Υγεία : Διατροφή16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2018

Αυτά είναι τα superfoods της φετινής Άνοιξης

Ενίσχυσε τον οργανισμό σου με τις παρακάτω θρεπτικές τροφές

Με τις υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών το μόνο που μπορούμε να σκεφτούμε είναι φυσικά το καλοκαίρι. Αυτό, για πολλούς από εμάς αποτελεί μία καλή ευκαιρία να αφήσουμε το σπίτι και να γίνουμε περισσότερο δραστήριοι. Και αυτό είναι λογικό αφού ο κρύος καιρός του χειμώνα και η έλλειψη φωτός επηρεάζουν τα επίπεδα του άγχους και αποδιοργανώνουν τον οργανισμό.

Τι χρειάζεσαι, λοιπόν, για να πάρεις την απαραίτητη ενέργεια; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το επιτύχεις και οι υπερτροφές είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς. Η μεσογειακή διατροφή προσφέρει μία πληθώρα τροφών που είναι εξαιρετικές για αποτοξίνωση, τόνωση του οργανισμού και περιέχουν θρεπτικά συστατικά τα οποία θα σου επιτρέψουν να ξεκινάς την ημέρα σου γεμάτη ενέργεια.

Αγκινάρες

Οι αγκινάρες είναι ένα από τα superfoods που βοηθούν στην καλή λειτουργία του συκωτιού και στην πρόληψη της πέτρας στη χολή. Έρευνες έχουν δείξει πως τονώνουν τα επίπεδα της γλουταθειόνης, μίας ουσίας του οργανισμού η οποία φημίζεται για την αντιοξειδωτική της δράση και τον ρόλο που παίζει στη μακροζωία.

Παντζάρια

Ακόμη μία τροφή που έχει θετικά οφέλη για το συκώτι. Τα παντζάρια περιέχουν μία ουσία η οποία αποτοξινώνει το συκώτι και βοηθάει στη μείωση των φλεγμονών. Είναι μία υπέροχη τροφή που μπορείς να την καταναλώσεις είτε βραστή σε σαλάτες είτε ψητή στον φούρνο.

Ανακάλυψέ τες όλες στο MadameFigaro.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο
Διατροφη21 Ιουλίου 2018

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο

Δεν είναι άλλο ένα πλάνο δίαιτας, αλλά σωστής διατροφής, και εκτός από πιθανή απώλεια βάρους θα σου προσφέρει και ‘ένα ωραίο ενυδατωμένο δέρμα

σνακ με ρυζογκοφρέτα
Διατροφη21 Ιουλίου 2018

6 ιδέες για γρήγορα και νόστιμα σνακ με ρυζογκοφρέτα

Πώς μπορείς να κάνεις το αποτέλεσμα πιο γευστικό και υγιεινό;

Διατροφη18 Ιουλίου 2018

6 δημοφιλείς συνδυασμοί τροφών που τελικά δεν ευνοούν την υγεία του σώματός σου

Μπορεί να δημιουργούν ένα νόστιμο αποτέλεσμα αλλά θα πρέπει να τους αποφύγεις

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα
Διατροφη18 Ιουλίου 2018

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Τα καλά λιπαρά μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην απόκτηση ενέργειας και υγείας όσο και στην απώλεια βάρους!

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά
Διατροφη17 Ιουλίου 2018

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για να καθυστερήσεις τις επιπτώσεις του χρόνου στο δέρμα και στην υγεία σου από τη Δρ Μαρία Ψωμά!

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;
Διατροφη16 Ιουλίου 2018

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;

Από paleo σε vegan και μετά Dukan; Το Diet hopping είναι ένας νέος όρος που δημιουργήθηκε για να περιγράψει την τάση να ακολουθούμε κάθε νέα διατροφική «μόδα», με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε από τη μία δίαιτα στην άλλη

Διατροφη16 Ιουλίου 2018

8 αλλαγές που θα δεις στο σώμα σου αν τρως κάθε μέρα μέλι!

Να πώς «εξαργυρώνεις» τις ευεργετικές του ιδιότητες

Best of network