Ο χυμός που καίει το λίπος στην κοιλιά: φτιάξ’ τον
Ο χυμός που καίει το λίπος στην κοιλιά: φτιάξ’ τον
4 μύθοι για το αδυνάτισμα που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις
4 μύθοι για το αδυνάτισμα που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις
ΔΙΑΤΡΟΦΗ18.05.2017

Κάνε τη δίαιτα FODMAP και απαλλάξου από το φούσκωμα στην κοιλιά

Βρες αυτό που σου προκαλεί φούσκωμα στην κοιλιά, περιοδικό ή μόνιμο, κάνε τη δίαιτα FODMAP και απαλλάξου οριστικά αποκτώντας επίπεδη κοιλιά.

FODMAP

Συνεργάστηκε η Αναστασία Δ. Κόκκαλη,κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος
Ιδού οι τέσσερις βασικές αιτίες που προκαλούν το φούσκωμα στην κοιλιά αλλά και η δίαιτα FODMAP για να εξαφανίσεις το πρόβλημα.
Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας η κοιλιά σου πρήζεται και αναγκάζεσαι να ξεκουμπώσεις το παντελόνι ή τη ζώνη σου ή αν το πρωί ξυπνάς κανονική και το βράδυ είσαι σαν 5 μηνών έγκυος, το πρόβλημά σου πιθανότατα έχει όνομα. Η αντιδραστική ή χρόνια διάταση της
κοιλιάς μπορεί να κρύβει από κάτω ένα εντελώς flat στομάχι, για να μην αναφέρουμε τον πόνο και τη δυσφορία που επιφέρει ή την πιθανότητα να προκαλέσει βλάβες στον γαστρεντερικό σωλήνα. Δες γιατί μπορεί να έχεις φούσκωμα και πώς θα αντιμετωπιστεί αν αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες.

1. Ορμονικές αυξομειώσεις

Πολλές γυναίκες υποφέρουν από φούσκωμα πριν από την περίοδο, στη μέση του κύκλου τους ή όταν έχουν ωορρηξία.

Διάβασε τη συνέχεια στο shape.gr

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Είναι ΑΥΤΟ το ρόφημα που θα σου χαρίσει τέλεια σιλουέτα;

ΟΧΙ δεν είναι το νερό με λεμόνι... είναι κάτι πολύ καλύτερο!

Αφεψήματα από βότανα: Η #1 συνήθεια κατά της γήρανσης του δέρματος

Τι πιο ωραίο να εντάξεις ζεστά ροφήματα στην καθημερινότητα σου; Ποια ροφήματα προτείνει η ειδικός Μάρα Αθανασοπούλου ως εγγύηση στην αντιγήρανση;

Elsa Hosk: Ιδού τι ασκήσεις κάνει για καλλίγραμμα πόδια

Επιβεβαιώνοντας πόσο fit είναι.

Ποιο είναι το ιδανικό γεύμα αν θες να αδυνατίσεις; (ΙΔΟΥ!)

Τι ακριβώς πρέπει να περιέχει το μεσημεριανό σου αν θέλεις να αδυνατίσεις.

5 tips για να μειώσεις τις θερμίδες στα γεύματά σου

Χωρίς να καταναλώσεις μικρότερες ποσότητες

Φάε κάστανα! Ιδιότητες, θερμίδες και οφέλη της πιο θρεπτικής χειμωνιάτικης τροφής

Πόσες θερμίδες έχουν τα κάστανα και πόσο καλό κάνουν στη διατροφή μας. Η ειδικός Διονυσία Αγαλιώτη μας εξηγεί όσα πρέπει να γνωρίζουμε.

7 τρόποι να «εκπαιδεύσεις» τον εαυτό σου να ξυπνά νωρίτερα κάθε πρωί

Είσαι βραδινός τύπος αλλά θέλεις να μεταμορφωθείς σε πρωινό; Ιδού πως θα κάνεις τον οργανισμό σου να ξυπνά νωρίτερα κάθε πρωί.

7 ζεστά ροφήματα για αποτοξίνωση και απώλεια λίπους

Οι τέλειες επιλογές για τα χειμερινά σου απογεύματα