Υγεία : Διατροφή17 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2017

Κυτταρίτιδα: 7 διατροφικά tips για να την καταπολεμήσεις άμεσα

Μπορεί να είναι δύσκολος, αλλά όχι ανίκητος εχθρός της τέλειας εμφάνισης

Ψηλές, κοντές, λεπτεπίλεπτες ή ζουμερές έχουν να αντιμετωπίσουν ένα κοινό πρόβλημα. Η κυτταρίτιδα δεν κάνει διακρίσεις, αποτελώντας τον «εφιάλτη» -κυρίως του καλοκαιριού- που «κυνηγά» τις περισσότερες από εμάς.

Τι είναι ακριβώς η κυτταρίτιδα;

Στην ουσία, δεν πρόκειται για κάποια φλεγμονή αλλά για την συγκέντρωση λίπους και νερού στη στοιβάδα που βρίσκεται ακριβώς κάτω από την επιδερμίδα. Η συγκέντρωση αυτή προκαλεί κακή τοπική αιμάτωση με αποτέλεσμα να δημιουργείται η χαρακτηριστική όψη φλοιού πορτοκαλιού. Επομένως, οι βασικές αιτίες εμφάνισής της είναι η κακή διατροφή, η κατακράτηση υγρών και η έλλειψη γυμναστικής. 

Πώς μπορείς να δράσεις άμεσα και να την καταπολεμήσεις προτού κάνεις τις εξορμήσεις σου στις παραλίες φέτος;

Αφενός, χρειάζεται να βάλεις στην καθημερινότητά σου την άσκηση (3-4 φορές την εβδομάδα αρκούν), αφετέρου τα παρακάτω διατροφικά tips θα σε βοηθήσουν να απαλλαχθείς από αυτή. Ποια είναι τα 7 βασικά βήματα; Ιδού!

1. Πιες ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνάς

Η σωστή ποσότητα υγρών εμποδίζει την κατακράτηση, που είναι υπεύθυνη για την όψη φλοιού πορτοκαλιού στην επιδερμίδα σου. Ξεκίνα λοιπόν τη μέρα σου με τον σωστό τρόπο, πίνοντας ένα ποτήρι νερό που θα σου χαρίσει την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζεσαι ύστερα από τις τόσες ώρες ύπνου.

2.Κατανάλωσε 5 μερίδες λαχανικών/φρούτων μέσα στη μέρα σου

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, που προστατεύουν τα κύτταρα του δέρματος από την επιβλαβή δράση των ελευθέρων ριζών, ενώ παράλληλα, περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού και φυτικών ινών που είναι και το κλειδί για την ενυδάτωση, την αποβολή των τοξινών και την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.

3.Προτίμησε προϊόντα ολικής άλεσης

Οι φυτικές ίνες, όπως σου ανέφερα και παραπάνω, είναι από τα βασικά στοιχεία που βοηθούν στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Εκτός από τα φρούτα και τα λαχανικά, μπορείς να τις βρεις και στα προϊόντα ολικής άλεσης, όπως τα δημητριακά, το σιτάρι και το ρύζι. Φρόντισε λοιπόν να συνοδεύεις τα γεύματά σου με επιλογές όπως:

*ζυμαρικά ολικής άλεσης 

*καστανό ρύζι 

*δημητριακά όπως πληγούρι ή κινόα

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μάθε τι είναι το λίπος και μείωσέ το σήμερα κιόλας
Διατροφη21 Απριλίου 2018

Μάθε τι είναι το λίπος και μείωσέ το σήμερα κιόλας

Κάνε επίθεση στο περιττό λίπος κατανοώντας το πώς λειτουργεί η διαδικασία καύσης. Μετά από αυτό θα νιώθεις σίγουρα πιο ευτυχισμένη

Είναι πολύ ώριμες οι μπανάνες; 7 τρόποι να τις αξιοποιήσεις!
Διατροφη19 Απριλίου 2018

Είναι πολύ ώριμες οι μπανάνες; 7 τρόποι να τις αξιοποιήσεις!

Το κίνημα που δεν θέλει να πετάμε το φαγητό αλλά να το αξιοποιούμε στο έπακρο, δυναμώνει. Γι' αυτό μην πετάξεις τις ώριμες μπανάνες.

Διατροφη18 Απριλίου 2018

Σωστή διατροφή με club sandwich, σουβλάκι και... σοκολάτα; Κι όμως, γίνεται!

Η διατροφή του Άκη Πετρετζίκη έχει πολλούς λόγους για να την ακολουθήσεις!

Φράουλα: Οι ευεργετικές ιδιότητες και η θρεπτική αξία του πιο αγαπημένου φρούτου!
Διατροφη18 Απριλίου 2018

Φράουλα: Οι ευεργετικές ιδιότητες και η θρεπτική αξία του πιο αγαπημένου φρούτου!

Ήρθε ο Απρίλιος και ενώ είμαστε στη μέση της άνοιξης, κάνει την εμφάνιση του το αγαπημένο φρούτο όλων, η φράουλα!

Διατροφη16 Απριλίου 2018

Αυτά είναι τα superfoods της φετινής Άνοιξης

Ενίσχυσε τον οργανισμό σου με τις παρακάτω θρεπτικές τροφές

κιλά
Διατροφη16 Απριλίου 2018

Η μεγάλη ώρα έφτασε: Είσαι έτοιμη να αποκτήσεις το τέλειο σώμα για το καλοκαίρι;

Δες ποιοι είναι οι σύμμαχοι που δεν ήξερες και θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις

Διατροφη16 Απριλίου 2018

Tα 4 βήματα για να συνθέσεις ένα ολοκληρωμένο, vegan γεύμα

Πώς θα αποφύγεις το κρέας αλλά και θα πάρεις όλα τα θρεπτικά συστατικά;

Best of network