Υγεία : Διατροφή25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

Αυτό είναι το πράσινο λαχανικό που κάνει comeback στην υγιεινή διατροφή σου

Μήπως ήρθε η στιγμή να το δοκιμάσεις;

Λάπαθο

Ο Jamie Oliver έχει αναφέρει στην εκπομπή του πως το συγκεκριμένο πράσινο λαχανικό κάνει το μεγάλο του comeback και έρχεται ξανά στο προσκήνιο του ενδιαφέροντος, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα το σπανάκι ή το kale, που θεωρούνται από τα τοπ πράσινα λαχανικά με πολλές θρεπτικές ουσίες.

Ο λόγος για το λάπαθο, που μοιάζει αρκετά με το σπανάκι και έχει παρόμοια θρεπτικά συστατικά. Μια κούπα από αυτό το λαχανικό, περιέχει μόνο 30 θερμίδες και πολλές θρεπτικές ουσίες (3 γραμ. πρωτεΐνης, 4 γραμ. φυτικών ινών, βιταμίνες A, Β6 και C, σίδηρο, κάλιο -περισσότερο από μίας μπανάνας!- αλλά και μαγνήσιο).  

Σούπερ θρεπτικό και υγιεινό, το λάπαθο αξίζει να μπει στην κουζίνα και τη διατροφή σου για τους παρακάτω 3 λόγους:

1.Δεν έχει γεύση σαν τα άλλα πράσινα λαχανικά. Εάν θέλεις να δοκιμάσεις πράσινο χυμό, αλλά δεν σου αρέσει η «φυλλώδης» γεύση των λαχανικών, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις το λάπαθο! Έχει πικάντικη γεύση – μερικοί την περιγράφουν ως λεμόνι ή σαν ξινό πράσινο μήλο – και δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα πράσινα λαχανικά όπως το λάχανο ή το σπανάκι. Δοκιμάστε το σε έναν πράσινο χυμό ή μια φρέσκια σαλάτα με φρούτα.

2.Βοηθά στην υγεία σου. Τα υψηλά επίπεδα μαγνησίου και βιταμίνης Β6, που περιέχει, προσφέρουν ανακούφιση και μπορούν να μειώσουν το άγχος. Τα μεγάλα επίπεδα καλίου το καθιστούν μια καλή «θεραπεία» για τους δύσκαμπτους μύες, ενώ ο σίδηρος παρέχει ενέργεια και οι βιταμίνες Α και C βοηθούν στο να παραμείνεις μακριά από ιώσεις.

3.Υπερτερεί σε θρεπτικές ουσίες. Σε σύγκριση με το σπανάκι, είναι πολύ υψηλότερο σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, κάλιο, βιταμίνη Α, ασβέστιο, σίδηρο, Β6, βιταμίνη C (σχεδόν 9 φορές) και μαγνήσιο (σχεδόν 6 φορές). Σε σύγκριση με το λάχανο, έχει επίσης υψηλότερες τιμές θρεπτικών ουσιών, με ακόμη λιγότερες θερμίδες και υδατάνθρακες.

Μήπως ήρθε η στιγμή να το δοκιμάσεις;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη18 Ιουλίου 2018

6 δημοφιλείς συνδυασμοί τροφών που τελικά δεν ευνοούν την υγεία του σώματός σου

Μπορεί να δημιουργούν ένα νόστιμο αποτέλεσμα αλλά θα πρέπει να τους αποφύγεις

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα
Διατροφη18 Ιουλίου 2018

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Τα καλά λιπαρά μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην απόκτηση ενέργειας και υγείας όσο και στην απώλεια βάρους!

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά
Διατροφη17 Ιουλίου 2018

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για να καθυστερήσεις τις επιπτώσεις του χρόνου στο δέρμα και στην υγεία σου από τη Δρ Μαρία Ψωμά!

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;
Διατροφη16 Ιουλίου 2018

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;

Από paleo σε vegan και μετά Dukan; Το Diet hopping είναι ένας νέος όρος που δημιουργήθηκε για να περιγράψει την τάση να ακολουθούμε κάθε νέα διατροφική «μόδα», με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε από τη μία δίαιτα στην άλλη

Διατροφη16 Ιουλίου 2018

8 αλλαγές που θα δεις στο σώμα σου αν τρως κάθε μέρα μέλι!

Να πώς «εξαργυρώνεις» τις ευεργετικές του ιδιότητες

ξηροί καρποί
Διατροφη15 Ιουλίου 2018

Ο ξηρός καρπός που πρέπει να αποφεύγεις αν κάνεις διατροφή

Δεν είναι όλοι οι καρποί το ίδιο υγιεινοί

Best of network