Υγεία : Διατροφή13 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2018

Μια και μόνο αλλαγή είναι αρκετή για να καις περισσότερο λίπος καθημερινά!

Γιατί το σωστό timing παίζει ρόλο ΚΑΙ στη διατροφή

Το επιπλέον λίπος στο σώμα και η απώλειά του είναι ένα από διατροφικά θέματα που απασχολεί πολλές από εμάς. Και όσο το καλοκαίρι πλησιάζει, η ανάγκη για απόκτηση των ιδανικών αναλογιών γίνεται ακόμα πιο έντονη.

Πώς μπορείς να τα καταφέρεις ακόμα πιο εύκολα και άμεσα; Αν ήδη έχεις κάνει τα απαραίτητα, δηλαδή να ακολουθείς ένα υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα και να γυμνάζεσαι – έστω και λίγες φορές μέσα στην εβδομάδα, τότε μπορείς να ακολουθήσεις ένα extra tip, που σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, θα σε βοηθήσει να φτάσεις τον στόχο σου ακόμα πιο σύντομα.

Ποιο είναι αυτό; 

Το να τρως το τελευταίο γεύμα της ημέρας σου νωρίς το απόγευμα και ΟΧΙ το βράδυ.

Σύμφωνα με έρευνα του Pennington Biomedical Research Centre, το trick αυτό αποτελεί και τον καλύτερο τρόπο για να ξεφορτωθείς το λίπος. 

Στην έρευνα συμμετείχαν 11 υπέρβαροι άντρες και γυναίκες που έτρωγαν όλα τα γεύματά τους μεταξύ 8 και 2 το μεσημέρι για τέσσερις ημέρες, και, σε δεύτερη φάση, ακολουθούσαν κανονικό πρόγραμμα 8 το πρωί με 8 το βράδυ για ακόμα 4 μέρες. Και στις δύο περιπτώσεις κατανάλωναν τις ίδιες θερμίδες.  Τα αποτελέσματα έδειξαν πως το πρώτο τετραήμερο, οι συμμετέχοντες έκαψαν περισσότερο λίπος. 

Τα αποτελέσματα είχαν εξαιρετικό επιστημονικό ενδιαφέρον, ωστόσο, χρειάζονται ακόμα περισσότερες μελέτες για να αναδειχθεί η άποψη αυτή και ως βασικός κανόνας.

Παρόλα αυτά, μήπως να κάνεις και εσύ τη δική σου «έρευνα» και να  δοκιμάσεις να τρως το βραδινό σου στις… 2 το μεσημέρι;

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη23 Ιουνίου 2018

6 tips για απώλεια βάρους χωρίς να κάνεις δίαιτα

Χωρίς να χρειαστεί να ακολουθήσεις αυστηρές δίαιτες

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!
Διατροφη21 Ιουνίου 2018

Αυτά είναι τα πιο υγιεινά σνακ σε 8 διαφορετικές χώρες!

Τι σημαίνει υγιεινό σνακ σε διάφορες περιοχές στον κόσμο; Βρήκαμε τις πιο δημοφιλείς επιλογές σε 8 μεγάλες χώρες παγκοσμίως.

Smoothie με αβοκάντο και πράσινο τσάι για δυνατό ανοσοποιητικό
Διατροφη20 Ιουνίου 2018

Smoothie με αβοκάντο και πράσινο τσάι για δυνατό ανοσοποιητικό

Δοκίμασε αυτό το γεμάτο βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά smoothie με αβοκάντο και πράσινο τσάι. Γεμάτο αντιοξειδωτικά είναι ιδανικό για να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σου.

Διατροφη19 Ιουνίου 2018

Πόσο ψωμί πρέπει να τρως καθημερινά; Η απάντηση δεν είναι αυτή που φαντάζεσαι!

Πρέπει να το αποκλείσεις εντελώς από το πρόγραμμά σου;

Πώς φεύγουν οι τοξίνες
Διατροφη18 Ιουνίου 2018

9 τρόποι να διώξεις τις τοξίνες από το σώμα σου στο άψε - σβήσε!

Μερικές συνήθειες που θα πρέπει να υιοθετήσεις

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)
Διατροφη17 Ιουνίου 2018

10 τρόποι να δοκιμάσεις το τυρί κότατζ αλλιώς (ακόμα και παγωτό με cottage φτιάχνεις!)

Βαριέσαι το τυρί κότατζ με φρυγανιά ή σκέτο; Υπάρχουν δέκα έξυπνοι και νόστιμοι τρόποι για να το βάλεις στη διατροφή σου χωρίς να το βαρεθείς.

Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!
Διατροφη16 Ιουνίου 2018

Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!

Φτιάξε πεντανόστιμο ρύζι από κουνουπίδι γρήγορα και χωρίς τις θερμίδες του κανονικού λευκού ή καστανού ρυζιού. Θα ξετρελαθείς.

Best of network