Υγεία : Διατροφή19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2017

Τα 5 snacks που θα αυξήσουν αμέσως την παραγωγικότητα σου

Οι μπάρες δημητριακών ή σοκολάτας δεν περιλαμβάνονται στη λίστα!

Με τον ίδιο τρόπο που οι αθλητές τρώνε τακτικά γεύματα ώστε να είναι αποδοτικότεροι, πρέπει όλοι μας να δούμε το φαγητό ως άμεση πηγή αύξησης της παραγωγικότητας μας. Για εκείνη την απογευματινή νύστα στη δουλειά, ίσως όντως να ευθύνεται η έλλειψη ύπνου, αλλά κυρίως ευθύνεται η κακή διατροφή. Όλα όσα τρώμε – και κυρίως όλα όσα δεν τρώμε – επηρεάζουν σημαντικά την απόδοση μας στη δουλειά.

Δες επίσης: Πώς ο διπλανός σου επηρεάζει την παραγωγικότητά σου στο γραφείο;

Με άλλα λόγια, με το να καταναλώνεις επεξεργασμένα φαγητά με πολλούς υδατάνθρακες δίνεις στον οργανισμό σου μια εφήμερη δόση ενέργειας, που τελικά δε θα βοηθήσει πουθενά.

Αντίθετα, δες παρακάτω 5 φρέσκα και υγιεινά φαγητά – snacks, που θα ενεργοποιήσουν αποτελεσματικά το σώμα σου και άρα, την παραγωγικότητα σου!

Δες στο MadameFigaro.gr ολόκληρο το άρθρο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;
Διατροφη24 Μάϊου 2018

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;

Στο καλάθι του Μαΐου περιλαμβάνονται αρκετά φρούτα από την φράουλα και το κεράσι μέχρι βερίκοκα ροδάκινα και νεκταρίνια. Το ξεκίνημα του καλοκαιριού έφτασε.

Διατροφη23 Μάϊου 2018

7 δημοφιλείς μύθοι για το φαγητό που δεν πρέπει να πιστεύεις

Καταρρίπτονται, για να ξέρεις τι γίνεται σην κουζίνα σου.

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν
Διατροφη23 Μάϊου 2018

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν

Θέλεις να έχεις ενέργεια όλη μέρα αλλά δεν προτιμάς τα ροφήματα με καφεΐνη; Έχουμε τη λύση για σένα με τροφές χωρίς καφεΐνη.

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου
Διατροφη22 Μάϊου 2018

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου

Νιώθεις πεσμένη και χωρίς ενέργεια; Η λύση είναι τόσο απλή όσο το να φας τρία βραζιλιάνικα καρύδια!

Διατροφη22 Μάϊου 2018

Τροφές για ενέργεια; Τα συστατικά που πρέπει να έχει το smoothie σου

Για πραγματική ενέργεια που θα σε «κρατήσει» σε εγρήγορση όλη μέρα.

τι να φάω πριν την άσκηση
Διατροφη21 Μάϊου 2018

Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου

Σκέψου σοβαρά να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για δυνατό μεταβολισμό.

Πώς τρώγεται η βρώμη; 10 συνδυασμοί με αλμυρά toppings για το πρωινό και μεσημεριανό σου
Διατροφη21 Μάϊου 2018

Πώς τρώγεται η βρώμη; 10 συνδυασμοί με αλμυρά toppings για το πρωινό και μεσημεριανό σου

Αν έχεις βαρεθεί τους γλυκούς συνδυασμούς με βρώμη, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό

Best of network