Υγεία : Διατροφή12 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

7 τρόποι να διατηρήσεις τις καλοκαιρινές σου αναλογίες όλη τη χρονιά

Είσαι ανάμεσα στις τυχερές που το καλοκαίρι χάνουν κιλά; Διατήρησέ το όσο μπορείς!

Δε χρειάζεται να μετράς τις θερμίδες που καταναλώνεις αλλά ούτε και να πεινάς. Απόκλεισε από τη διατροφή σου επεξεργασμένες τροφές όπως οι κακοί υδατάνθρακες, η ζάχαρη, οι μεγάλες ποσότητες αλατιού αλλά και τα πολλά λιπαρά. Αντιθέτως, κάνε βάση της διατροφής τους καλούς υδατάνθρακες, τα λαχανικά και τα φρούτα. 

Μείνε μακριά από τα βαριά γεύματα που θα σου χαρίσουν έξτρα βάρος αφού δεν θα προλάβεις να τα κάψεις. Προτίμησε να φας λαχανικά, φρούτα ή ένα ελαφρύ σνακ. 

Ακόμα και τον χειμώνα η ενυδάτωση είναι απαραίτητη για τον οργανισμό σου. προσπάθησε να πίνεις μεγάλες ποσότητες νερού ενώ προτίμησε να πιεις νερό μισή ώρα πριν το γεύμα σου για να σου κόψει την όρεξη. 

Κατανάλωσε τις θερμίδες που χρειάζεται ο οργανισμός σου μέσα στη μέρα έτσι ώστε να έχεις την απαιτούμενη ενέργεια. Με το να τρως λιγότερο θα κάνεις τον μεταβολισμό σου να σταματήσει να λειτουργεί και να κερδίζεις πιο εύκολα βάρος. 

Η άσκηση βοηθά τον οργανισμό σου να καίει θερμίδες και λίπος ενώ βοηθά και στην καλύτερη ροή του αίματος στο σώμα σου. 

Ο κρύος καιρός κάνει το σώμα σου να καίει περισσότερες θερμίδες. Όσο περισσότερο κρυώνεις, τόσες περισσότερες θερμίδες καις. Κλείσε για λίγο τη θέρμανση στο σπίτι σου ή μείνε για λίγο έξω. 

 
 

Ακόμα και όταν κοιμάσαι, το σώμα σου κάνει καύσεις, ενώ παράλληλα, κατά τη διάρκεια του ύπνου, το σώμα σου παράγει ορμόνες που διατηρεί τις ορμόνες που σχετίζονται με την πείνα σου στα σωστά επίπεδα. 

Το φθινόπωρο έφτασε πια, ενώ ο χειμώνας είναι προ των πυλών, κάτι που πολλές φορές σημαίνει πως έφτασε -δυστυχώς- η στιγμή  να πάρεις πίσω τα κιλά που με τόσο κόπο έχασες λίγο πριν βγεις στην παραλία.

ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣ: 7 σημάδια που αποδεικνύουν πως ακολουθείς τη λάθος δίαιτα

Λίγο οι χαμηλές θερμοκρασίες, λίγο το γεγονός ότι περνάς πολύ χρόνο στο σπίτι μπροστά από την τηλεόραση αλλά και η μικρότερη σε διάρκεια ημέρα, που σε βάζει σε άλλο mood, και τα κιλά επιστρέφουν με γοργούς ρυθμούς.

Μπορεί το παραπάνω σενάριο να είναι το πιο σύνηθες, όμως αυτή τη σεζόν μπορείς να κάνεις τη διαφορά και να διατηρηθείς στην καλοκαιρινή σου φόρμα κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου.

ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣ: 6 ειδικοί αποκαλύπτουν ποιο είναι το καλύτερο σνακ μετά το workout σου

Πώς θα τα καταφέρεις; Όχι, δεν χρειάζεται να λιμοκτονήσεις ούτε να στερήσεις από τον εαυτό σου πολλά πράγματα. Αρκεί μόνο να ακολουθήσεις τα παρακάτω tips!

7 τρόποι να διατηρήσεις τις καλοκαιρινές σου αναλογίες όλη τη χρονιά:

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ποιες είναι οι top τροφές για επίπεδη κοιλιά και πόσες ώρες ύπνου μειώνουν το κοιλιακό λίπος;
Διατροφη19 Ιανουαρίου 2018

Ποιες είναι οι top τροφές για επίπεδη κοιλιά και πόσες ώρες ύπνου μειώνουν το κοιλιακό λίπος;

Μάθε τις τροφές αλλά και τις ώρες ύπνου που χρειάζεσαι για ένα φλατ στομάχι.

Είναι η flexιtarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;
Διατροφη18 Ιανουαρίου 2018

Είναι η flexitarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;

Ο όρος flexitarian, χρησιμοποιείται για τους ανθρώπους που υπό κανονικές συνθήκες ακολουθούν δίαιτα χωρίς κρέας αλλά που περιστασιακά μπορεί να περιλάβουν στη διατροφή τους το ψάρι ή το κρέας.

Η δίαιτα του χεριού σου
Διατροφη16 Ιανουαρίου 2018

Η δίαιτα του χεριού σου!

Με μοναδικό μέτρο την παλάμη σου, δοκίμασε αυτό το διατροφικό πλάνο για υγιές σώμα και πολλή ενέργεια στην καθημερινότητά σου.

Best of network