Υγεία : Διατροφή12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 2018

Πόσο καφέ μπορώ να πίνω και άλλα tips για «υγιεινό καφέ»

Μάθε τις συμβουλές της διαιτολόγου.

πόσο καφέ μπορώ να πίνω

Ίσως δεν υπάρχει τίποτα πιο απολαυστικό το πρωί από το να ξυπνάς με τη μυρωδιά του φρεσκοκαβουρδισμένου καφέ και να πίνεις την πρώτη γουλιά της ημέρας. Με δεδομένο ότι πολλοί άνθρωποι πίνουν τουλάχιστον ένα φλιτζάνι καφέ την ημέρα, αξίζει να διασφαλίσεις πως αυτή η συνήθεια θα είναι όσο πιο υγιεινή γίνεται.

Τι σημαίνει αυτό; Για αρχή να σου πούμε πως σύμφωνα με το Harvard School of Public Health, ο καφές μπορεί να μειώσει την πιθανότητα για διαβήτη τύπου 2, καρκίνο στο συκώτι, κίρρωση του ήπατος, πέτρα στη χολή και τη νόσο Πάρκινσον. Μάλιστα, βρέθηκε πως ο καφές μπορεί να μειώσει ακόμα και την πιθανότητα θνησιμότητας. Η διαιτολόγος Abigail Kinnear μοιράζεται τα δικά της tips για να ωφεληθείς στο έπακρο από το αγαπημένο σου ρόφημα και να μη πέσεις σε κοινές «παγίδες».

Πόσο καφέ μπορώ να πίνω και άλλα tips για ένα υγιεινό makeover:

Διάβασε επίσης: Αυτό σημαίνει υγιεινό πρωινό για έναν διαιτολόγο

Πιες τη σωστή ποσόσητα 

Σίγουρα θα ξέρεις πόσο εύκολο είναι να το παρακάνεις με τον καφέ, όταν δεν έχεις κοιμηθεί καλά ή έχεις πολλή δουλειά και χρειάζεσαι ένα boost καφεΐνης. Η Kinnear προτείνει να ακολουθήσεις τις οδηγίες του 2015–2020 Dietary Guidelines, όσον αφορά στην κατανάλωση του καφέ, δηλαδή 3-5 φλιτζάνια την ημέρα, εφόσον είναι ενσωματωμένα σε μία υγιεινή διατροφή. 

Κόψε την πρόσθετη ζάχαρη

«Η ζάχαρη σού δίνει θερμίδες-χωρίς-νόημα και, το κυριότερο, χωρίς θρεπτική αξία» εξηγεί η Kinnear. Αντί να προσθέτεις άσκεφτα ζάχαρη στον καφέ σου, δώσε σημασία στο πόση ζάχαρη βάζεις πράγματι σε κάθε φλιτζάνι. Δοκίμασε, εναλλακτικά, κάποιο φυσικό γλυκαντικό όπως η κανέλλα και το γάλα αμυγδάλου.

Έλεγξε το μέγεθος του φλιτζανιού 

Αν και συστήνεται να πίνουμε 3-5 φλιτζάνια καφέ την ημέρα, η Kinnear μάς προτρέπει να δώσουμε σημασία και στο μέγεθος της κούπας. «Αν προσπαθείς να περιορίσεις την ημερήσια ποσότητα σε 3-5 φλιτζάνια, έλεγξε και το πόσο καφέ βάζεις στο φλιτζάνι σου, αφού ένα φλιτζάνι μπορεί να ισούται με περισσότερες από μία μερίδες» λέει η Kinnear. Αν σου αρέσει να πίνεις τον πρώτο καφέ της ημέρας σε ένα μεγάλο φλιτζάνι, λάβε το υπόψη για τον δεύτερο, τρίτο κ.ο.κ. καφέ της ημέρας.

Χρησιμοποίησε αληθινό γάλα

«Οι κρέμες μπορούν να περιέχουν πολλά τεχνικά συστατικά και πρόσθετη ζάχαρη» εξηγεί η Kinnear. Προτίμησε γάλα αμυγδάλου ή γάλα καρύδας, ωστόσο η Kinnear συμβουλεύει να ελέγχεις και πάλι τις ετικέτες για να γνωρίζεις ακριβώς τι βάζεις στο σώμα σου.

Ακολουθώντας αυτά τα tips, η αγαπημένη σου συνήθεια θα γίνει σίγουρα πιο υγιεινή. Άλλωστε, οι μικρές λεπτομέρειες είναι εκείνες που μπορούν να κάνουν μια μεγάλη διαφορά.

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη18 Φεβρουαρίου 2018

Μπάλες ενέργειας με σοκολάτα, κινόα, πασατέμπο και σταφίδες!

Power balls γεμάτες σοκολάτα, κινόα, πασατέμπο και πολλές ακόμα σούπερ τροφές που θα σε γεμίσουν ενέργεια σε πολύ λίγο χρόνο

Το απόλυτο αντιοξειδωτικό smoothie με ρόδι και μπανάνα
Διατροφη14 Φεβρουαρίου 2018

Το απόλυτο αντιοξειδωτικό smoothie με ρόδι και μπανάνα

Το απόλυτο ροζ smoothie με ρόδι και μπανάνα για να ξυπνάς με ενέργεια και γλύκα κάθε πρωί.

Υγεινά σνακ και γλυκά; Οι καλύτερες επιλογές από τη διαιτολόγο!
Διατροφη13 Φεβρουαρίου 2018

Υγεινά σνακ και γλυκά; Οι καλύτερες επιλογές από τη διαιτολόγο!

Τι να επιλέξεις για υγιεινά σνακ και γλυκά;

Διατροφη12 Φεβρουαρίου 2018

Τα καλύτερα foodie δώρα για τον Άγιο Βαλεντίνο

Όχι άλλα κουτιά με σοκολατάκια σε σχήμα καρδιάς

Best of network