Υγεία : Διατροφή11 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2017

Διατροφή και καύσωνας: Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις και ποιες να προτιμάς;

Για να περάσεις όσο το δυνατόν ευκολότερα αυτές τις μέρες

Οι σαλάτες αποτελούν και τις ιδανικότερες επιλογές για τέτοιες μέρες. Είναι ελαφριά γεύματα, που δε θα σε βαρύνουν, ενώ θα σου χαρίσουν την ενυδάτωση που χρειάζεσαι. 

Αναμφίβολα, τις μέρες αυτές θα πρέπει να καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες νερού. Για να γίνει πιο εύκολη η κατανάλωση υγρών, εμπλούτισε τις επιλογές σου με κρύο τσάι και χυμούς. 

Τα φρούτα, όπως και τα λαχανικά, περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού που βοηθούν στην ενυδάτωσή σου. Ειδικότερα τα καλοκαιρινά φρούτα, όπως το καρπούζι και το πεπόνι, περιέχουν πολύ μεγάλες ποσότητες νερού. 

Πολλά λαχανικά περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού. Το μαρούλι, το αγγούρι, το σέλινο και τα ραδίκια, για παράδειγμα, περιέχουν πάνω από 95% νερό. Οπότε, η κατανάλωσή τους θα σε βοηθήσει να διατηρηθείς ενυδατωμένη. 

Απόφυγε τις μεγάλες ποσότητες αλατιού στα γεύματά σου, αφού αυτό συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών. Βέβαια, μικρές ποσότητες αλατιού, ίσως σε βοηθήσουν να καταναλώνεις μεγαλύτερες ποσότητες νερού. 

Η πέψη της πρωτεΐνης απαιτεί πολλή ενέργεια, δημιουργώντας μια θερμική διαδικασία που ονομάζεται «θερμογένεση». Τις μέρες του καύσωνα λοιπόν, είναι προτιμότερο να επιλέγεις τροφές ελαφριές σε πρωτεΐνες. 

Όσο περίεργο κι αν σου ακούγεται, το παγωτό τις μέρες του καύσωνα σου κάνει περισσότερο κακό, παρά καλό. Η πέψη κρύων τροφών προκαλεί την αύξηση της θερμοκρασίας του κορμού του σώματος, όσο αυτό προσπαθεί να αντισταθμίσει την ψύξη που προκαλείται από εκείνες. Έτσι, αντί τελικά να ρίξεις τη θερμοκρασία στο σώμα σου, θα την ανεβάσεις.  

Μπορεί μια κρύα μπύρα να μοιάζει ιδανική στις υψηλές θερμοκρασίες αλλά το αλκοόλ αυξάνει την αφυδάτωση, ειδικά σε ακραίες καιρικές συνθήκες.

Αν σαλάτες και γεύματα, που περιέχουν διάφορες σως ή αυγά, παραμένουν για αρκετή ώρα εκτεθειμένα εκτός ψυγείου, και μπορεί να σου χαρίσουν μια δυσάρεστη στομαχική εμπειρία. 

Το νέο κύμα καύσωνα έρχεται να μας υπενθυμίσει και πάλι τις άσχημες πλευρές του καλοκαιριού. Ωστόσο, αν ακολουθήσεις τα σωστά βήματα στη διατροφή σου θα καταφέρεις να περάσεις πιο αναίμακτα αυτές τις δύσκολες μέρες.

Δες επίσης:Συνταγή για smoothie ενάντια στον καύσωνα και την κούραση που προκαλεί

Η λάθος διατροφή, η ανεπαρκής ενυδάτωση και η επιβάρυνση του οργανισμού σου με συστατικά που προκαλούν κατακράτηση υγρών μπορούν να φανούν ολέθρια σε τέτοιες μέρες και να σε κάνουν κυριολεκτικά να υποφέρεις.

Δες επίσης: Αναλλοίωτο hair styling με καύσωνα: Πώς να το πετύχεις!

Παρακάτω, θα βρεις τη λίστα με τις τροφές που θα σε βοηθήσουν να περάσεις το κύμα καύσωνα με σχετική ευκολία. Ποιες πρέπει να αποφεύγεις και ποιες όχι;

Διατροφή και καύσωνας: Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις και ποιες να προτιμάς;

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Είναι πολύ ώριμες οι μπανάνες; 7 τρόποι να τις αξιοποιήσεις!
Διατροφη19 Απριλίου 2018

Είναι πολύ ώριμες οι μπανάνες; 7 τρόποι να τις αξιοποιήσεις!

Το κίνημα που δεν θέλει να πετάμε το φαγητό αλλά να το αξιοποιούμε στο έπακρο, δυναμώνει. Γι' αυτό μην πετάξεις τις ώριμες μπανάνες.

Διατροφη18 Απριλίου 2018

Σωστή διατροφή με club sandwich, σουβλάκι και... σοκολάτα; Κι όμως, γίνεται!

Η διατροφή του Άκη Πετρετζίκη έχει πολλούς λόγους για να την ακολουθήσεις!

Φράουλα: Οι ευεργετικές ιδιότητες και η θρεπτική αξία του πιο αγαπημένου φρούτου!
Διατροφη18 Απριλίου 2018

Φράουλα: Οι ευεργετικές ιδιότητες και η θρεπτική αξία του πιο αγαπημένου φρούτου!

Ήρθε ο Απρίλιος και ενώ είμαστε στη μέση της άνοιξης, κάνει την εμφάνιση του το αγαπημένο φρούτο όλων, η φράουλα!

Διατροφη16 Απριλίου 2018

Αυτά είναι τα superfoods της φετινής Άνοιξης

Ενίσχυσε τον οργανισμό σου με τις παρακάτω θρεπτικές τροφές

σώμα
Διατροφη16 Απριλίου 2018

Η μεγάλη ώρα έφτασε: Είσαι έτοιμη να χάσεις τα περιττά κιλά λίγο πριν το καλοκαίρι;

Δες ποιοι είναι οι σύμμαχοι που δεν ήξερες και θα σε βοηθήσουν να το πετύχεις

Διατροφη16 Απριλίου 2018

Tα 4 βήματα για να συνθέσεις ένα ολοκληρωμένο, vegan γεύμα

Πώς θα αποφύγεις το κρέας αλλά και θα πάρεις όλα τα θρεπτικά συστατικά;

Διατροφη16 Απριλίου 2018

Αυτή είναι η Νο1 συνήθεια της beauty editor, είτε είναι στην δουλειά είτε όχι

Αγαπάει τα κραγιόν και τις παλέτες αλλά έχει μία ακόμα αγαπημένη συνήθεια που αξίζει να μάθεις! Και αυτή δεν είναι άλλη από...

Best of network