7 έξυπνοι τρόποι για να προσθέσεις περισσότερα λαχανικά και φρούτα στη διατροφή σου
7 έξυπνοι τρόποι για να προσθέσεις περισσότερα λαχανικά και φρούτα στη διατροφή σου
8 συμβουλές για πιο υγιεινό τρόπο ζωής
8 συμβουλές για πιο υγιεινό τρόπο ζωής
ΔΙΑΤΡΟΦΗ20.03.2017

Νεροκάρδαμο για υγιή μαλλιά; Δες και τις 10 τροφές για δυνατά, μακριά μαλλιά!

Νεροκάρδαμο για υγιή μαλλιά και βρώμη και ωραίο δέρμα. Αποκαλύπτουμε τις σούπερ τροφές για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών σου.

Νεροκάρδαμο για υγιή μαλλιά

Θέλεις υγιή μαλλιά; Πιστεύεις ότι το τριχωτό της κεφαλής σου έχει χάσει τη λάμψη του; Μήπως τα μαλλιά σου δεν μακραίνουν γρήγορα; Σου έχουμε τροφές ιδανικές για την ενίσχυση της υγεία των μαλλιών συνολικά. Δοκίμασέ τες και μην τις λουστείς, να τις πιεις/φας!

Αποκαλύπτουμε τις σούπερ τροφές για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών σου.

Νεροκάρδαμο
Δρα σαν φυσικό αντιβιοτικό καθώς οι βιταμίνες Α και C που περιέχει είναι εξαιρετικές για την καταπολέμηση των κηλίδων. Είναι επίσης εύκολο να το προσθέσεις στις σαλάτες.
Κι εκτός από νεροκάρδαμο, δοκίμασε κι αυτά:

Αβοκάντο
Είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά και καλά λιπαρά, κάνοντάς το κορυφαία επιλογή αν έχεις αρχίσει να ανησυχείς για τις ρυτίδες. Μια ιδέα είναι να ψιλοκόψεις μισό αβοκάντο και να το προσθέσεις στη σαλάτα  στο σάντουιτς σου.

Φακές
Oι φακές είναι πλούσιες σε σίδηρο το οποίο γεμίζει με οξυγόνο το τριχωτό της κεφαλής, βοηθώντας τα μαλλιά να γίνουν πιο πλούσια και να μακρύνουν γρηγορότερα.

Διάβασε περισσότερες στο shape.gr

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Η ιδανική δίαιτα για τα ψωμάκια! Εξαφάνισε το λίπος στους γοφούς τώρα!

Προσπαθείς να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος στους γοφούς; Ακολούθησε αυτή την αποτελεσματική δίαιτα για τα ψωμάκια και χάσε πόντους εκεί που θέλεις!

Ζάχαρη άσπρη, μαύρη ή καστανή; Ποια να προτιμήσεις και γιατί

Ποιά ζάχαρη να προσθέσεις στον καφέ ή τα γλυκά σου; Ποιά θα σε φορτώσει με τις λιγότερες θερμίδες και ποιά θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά στη δίαιτα σου;

Υδατάνθρακες και άσκηση: Αυτό είναι το ιδανικό σνακ πριν την προπόνηση σου

Για να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τη γυμναστική σου, χρειάζεσαι και τα κατάλληλα καύσιμα.

Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Ακολούθησε την αθλητική δίαιτα και κέρδισε σε γράμμωση και ενέργεια.

Πολύποδας μήτρας: Όσα πρέπει να ξέρεις για την αφαίρεση με υστεροσκόπηση

Όλα όσα συμβαίνουν πριν και μετά την επέμβαση

Αδύνατη μέχρι το καλοκαίρι; Μάθε πώς θα το κάνεις με τις σωστές ασκήσεις!

Τι πρέπει να προσέξεις στην άσκηση για να καταφέρεις το στόχο σου: να είσαι πιο αδύνατη μέχρι το καλοκαίρι!