Υγεία : Διατροφή12 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

7 τρόποι να διατηρήσεις τις καλοκαιρινές σου αναλογίες όλη τη χρονιά

Είσαι ανάμεσα στις τυχερές που το καλοκαίρι χάνουν κιλά; Διατήρησέ το όσο μπορείς!

Δε χρειάζεται να μετράς τις θερμίδες που καταναλώνεις αλλά ούτε και να πεινάς. Απόκλεισε από τη διατροφή σου επεξεργασμένες τροφές όπως οι κακοί υδατάνθρακες, η ζάχαρη, οι μεγάλες ποσότητες αλατιού αλλά και τα πολλά λιπαρά. Αντιθέτως, κάνε βάση της διατροφής τους καλούς υδατάνθρακες, τα λαχανικά και τα φρούτα. 

Μείνε μακριά από τα βαριά γεύματα που θα σου χαρίσουν έξτρα βάρος αφού δεν θα προλάβεις να τα κάψεις. Προτίμησε να φας λαχανικά, φρούτα ή ένα ελαφρύ σνακ. 

Ακόμα και τον χειμώνα η ενυδάτωση είναι απαραίτητη για τον οργανισμό σου. προσπάθησε να πίνεις μεγάλες ποσότητες νερού ενώ προτίμησε να πιεις νερό μισή ώρα πριν το γεύμα σου για να σου κόψει την όρεξη. 

Κατανάλωσε τις θερμίδες που χρειάζεται ο οργανισμός σου μέσα στη μέρα έτσι ώστε να έχεις την απαιτούμενη ενέργεια. Με το να τρως λιγότερο θα κάνεις τον μεταβολισμό σου να σταματήσει να λειτουργεί και να κερδίζεις πιο εύκολα βάρος. 

Η άσκηση βοηθά τον οργανισμό σου να καίει θερμίδες και λίπος ενώ βοηθά και στην καλύτερη ροή του αίματος στο σώμα σου. 

Ο κρύος καιρός κάνει το σώμα σου να καίει περισσότερες θερμίδες. Όσο περισσότερο κρυώνεις, τόσες περισσότερες θερμίδες καις. Κλείσε για λίγο τη θέρμανση στο σπίτι σου ή μείνε για λίγο έξω. 

 
 

Ακόμα και όταν κοιμάσαι, το σώμα σου κάνει καύσεις, ενώ παράλληλα, κατά τη διάρκεια του ύπνου, το σώμα σου παράγει ορμόνες που διατηρεί τις ορμόνες που σχετίζονται με την πείνα σου στα σωστά επίπεδα. 

Το φθινόπωρο έφτασε πια, ενώ ο χειμώνας είναι προ των πυλών, κάτι που πολλές φορές σημαίνει πως έφτασε -δυστυχώς- η στιγμή  να πάρεις πίσω τα κιλά που με τόσο κόπο έχασες λίγο πριν βγεις στην παραλία.

ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣ: 7 σημάδια που αποδεικνύουν πως ακολουθείς τη λάθος δίαιτα

Λίγο οι χαμηλές θερμοκρασίες, λίγο το γεγονός ότι περνάς πολύ χρόνο στο σπίτι μπροστά από την τηλεόραση αλλά και η μικρότερη σε διάρκεια ημέρα, που σε βάζει σε άλλο mood, και τα κιλά επιστρέφουν με γοργούς ρυθμούς.

Μπορεί το παραπάνω σενάριο να είναι το πιο σύνηθες, όμως αυτή τη σεζόν μπορείς να κάνεις τη διαφορά και να διατηρηθείς στην καλοκαιρινή σου φόρμα κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου.

ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣ: 6 ειδικοί αποκαλύπτουν ποιο είναι το καλύτερο σνακ μετά το workout σου

Πώς θα τα καταφέρεις; Όχι, δεν χρειάζεται να λιμοκτονήσεις ούτε να στερήσεις από τον εαυτό σου πολλά πράγματα. Αρκεί μόνο να ακολουθήσεις τα παρακάτω tips!

7 τρόποι να διατηρήσεις τις καλοκαιρινές σου αναλογίες όλη τη χρονιά:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;
Διατροφη24 Μάϊου 2018

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;

Στο καλάθι του Μαΐου περιλαμβάνονται αρκετά φρούτα από την φράουλα και το κεράσι μέχρι βερίκοκα ροδάκινα και νεκταρίνια. Το ξεκίνημα του καλοκαιριού έφτασε.

Διατροφη23 Μάϊου 2018

7 δημοφιλείς μύθοι για το φαγητό που δεν πρέπει να πιστεύεις

Καταρρίπτονται, για να ξέρεις τι γίνεται σην κουζίνα σου.

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν
Διατροφη23 Μάϊου 2018

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν

Θέλεις να έχεις ενέργεια όλη μέρα αλλά δεν προτιμάς τα ροφήματα με καφεΐνη; Έχουμε τη λύση για σένα με τροφές χωρίς καφεΐνη.

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου
Διατροφη22 Μάϊου 2018

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου

Νιώθεις πεσμένη και χωρίς ενέργεια; Η λύση είναι τόσο απλή όσο το να φας τρία βραζιλιάνικα καρύδια!

Διατροφη22 Μάϊου 2018

Τροφές για ενέργεια; Τα συστατικά που πρέπει να έχει το smoothie σου

Για πραγματική ενέργεια που θα σε «κρατήσει» σε εγρήγορση όλη μέρα.

τι να φάω πριν την άσκηση
Διατροφη21 Μάϊου 2018

Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου

Σκέψου σοβαρά να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για δυνατό μεταβολισμό.

Πώς τρώγεται η βρώμη; 10 συνδυασμοί με αλμυρά toppings για το πρωινό και μεσημεριανό σου
Διατροφη21 Μάϊου 2018

Πώς τρώγεται η βρώμη; 10 συνδυασμοί με αλμυρά toppings για το πρωινό και μεσημεριανό σου

Αν έχεις βαρεθεί τους γλυκούς συνδυασμούς με βρώμη, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό

Best of network