Αποτοξίνωση από το κρέας: Διώξε τις τοξίνες γρήγορα και εύκολα
Αποτοξίνωση από το κρέας: Διώξε τις τοξίνες γρήγορα και εύκολα
Ποια είναι η σωστή διατροφή ανάλογα με τον σωματότυπό σου;
Ποια είναι η σωστή διατροφή ανάλογα με τον σωματότυπό σου;
ΔΙΑΤΡΟΦΗ14.04.2017

Πασχαλινό τραπέζι: Πόσες θερμίδες θα σου προσθέσει;

Θα πρέπει να είσαι συνετή, μιας και είναι πλούσιο σε θερμίδες

γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

πασχαλινό τραπέζι

Το Πάσχα έφτασε για ακόμα μια χρονιά και φυσικά η μισή χαρά του είναι το πασχαλινό τραπέζι, που αναμένουμε πώς και πώς να απολαύσουμε την Κυριακή.

Δεν είναι μόνο η συγκέντρωση με φίλους και συγγενείς και οι ξέγνοιαστες στιγμές που το συνοδεύουν, αλλά οπωσδήποτε και η ευκαιρία να απολαύσουμε νόστιμα πιάτα, ύστερα μάλιστα από μια μακρά περίοδο αποχής από το κρέας (αν έχεις νηστέψει).

Ωστόσο, παρά τη μεγάλη επιθυμία να δοκιμάσεις τα πάντα, θα πρέπει να είσαι συνετή με την κατανάλωση των πασχαλινών εδεσμάτων, μιας και είναι πλούσια σε θερμίδες. Μην ξεχνάς, ότι ο καιρός μετρά αντίστροφα για τις εξορμήσεις σου στις παραλίες.

 

Πασχαλινό τραπέζι: Αναλυτικά οι θερμίδες του:

1 αυγό: 75-80 θερμίδες
Αρνί μπούτι με πέτσα, ψητό (100 γρ): 316 θερμίδες
Αρνί παϊδάκια (100 γρ): 492 θερμίδες
Αρνί ωμοπλάτη με πέτσα (100 γρ): 316 θερμίδες
Αρνί ωμοπλάτη χωρίς πέτσα (100 γρ): 196 θερμίδες
Αρνί μπούτι χωρίς πέτσα (100 γρ): 191 θερμίδες
Κατσίκι: 166 Θερμίδες/ 100 γρ.
Κοκορέτσι (100 γρ): 170 θερμίδες
Μαγειρίτσα: 583 θερμίδες/ μερίδα
Πατάτες φούρνου: 566 θερμίδες/ 255 γρ.

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Lady Gaga | Αυτό είναι το αγαπημένο της workout!

Αυτή είναι η γυμναστική που την χαλαρώνει και την ανανεώνει!

Οι συνήθειες της personal trainer που την κρατούν σε φόρμα έξω από το γυμναστήριο!

Υιοθέτησε μερικές από αυτές και βελτίωσε την καθημερινότητά και την υγεία σου.

5 ροφήματα αδυνατίσματος που βοηθούν την καύση λίπους

Aυτά είναι τα 5 πιο αποτελεσματικά ροφήματα αδυνατίσματος που θα πρέπει να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αν θέλεις να χάσεις βάρος γρήγορα και φυσικά

Γιατί τα μικρά και πολλά γεύματα μες στη μέρα δεν βοηθούν στο αδυνάτισμα;

Ακόμα ένας διατροφικός μύθος καταρρίπτεται.

Αυτή είναι η σωστή στάση για δυναμικό βάδισμα! (και το περπάτημα χρειάζεται τεχνική!)

Μήπως περπατάς… λάθος; Μάθε τα tips που πρέπει να ξέρεις.

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την σφηνοειδίτιδα, την πιο ύπουλη ιγμορίτιδα

Μάθε τα πάντα γιατί τώρα είναι μία εποχή που πρέπει να προσέχεις

5 tips για να μην παραλείπεις τη γυμναστική σου μέσα στην εβδομάδα

Για όλες εκείνες τις φορές που βαριέσαι και λες «άστο, δεν πειράζει».

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: Τα 6 κοινά χαρακτηριστικά των πιο δημοφιλών διατροφών

Ξέχνα την ακολούθηση μίας συγκεκριμένης διατροφής. Όλες όσες πραγματικά «δουλεύουν», έχουν αυτά τα 6 κοινά σημεία!