Υγεία : Διατροφή16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2018

Η δίαιτα του χεριού σου!

Με μοναδικό μέτρο την παλάμη σου, δοκίμασε αυτό το διατροφικό πλάνο για υγιές σώμα και πολλή ενέργεια στην καθημερινότητά σου.

Η δίαιτα του χεριού σου

Συνεργάστηκε η Δήμητρα Γλυνού, διαιτολόγος – διατροφολόγος.

Άφησε πίσω σου τη «μάχη» με τη ζυγαριά, τις θερμίδες και τις περίεργες δίαιτες. Νέος στόχος: Ένα υγιές και δυνατό σώμα που θα μπορεί να σε ακολουθεί σε όλα όσα κάνεις και ζεις. Αξιοποίησε τις παρακάτω απλές διατροφικές συμβουλές και θα είσαι πιο χαρούμενη, πιο υγιής και σε καλύτερη φόρμα από ποτέ.

Γιατί να κάνεις τη δίαιτα του χεριού

Επειδή απλά το μόνο που θα χρειαστείς για να συνθέτεις ισορροπημένα και υγιεινά γεύματα είναι η χούφτα σου ως μέτρο για την ποσότητα των υδατανθράκων, της πρωτεΐνης και των λιπαρών που θα πρέπει να τρως κάθε μέρα. Τι δεν είναι αυτή η δίαιτα; Δεν είναι μια δίαιτα για να χάσεις 10 κιλά σε 5 μέρες! Είναι μια διατροφή που θα σε εκπαιδεύσει να κάνεις πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές και να παίρνεις τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να λειτουργεί σωστά το σώμα σου, ενώ θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις την αναλογία μυϊκού και λιπώδους ιστού ώστε να δείχνεις πιο fit ακόμα κι αν δε χάσεις βάρος. Στην πραγματικότητα, κάνοντας αυτή τη διατροφή μέρος της ζωής σου, δε θα χρειαστεί να κάνεις ποτέ ξανά «δίαιτα»!

Οι δύο απλοί κανόνες της δίαιτας του χεριού

1. Σε κάθε γεύμα προσπάθησε να τρως από μία χούφτα συγκεκριμένων μακροσυστατικών βάσει των δικών σου μακροθρεπτικών αναγκών, οι οποίες αλλάζουν ελαφρώς ανάλογα με το φύλο, τους στόχους, την ένταση και  τη συχνότητα της άσκησης αλλά και το σωματότυπό σου.

2.  Προσπάθησε να τρως κάθε 2-4 ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας προκειμένου να καλύψεις διατροφικά τις ανάγκες σου. Ένα σχετικά άγνωστο και απρόσμενο γεγονός είναι πως, αν δεν προσλαμβάνεις αρκετές θερμίδες, μπορεί αυτό να σε εμποδίζει να χάσεις βάρος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

τι να φάω πριν την άσκηση
Διατροφη21 Μάϊου 2018

Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου

Σκέψου σοβαρά να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για δυνατό μεταβολισμό.

Πώς τρώγεται η βρώμη; 10 συνδυασμοί με αλμυρά toppings για το πρωινό και μεσημεριανό σου
Διατροφη21 Μάϊου 2018

Πώς τρώγεται η βρώμη; 10 συνδυασμοί με αλμυρά toppings για το πρωινό και μεσημεριανό σου

Αν έχεις βαρεθεί τους γλυκούς συνδυασμούς με βρώμη, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό

Διατροφη19 Μάϊου 2018

12 tips που θα κάνουν τα γεύματά σου πιο υγιεινά

Μείωσε θερμίδες και χάσε κιλά χωρίς καν να το καταλάβεις

Διατροφη18 Μάϊου 2018

Kayla Itsines | Μάθαμε πώς διαχειρίζεται κάθε λιγούρα για γλυκό

Η διάσημη personal trainer αποκάλυψε πως δεν στερείται το γλυκό!

Διατροφη17 Μάϊου 2018

Ashley Graham | Μάθαμε τι τρώει μέσα σε μία μέρα

Το μοντέλο που κατέρριψε τα πρότυπα της βιομηχανίας της μόδας, αποκαλύπτει την καθημερινή διατροφή της.

Διατροφη15 Μάϊου 2018

Τι να τρώω όταν βγαίνω έξω; 4 τρόποι να κάνεις υγιεινές επιλογές

Μάθε τα tips & tricks για #healthyeating, ακόμα κι όταν βρίσκεσαι σε κάποιο εστιατόριο.

Είναι τελικά το χούμους τόσο υγιεινό όσο θεωρούμε;
Διατροφη15 Μάϊου 2018

Είναι τελικά το χούμους τόσο υγιεινό όσο θεωρούμε;

H Ελληνίδα health blogger δίνει την απάντηση!

Best of network