Υγεία : Διατροφή15 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2017

8 ιδέες για υγιεινό πρωινό που μπορείς να ετοιμάσεις από το βράδυ

Δεν είμαστε όλοι πρωινοί τύποι για να ξυπνάμε 2 ώρες πριν να πάμε στη δουλειά. Όμως, θέλουμε όλοι να καταναλώνουμε ένα υγιεινό πρωινό

ιδέες για πρωινό

Υπάρχουν ιδέες για υγιεινό πρωινό που μπορείς να ετοιμάσεις από το βράδυ και να τις απολαύσεις το πρωί, γρήγορα και εύκολα.

1. Φριτάτα:

Η ομελέτα στο τηγάνι το πρωί, μπορεί να είναι άθλος για να ετοιμαστεί σωστά και γρήγορα. Δεν ισχύει το ίδιο με την φριτάτα, την ψητή εκδοχή της ομελέτας, που μπορείς να φτιάξεις από το βράδυ μόνο με ασπράδια αυγού και τα λαχανικά που προτιμάς (σπαράγγια, πιπεριές ή και λαχανίδα κέιλ).

Για να μοιράσεις εύκολα τη φριτάτα, ψήσε το μείγμα σε θήκες για μάφιν και χώρισέ τα σε πλαστικά μπολάκια.

2. Παρφέ γιαουρτιού:

Εξοπλίζεσαι με βαζάκια και μοιράζεις εκεί, στραγγιστό γιαούρτι, ξηρούς καρπούς, μαγειρεμένη κινόα, φρούτα και ετοιμάζεις ένα λαχταριστό υγιεινό πρωινό σε στρώσεις.

ιδέες για πρωινό

3. Pancakes:

Δεν είναι απαραίτητο να ψήνεις τηγανήτες κάθε πρωί. Αντίθετα, ετοίμασε τα λαχταριστά pancakes από το βράδυ, αποθήκευσέ τα στο ψυγείο (χώρισε κάθε τηγανήτα από την επόμενη με αντικολλητικό χαρτί) και ζέστανέ τες το πρωί. Απόλαυσέ τες με φρούτα ή μαρμελάδα.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Είναι η flexιtarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;
Διατροφη18 Ιανουαρίου 2018

Είναι η flexitarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;

Ο όρος flexitarian, χρησιμοποιείται για τους ανθρώπους που υπό κανονικές συνθήκες ακολουθούν δίαιτα χωρίς κρέας αλλά που περιστασιακά μπορεί να περιλάβουν στη διατροφή τους το ψάρι ή το κρέας.

Η δίαιτα του χεριού σου
Διατροφη16 Ιανουαρίου 2018

Η δίαιτα του χεριού σου!

Με μοναδικό μέτρο την παλάμη σου, δοκίμασε αυτό το διατροφικό πλάνο για υγιές σώμα και πολλή ενέργεια στην καθημερινότητά σου.

Σίδηρος, βιταμίνες Β και Ω3 λιπαρά οξέα: Πότε χρειάζεσαι συμπλήρωμα και από ποιες τροφές παίρνεις αυτά τα απαραίτητα στοιχεία;
Διατροφη14 Ιανουαρίου 2018

Σίδηρος, βιταμίνες Β και Ω3 λιπαρά οξέα: Πότε χρειάζεσαι συμπλήρωμα και από ποιες τροφές παίρνεις αυτά τα απαραίτητα στοιχεία;

Μήπως κουράστηκες να νιώθεις κουρασμένη; Αυτά τα διατροφικά SOS θα σε γεμίσουν ενέργεια και μάλιστα γρήγορα.

Best of network