7 τρόποι να διατηρήσεις τις καλοκαιρινές σου αναλογίες όλη τη χρονιά
7 τρόποι να διατηρήσεις τις καλοκαιρινές σου αναλογίες όλη τη χρονιά
4 τρόποι για να ετοιμάζεις το πρωινό γεύμα από το βράδυ
4 τρόποι για να ετοιμάζεις το πρωινό γεύμα από το βράδυ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ11.09.2017

Detox Σεπτεμβρίου: Πώς θα κάνεις συναισθηματική και σωματική αποτοξίνωση

Η διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας δίνει τα κλειδιά για να κάνουμε συναισθηματική και σωματική αποτοξίνωση αυτό το Σεπτέμβριο.

detox

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ) www.coachmydiet.wordpress.com

Αν η επιστροφή από τις διακοπές σου έπεσε «βαριά» και οι υποχρεώσεις φαίνονται βουνό, ίσως ήρθε η ώρα για μια αποτοξίνωση που θα ελαφρύνει το σώμα και το πνεύμα σου.
Κάνε ένα βήμα πίσω και αφιέρωσε λίγες στιγμές για 3 ημέρες στον εαυτό σου… και θα σε ευγνωμονεί!

Ημέρα 1η

Σώμα: ξεκίνησε την ημέρα σου με ένα smoothie από ½ γκρέιπφρουτ, ένα σύκο, 1 κ.γλ. αλεσμένο λιναρόσπορο και ½ φλυτζάνι κεφίρ (εναλλακτικά χρησιμοποίησε γάλα αμυγδάλου)
Πνεύμα: βρες το «μότο» που σε εκφράζει και γράψε το παντού! Στην οθόνη του κινητού ή του υπολογιστή, σε post-it στο γραφείο σου, οπουδήποτε θα το βλέπεις συνέχεια! Μια θετική σκέψη που θα διώχνει την αρνητική ενέργεια!

Δες περισσότερα στο shape.gr

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Το πράσινο smoothie για να «πέσει» η κοιλιά τώρα

Αυτή είναι η συνταγή που θα σε κάνει να χάσεις πόντους στην κοιλιά

Είναι ΑΥΤΟ το ρόφημα που θα σου χαρίσει τέλεια σιλουέτα;

ΟΧΙ δεν είναι το νερό με λεμόνι... είναι κάτι πολύ καλύτερο!

Αφεψήματα από βότανα: Η #1 συνήθεια κατά της γήρανσης του δέρματος

Τι πιο ωραίο να εντάξεις ζεστά ροφήματα στην καθημερινότητα σου; Ποια ροφήματα προτείνει η ειδικός Μάρα Αθανασοπούλου ως εγγύηση στην αντιγήρανση;

Elsa Hosk: Ιδού τι ασκήσεις κάνει για καλλίγραμμα πόδια

Επιβεβαιώνοντας πόσο fit είναι.

Ποιο είναι το ιδανικό γεύμα αν θες να αδυνατίσεις; (ΙΔΟΥ!)

Τι ακριβώς πρέπει να περιέχει το μεσημεριανό σου αν θέλεις να αδυνατίσεις.

5 tips για να μειώσεις τις θερμίδες στα γεύματά σου

Χωρίς να καταναλώσεις μικρότερες ποσότητες

Φάε κάστανα! Ιδιότητες, θερμίδες και οφέλη της πιο θρεπτικής χειμωνιάτικης τροφής

Πόσες θερμίδες έχουν τα κάστανα και πόσο καλό κάνουν στη διατροφή μας. Η ειδικός Διονυσία Αγαλιώτη μας εξηγεί όσα πρέπει να γνωρίζουμε.

7 τρόποι να «εκπαιδεύσεις» τον εαυτό σου να ξυπνά νωρίτερα κάθε πρωί

Είσαι βραδινός τύπος αλλά θέλεις να μεταμορφωθείς σε πρωινό; Ιδού πως θα κάνεις τον οργανισμό σου να ξυπνά νωρίτερα κάθε πρωί.