Υγεία : Διατροφή05 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2017

Έρευνα: Γιατί αν τρως λίγο και συχνά θα είσαι πάντα αδύνατη!

Θέλεις να χάσεις βάρος χωρίς να πεινάς συνέχεια και χωρίς να χρειάζεται να περιμένεις ανάμεσα στα γεύματα; Επειδή η απάντηση είναι σίγουρα θετική τότε η παρακάτω νέα έρευνα σε ενδιαφέρει.

Η παρακάτω έρευνα θα σε πείσει να μην μένεις όλη την ημέρα νηστική στο γραφείο και το βράδυ να πέφτεις στην «απόλυτη απελευθέρωση» χωρίς πρόγραμμα. Η έρευνα, με λίγα λόγια προτείνει να υιοθετήσεις μια πιο υγιεινή συμπεριφορά έτσι ώστε να νιώσεις σιγά-σιγά το πρήξιμο να φεύγει, το σώμα σου να λεπταίνει και τον οργανισμό σου να δυναμώνει.

Οι άνθρωποι που τρώνε λιγότερα γεύματα μέσα στο 24ωρο έχουν ασυναίσθητα την τάση να τρώνε περισσότερο το βράδυ και να πίνουν περισσότερο αλκοόλ με τα γεύματά τους, κάτι που σταδιακά θα τους οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού τους βάρους.

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν ερευνητές του Imperial College του Λονδίνου αλλά και της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Northwestern στο Σικάγο, οι οποίοι ανέλυσαν στοιχεία από 2.385 ενήλικες σε μια μελέτη που κράτησε περισσότερα από 4 χρόνια.

Πιο συγκεκριμένα οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι όσοι έτρωγαν λιγότερο από τέσσερις φορές το 24ωρο είχαν μέσο όρο ΔΜΣ 29.0 και κατανάλωναν κατά μέσο όρο 2.472 θερμίδες την ημέρα…

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη16 Δεκεμβρίου 2017

Έτσι θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά σε 24 ώρες!

Έτσι θα χωρέσεις στο εφαρμοστό σου φόρεμα αύριο το βράδυ

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο
Διατροφη15 Δεκεμβρίου 2017

Tα 5 τρόφιμα που πρέπει να φας τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη διατροφολόγο

Η Κλειώ Δημητριάδου μας φτιάχνει τη λίστα με όσα ΠΡΕΠΕΙ να φάμε.

Ωμοφαγικοί κουραμπιέδες με καρύδα χωρίς γλουτένη και vegan
Διατροφη12 Δεκεμβρίου 2017

Ωμοφαγικοί κουραμπιέδες με καρύδα χωρίς γλουτένη και vegan

Με μόλις 95 θερμίδες ανά κουραμπιέ, αυτή η ωμοφαγική vegan χριστουγεννιάτικη λιχουδιά από την ειδικό θα σε ενθουσιάσει.

Best of network