Υγεία : Διατροφή05 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2018

Πόσες θερμίδες έχει το πασχαλινό τραπέζι;

Θα πρέπει να είσαι συνετή, μιας και είναι πλούσιο σε θερμίδες

Το Πάσχα έφτασε για ακόμα μια χρονιά και φυσικά η μισή χαρά του είναι το πασχαλινό τραπέζι, που αναμένουμε πώς και πώς να απολαύσουμε σε λίγες μέρες!

Δεν είναι μόνο η συγκέντρωση με φίλους και συγγενείς και οι ξέγνοιαστες στιγμές που το συνοδεύουν, αλλά οπωσδήποτε και η ευκαιρία να απολαύσουμε νόστιμα πιάτα, ύστερα μάλιστα από μια μακρά περίοδο αποχής από το κρέας (αν έχεις νηστέψει).

Ωστόσο, παρά τη μεγάλη επιθυμία να δοκιμάσεις τα πάντα, θα πρέπει να είσαι συνετή με την κατανάλωση των πασχαλινών εδεσμάτων, μιας και είναι πλούσια σε θερμίδες. Μην ξεχνάς, ότι ο καιρός μετρά αντίστροφα για τις εξορμήσεις σου στις παραλίες.

Πασχαλινό τραπέζι: Αναλυτικά οι θερμίδες του:

1 αυγό: 75-80 θερμίδες
Αρνί μπούτι με πέτσα, ψητό (100 γρ): 316 θερμίδες
Αρνί παϊδάκια (100 γρ): 492 θερμίδες
Αρνί ωμοπλάτη με πέτσα (100 γρ): 316 θερμίδες
Αρνί ωμοπλάτη χωρίς πέτσα (100 γρ): 196 θερμίδες
Αρνί μπούτι χωρίς πέτσα (100 γρ): 191 θερμίδες
Κατσίκι: 166 Θερμίδες/ 100 γρ.
Κοκορέτσι (100 γρ): 170 θερμίδες
Μαγειρίτσα: 583 θερμίδες/ μερίδα
Πατάτες φούρνου: 566 θερμίδες/ 255 γρ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο
Διατροφη21 Ιουλίου 2018

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο

Δεν είναι άλλο ένα πλάνο δίαιτας, αλλά σωστής διατροφής, και εκτός από πιθανή απώλεια βάρους θα σου προσφέρει και ‘ένα ωραίο ενυδατωμένο δέρμα

σνακ με ρυζογκοφρέτα
Διατροφη21 Ιουλίου 2018

6 ιδέες για γρήγορα και νόστιμα σνακ με ρυζογκοφρέτα

Πώς μπορείς να κάνεις το αποτέλεσμα πιο γευστικό και υγιεινό;

Διατροφη18 Ιουλίου 2018

6 δημοφιλείς συνδυασμοί τροφών που τελικά δεν ευνοούν την υγεία του σώματός σου

Μπορεί να δημιουργούν ένα νόστιμο αποτέλεσμα αλλά θα πρέπει να τους αποφύγεις

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα
Διατροφη18 Ιουλίου 2018

Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Τα καλά λιπαρά μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην απόκτηση ενέργειας και υγείας όσο και στην απώλεια βάρους!

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά
Διατροφη17 Ιουλίου 2018

Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για να καθυστερήσεις τις επιπτώσεις του χρόνου στο δέρμα και στην υγεία σου από τη Δρ Μαρία Ψωμά!

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;
Διατροφη16 Ιουλίου 2018

Diet Hopping: Τι συμβαίνει στο σώμα σου όταν πας από δίαιτα σε δίαιτα;

Από paleo σε vegan και μετά Dukan; Το Diet hopping είναι ένας νέος όρος που δημιουργήθηκε για να περιγράψει την τάση να ακολουθούμε κάθε νέα διατροφική «μόδα», με αποτέλεσμα να πηγαίνουμε από τη μία δίαιτα στην άλλη

Διατροφη16 Ιουλίου 2018

8 αλλαγές που θα δεις στο σώμα σου αν τρως κάθε μέρα μέλι!

Να πώς «εξαργυρώνεις» τις ευεργετικές του ιδιότητες

Best of network