Υγεία : Διατροφή11 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2017

Διατροφή και καύσωνας: Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις και ποιες να προτιμάς;

Για να περάσεις όσο το δυνατόν ευκολότερα αυτές τις μέρες

Οι σαλάτες αποτελούν και τις ιδανικότερες επιλογές για τέτοιες μέρες. Είναι ελαφριά γεύματα, που δε θα σε βαρύνουν, ενώ θα σου χαρίσουν την ενυδάτωση που χρειάζεσαι. 

Αναμφίβολα, τις μέρες αυτές θα πρέπει να καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες νερού. Για να γίνει πιο εύκολη η κατανάλωση υγρών, εμπλούτισε τις επιλογές σου με κρύο τσάι και χυμούς. 

Τα φρούτα, όπως και τα λαχανικά, περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού που βοηθούν στην ενυδάτωσή σου. Ειδικότερα τα καλοκαιρινά φρούτα, όπως το καρπούζι και το πεπόνι, περιέχουν πολύ μεγάλες ποσότητες νερού. 

Πολλά λαχανικά περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού. Το μαρούλι, το αγγούρι, το σέλινο και τα ραδίκια, για παράδειγμα, περιέχουν πάνω από 95% νερό. Οπότε, η κατανάλωσή τους θα σε βοηθήσει να διατηρηθείς ενυδατωμένη. 

Απόφυγε τις μεγάλες ποσότητες αλατιού στα γεύματά σου, αφού αυτό συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών. Βέβαια, μικρές ποσότητες αλατιού, ίσως σε βοηθήσουν να καταναλώνεις μεγαλύτερες ποσότητες νερού. 

Η πέψη της πρωτεΐνης απαιτεί πολλή ενέργεια, δημιουργώντας μια θερμική διαδικασία που ονομάζεται «θερμογένεση». Τις μέρες του καύσωνα λοιπόν, είναι προτιμότερο να επιλέγεις τροφές ελαφριές σε πρωτεΐνες. 

Όσο περίεργο κι αν σου ακούγεται, το παγωτό τις μέρες του καύσωνα σου κάνει περισσότερο κακό, παρά καλό. Η πέψη κρύων τροφών προκαλεί την αύξηση της θερμοκρασίας του κορμού του σώματος, όσο αυτό προσπαθεί να αντισταθμίσει την ψύξη που προκαλείται από εκείνες. Έτσι, αντί τελικά να ρίξεις τη θερμοκρασία στο σώμα σου, θα την ανεβάσεις.  

Μπορεί μια κρύα μπύρα να μοιάζει ιδανική στις υψηλές θερμοκρασίες αλλά το αλκοόλ αυξάνει την αφυδάτωση, ειδικά σε ακραίες καιρικές συνθήκες.

Αν σαλάτες και γεύματα, που περιέχουν διάφορες σως ή αυγά, παραμένουν για αρκετή ώρα εκτεθειμένα εκτός ψυγείου, και μπορεί να σου χαρίσουν μια δυσάρεστη στομαχική εμπειρία. 

Το νέο κύμα καύσωνα έρχεται να μας υπενθυμίσει και πάλι τις άσχημες πλευρές του καλοκαιριού. Ωστόσο, αν ακολουθήσεις τα σωστά βήματα στη διατροφή σου θα καταφέρεις να περάσεις πιο αναίμακτα αυτές τις δύσκολες μέρες.

Δες επίσης:Συνταγή για smoothie ενάντια στον καύσωνα και την κούραση που προκαλεί

Η λάθος διατροφή, η ανεπαρκής ενυδάτωση και η επιβάρυνση του οργανισμού σου με συστατικά που προκαλούν κατακράτηση υγρών μπορούν να φανούν ολέθρια σε τέτοιες μέρες και να σε κάνουν κυριολεκτικά να υποφέρεις.

Δες επίσης: Αναλλοίωτο hair styling με καύσωνα: Πώς να το πετύχεις!

Παρακάτω, θα βρεις τη λίστα με τις τροφές που θα σε βοηθήσουν να περάσεις το κύμα καύσωνα με σχετική ευκολία. Ποιες πρέπει να αποφεύγεις και ποιες όχι;

Διατροφή και καύσωνας: Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις και ποιες να προτιμάς;

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ποιες είναι οι top τροφές για επίπεδη κοιλιά και πόσες ώρες ύπνου μειώνουν το κοιλιακό λίπος;
Διατροφη19 Ιανουαρίου 2018

Ποιες είναι οι top τροφές για επίπεδη κοιλιά και πόσες ώρες ύπνου μειώνουν το κοιλιακό λίπος;

Μάθε τις τροφές αλλά και τις ώρες ύπνου που χρειάζεσαι για ένα φλατ στομάχι.

Είναι η flexιtarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;
Διατροφη18 Ιανουαρίου 2018

Είναι η flexitarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;

Ο όρος flexitarian, χρησιμοποιείται για τους ανθρώπους που υπό κανονικές συνθήκες ακολουθούν δίαιτα χωρίς κρέας αλλά που περιστασιακά μπορεί να περιλάβουν στη διατροφή τους το ψάρι ή το κρέας.

Η δίαιτα του χεριού σου
Διατροφη16 Ιανουαρίου 2018

Η δίαιτα του χεριού σου!

Με μοναδικό μέτρο την παλάμη σου, δοκίμασε αυτό το διατροφικό πλάνο για υγιές σώμα και πολλή ενέργεια στην καθημερινότητά σου.

Best of network