Υγεία : Διατροφή11 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2018

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, σε κέικ, τηγανίτες, μπιφτέκια και στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς

Οι εξαιρετικά πολλοί τρόποι για να πρωταγωνιστήσει το υπερ-θρεπτικό παντζάρι στη διατροφή σου!

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, σε κέικ, τηγανίτες, μπιφτέκια και στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς

Το παντζάρι είναι ένα από τα ισχυρότερα «φάρμακα» της φύσης και, αναμφίβολα, πρόκειται για ένα λαχανικό που θα πρέπει να έχει βασικό ρόλο στη διατροφή σου. Τα παντζάρια είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, νιτρικά άλατα, μαγνήσιο, σίδηρο, κάλιο, νάτριο, βιταμίνη C και φολικό οξύ, ενώ το έντονο χρώμα στη ρίζα τους οφείλεται στη βουλγαξανθίνη που περιέχουν.

Μπορεί ο συνηθέστερος τρόπος που τα καταναλώνουμε να είναι τα βραστά παντζάρια σαλάτα, όμως παρακάτω θα βρεις και άλλες εναλλακτικές για να τα εντάξεις στις διατροφή σου με διαφορετικούς τρόπους.

Παντζάρι σαλάτα, σε smoothies, στο πρωινό σου: 12 τρόποι για να το απολαύσεις αλλιώς:

1.Ωμά σε σαλάτα

Μπορεί να έχεις συνηθίσει να τα τρως βραστά στις σαλάτες σου, όμως ωμά είναι εξίσου (αν όχι περισσότερο) νόστιμα! (Σαλάτα με παντζάρι, φέτα και ρόκα με πολλά καλά λιπαρά και πρωτεΐνη από το διαιτολόγο Μάνο Δημητρούλη)

2.Σαν βασικό συστατικό στους χυμούς σου 

Φτιάξε χυμούς μόνο με παντζάρι ή χρησιμοποίησέ το σαν ένα από τα συστατικά τους. Μερικοί συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι:

-παντζάρι, πορτοκάλι και σέλερυ

-παντζάρι, καρότο, πορτοκάλι, μήλο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο
Διατροφη21 Ιουλίου 2018

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο

Δεν είναι άλλο ένα πλάνο δίαιτας, αλλά σωστής διατροφής, και εκτός από πιθανή απώλεια βάρους θα σου προσφέρει και ‘ένα ωραίο ενυδατωμένο δέρμα

σνακ με ρυζογκοφρέτα
Διατροφη21 Ιουλίου 2018

6 ιδέες για γρήγορα και νόστιμα σνακ με ρυζογκοφρέτα

Πώς μπορείς να κάνεις το αποτέλεσμα πιο γευστικό και υγιεινό;

Διατροφη18 Ιουλίου 2018

6 δημοφιλείς συνδυασμοί τροφών που τελικά δεν ευνοούν την υγεία του σώματός σου

Μπορεί να δημιουργούν ένα νόστιμο αποτέλεσμα αλλά θα πρέπει να τους αποφύγεις

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα
Διατροφη18 Ιουλίου 2018

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Τα καλά λιπαρά μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην απόκτηση ενέργειας και υγείας όσο και στην απώλεια βάρους!

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά
Διατροφη17 Ιουλίου 2018

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για να καθυστερήσεις τις επιπτώσεις του χρόνου στο δέρμα και στην υγεία σου από τη Δρ Μαρία Ψωμά!

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;
Διατροφη16 Ιουλίου 2018

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;

Από paleo σε vegan και μετά Dukan; Το Diet hopping είναι ένας νέος όρος που δημιουργήθηκε για να περιγράψει την τάση να ακολουθούμε κάθε νέα διατροφική «μόδα», με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε από τη μία δίαιτα στην άλλη

Διατροφη16 Ιουλίου 2018

8 αλλαγές που θα δεις στο σώμα σου αν τρως κάθε μέρα μέλι!

Να πώς «εξαργυρώνεις» τις ευεργετικές του ιδιότητες

Best of network