4 μύθοι για το αδυνάτισμα που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις
4 μύθοι για το αδυνάτισμα που πρέπει να σταματήσεις να πιστεύεις
7 tips για να τρως πιο «έξυπνα» τους υδατάνθρακες
7 tips για να τρως πιο «έξυπνα» τους υδατάνθρακες
ΔΙΑΤΡΟΦΗ16.05.2017

Μάθαμε τι ακριβώς τρώει ένας «άγγελος» της Victoria’s Secret μέσα σε 1 μέρα

…αλλά και τι πρόγραμμα άσκησης ακολουθεί.

H Josephine Skriver ανήκει στα «αγγελάκια» της Victoria’s Secret, ενώ παράλληλα διατηρεί ένα fitness λογαριασμό στο Instagram μαζί με τη συνάδελφο της, Jasmine Tookes. Τώρα, μαθαίνουμε τη διατροφή του supermodel αλλά και την άσκηση που ακολουθεί. Όχι, δεν λιμοκτονεί. Όχι, δεν πηγαίνει γυμναστήριο 5 φορές την εβδομάδα.

Για την άσκηση

«Έχω δοκιμάσει σχεδόν κάθε είδος άσκησης που υπάρχει και πιστεύω πως όλοι πρέπει να το κάνουν αυτό για να καταλήξουν σε αυτό το workout που ταιριάζει καλύτερα στο σώμα τους. Η καλύτερη συμβουλή που έχω πάρει είναι να είμαι σίγουρη πως θα διασκεδάζω».

«Σε μία καλή εβδομάδα, πηγαίνω στο γυμναστήριο 5 φορές την εβδομάδα. Κάποιες άλλες πηγαίνω 3 φορές την εβδομάδα, ενώ μερικές φορές δε θα πάω ούτε μια φορά. Μη νιώθεις ενοχές γιαυτό! Θέσε ένα στόχο που δεν είναι άπιαστος και βρες κάποιον να πηγαίνετε μαζί».

«Η άσκηση μου διαρκεί 1 ώρα το πολύ και το 80% αποτελείται από βάρη και έπειτα προσθέτω αεροβική 1-2 φορές την εβδομάδα. Παρατήρησα ότι χάνω μυϊκό ιστό όταν κάνω μόνο αερόβια άσκηση. Κάποια άλλα κορίτσια κάνουν περισσότερο αεροβική γιατί είναι καλύτερο για το σώμα τους».

Για τη διατροφή

«Επειδή ταξιδεύω συχνά, η διατροφή μου πρέπει να μου δίνει ενέργεια. Αν, όμως, δεν ισχύει αυτό τότε ζω μόνο με burgers. Πάντως, ακολουθώ τον κανόνα 80/20: Το 80% όσων τρώω είναι υγιεινές επιλογές».

«Ποτέ δεν πίστεψα στην έννοια της δίαιτας – πιστεύω στο lifestyle. Πρέπει, όμως, να αφήνεις τον εαυτό σου να «κλέβει» μερικές φορές χωρίς καμία απολύτως ενοχή. Φάε την ιδανική ποσότητα υδατανθράκων και σκέψου τι θα σε κρατήσει ενεργητική μέσα στη μέρα. Δεν ακολουθώ τίποτα αυστηρά. Τρώω πολλή πρωτεΐνη και λαχανικά και καλούς υδατάνθρακες».

«Για πρωινό, σήμερα, έφαγα αυγά scrambl, σπανάκι και ένα φλιτζάνι ρύζι ολικής αλέσεως. Το μεγαλύτερο γεύμα μου είναι το πρωινό. Μερικές φορές τρώω διπλή μερίδα γιατί πεινάω πολύ».

«Από σνακ αγαπώ τα πάντα – από φρούτα μέχρι καρότα ή ξηρούς καρπούς. Οι μπάρες δημητριακών είναι καλές και τις κουβαλάς εύκολα στην τσάντα σου».

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Γρήγορη αποτοξίνωση μετά τις διακοπές: 10 τροφές για να «ξεφουσκώσεις» άμεσα!

Τώρα που γύρισες από τις διακοπές σου, η αποτοξίνωση είναι επιτακτική

Παγωμένο γιαούρτι: Ποια toppings να αποφύγεις

Το καλοκαιράκι, το παγωμένο γιαούρτι, είναι must, ειδικά για εμάς που αγαπάμε την υγιεινή διατροφή

3 ροφήματα που (δεν το πιστεύεις αλλά) προστατεύουν την επιδερμίδα το καλοκαίρι

Ιδού, τρία ροφήματα που όσο κι αν δεν το πιστεύεις, βοηθούν την επιδερμίδα μας το καλοκαίρι.

Πρωινό με βρώμη: 4 συνταγές με λιγότερες από 400 θερμίδες

Μια ιδανική και υγιεινή λύση για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Επιτέλους! Το μυστικό για να χάσεις λίπος στην κοιλιά!

Για να ξεφορτωθείς το λίπος στην κοιλιά θεωρείται βασικό να συμπεριλάβεις στη fitness ρουτίνα σου αεροβική γυμναστική

Πολέμησε την κυτταρίτιδα με 5 λεπτά άσκηση!

Κάνοντας αερόβια άσκηση, ειδικά στην περιοχή των γλουτών και των ποδιών, καις λίπος, άρα αντιμετωπίζεις άμεσα το πρόβλημα της κυτταρίτιδας που φωλιάζει στο κάτω μέρος του σώματός σου.

7ήμερη δίαιτα για δυνατούς κοιλιακούς (πρόγραμμα διατροφής και ασκήσεις)

Θέλεις να ξεφορτωθείς το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς;

4 ελαφριά μεσημεριανά γεύματα για να χάσεις άμεσα βάρος

Όταν έρχεται η ώρα του μεσημεριανού, ξέρεις πως ένα γεύμα με πολλά λιπαρά ή τηγανητό, δεν είναι η καλύτερη επιλογή.