Άκη Πετρετζίκη έχει πολλούς λόγους για να την ακολουθήσεις!

Φράουλα: Οι ευεργετικές ιδιότητες και η θρεπτική αξία του πιο αγαπημένου φρούτου!
Διατροφη18 Απριλίου 2018

Φράουλα: Οι ευεργετικές ιδιότητες και η θρεπτική αξία του πιο αγαπημένου φρούτου!

Ήρθε ο Απρίλιος και ενώ είμαστε στη μέση της άνοιξης, κάνει την εμφάνιση του το αγαπημένο φρούτο όλων, η φράουλα!

Διατροφη16 Απριλίου 2018

Αυτά είναι τα superfoods της φετινής Άνοιξης

Ενίσχυσε τον οργανισμό σου με τις παρακάτω θρεπτικές τροφές

σώμα
Διατροφη16 Απριλίου 2018

Η μεγάλη ώρα έφτασε: Είσαι έτοιμη να χάσεις τα περιττά κιλά λίγο πριν το καλοκαίρι;

Δες ποιοι είναι οι σύμμαχοι που δεν ήξερες και θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις

Διατροφη16 Απριλίου 2018

Tα 4 βήματα για να συνθέσεις ένα ολοκληρωμένο, vegan γεύμα

Πώς θα αποφύγεις το κρέας αλλά και θα πάρεις όλα τα θρεπτικά συστατικά;

Διατροφη16 Απριλίου 2018

Αυτή είναι η Νο1 συνήθεια της beauty editor, είτε είναι στην δουλειά είτε όχι

Αγαπάει τα κραγιόν και τις παλέτες αλλά έχει μία ακόμα αγαπημένη συνήθεια που αξίζει να μάθεις! Και αυτή δεν είναι άλλη από...

Best of network