6 τεχνικές για snacking που δεν παχαίνει από τη διαιτολόγο (να πώς θα διαλέξεις σνακ)
6 τεχνικές για snacking που δεν παχαίνει από τη διαιτολόγο (να πώς θα διαλέξεις σνακ)
Κάνοντας αυτό, θα μπορέσεις να κόψεις μέχρι και 1.400 θερμίδες την εβδομάδα
Κάνοντας αυτό, θα μπορέσεις να κόψεις μέχρι και 1.400 θερμίδες την εβδομάδα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ25.09.2017

Αυτό είναι το πράσινο λαχανικό που κάνει comeback στην υγιεινή διατροφή σου

Μήπως ήρθε η στιγμή να το δοκιμάσεις;

γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

Λάπαθο

Ο Jamie Oliver έχει αναφέρει στην εκπομπή του πως το συγκεκριμένο πράσινο λαχανικό κάνει το μεγάλο του comeback και έρχεται ξανά στο προσκήνιο του ενδιαφέροντος, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα το σπανάκι ή το kale, που θεωρούνται από τα τοπ πράσινα λαχανικά με πολλές θρεπτικές ουσίες.

Ο λόγος για το λάπαθο, που μοιάζει αρκετά με το σπανάκι και έχει παρόμοια θρεπτικά συστατικά. Μια κούπα από αυτό το λαχανικό, περιέχει μόνο 30 θερμίδες και πολλές θρεπτικές ουσίες (3 γραμ. πρωτεΐνης, 4 γραμ. φυτικών ινών, βιταμίνες A, Β6 και C, σίδηρο, κάλιο -περισσότερο από μίας μπανάνας!- αλλά και μαγνήσιο).  

Σούπερ θρεπτικό και υγιεινό, το λάπαθο αξίζει να μπει στην κουζίνα και τη διατροφή σου για τους παρακάτω 3 λόγους:

1.Δεν έχει γεύση σαν τα άλλα πράσινα λαχανικά. Εάν θέλεις να δοκιμάσεις πράσινο χυμό, αλλά δεν σου αρέσει η «φυλλώδης» γεύση των λαχανικών, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις το λάπαθο! Έχει πικάντικη γεύση – μερικοί την περιγράφουν ως λεμόνι ή σαν ξινό πράσινο μήλο – και δεν έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα πράσινα λαχανικά όπως το λάχανο ή το σπανάκι. Δοκιμάστε το σε έναν πράσινο χυμό ή μια φρέσκια σαλάτα με φρούτα.

2.Βοηθά στην υγεία σου. Τα υψηλά επίπεδα μαγνησίου και βιταμίνης Β6, που περιέχει, προσφέρουν ανακούφιση και μπορούν να μειώσουν το άγχος. Τα μεγάλα επίπεδα καλίου το καθιστούν μια καλή «θεραπεία» για τους δύσκαμπτους μύες, ενώ ο σίδηρος παρέχει ενέργεια και οι βιταμίνες Α και C βοηθούν στο να παραμείνεις μακριά από ιώσεις.

3.Υπερτερεί σε θρεπτικές ουσίες. Σε σύγκριση με το σπανάκι, είναι πολύ υψηλότερο σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, κάλιο, βιταμίνη Α, ασβέστιο, σίδηρο, Β6, βιταμίνη C (σχεδόν 9 φορές) και μαγνήσιο (σχεδόν 6 φορές). Σε σύγκριση με το λάχανο, έχει επίσης υψηλότερες τιμές θρεπτικών ουσιών, με ακόμη λιγότερες θερμίδες και υδατάνθρακες.

Μήπως ήρθε η στιγμή να το δοκιμάσεις;

 

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Γιατί τα μικρά και πολλά γεύματα μες στη μέρα δεν βοηθούν στο αδυνάτισμα;

Ακόμα ένας διατροφικός μύθος καταρρίπτεται.

Αυτή είναι η σωστή στάση για δυναμικό βάδισμα! (και το περπάτημα χρειάζεται τεχνική!)

Μήπως περπατάς… λάθος; Μάθε τα tips που πρέπει να ξέρεις.

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την σφηνοειδίτιδα, την πιο ύπουλη ιγμορίτιδα

Μάθε τα πάντα γιατί τώρα είναι μία εποχή που πρέπει να προσέχεις

5 tips για να μην παραλείπεις τη γυμναστική σου μέσα στην εβδομάδα

Για όλες εκείνες τις φορές που βαριέσαι και λες «άστο, δεν πειράζει».

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: Τα 6 κοινά χαρακτηριστικά των πιο δημοφιλών διατροφών

Ξέχνα την ακολούθηση μίας συγκεκριμένης διατροφής. Όλες όσες πραγματικά «δουλεύουν», έχουν αυτά τα 6 κοινά σημεία!

Αποκαλύπτουμε τα πιο υγιεινά ροφήματα για να απολαύσεις ΤΩΡΑ στα Starbucks

Επειδή το Φθινόπωρο πάει χέρι χέρι με cosy πουλόβερ και το αγαπημένο σου ρόφημα!

Αγαπάς τη σοκολάτα με φουντούκι; Αυτή είναι η πιο light (αλλά και νόστιμη) εκδοχή της

Η σειρά «χωρίς προσθήκη ζάχαρης» (no added sugar) της ΙΟΝ μεγαλώνει!

Έλλη Κοκκίνου: Αποκάλυψε το πρωινό της γεύμα και το μυστικό της διατροφής της!

Έτσι διατηρεί την άψογη σιλουέτα της!