Υγεία : Διατροφή19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2017

Τα 5 snacks που θα αυξήσουν αμέσως την παραγωγικότητα σου

Οι μπάρες δημητριακών ή σοκολάτας δεν περιλαμβάνονται στη λίστα!

Με τον ίδιο τρόπο που οι αθλητές τρώνε τακτικά γεύματα ώστε να είναι αποδοτικότεροι, πρέπει όλοι μας να δούμε το φαγητό ως άμεση πηγή αύξησης της παραγωγικότητας μας. Για εκείνη την απογευματινή νύστα στη δουλειά, ίσως όντως να ευθύνεται η έλλειψη ύπνου, αλλά κυρίως ευθύνεται η κακή διατροφή. Όλα όσα τρώμε – και κυρίως όλα όσα δεν τρώμε – επηρεάζουν σημαντικά την απόδοση μας στη δουλειά.

Δες επίσης: Πώς ο διπλανός σου επηρεάζει την παραγωγικότητά σου στο γραφείο;

Με άλλα λόγια, με το να καταναλώνεις επεξεργασμένα φαγητά με πολλούς υδατάνθρακες δίνεις στον οργανισμό σου μια εφήμερη δόση ενέργειας, που τελικά δε θα βοηθήσει πουθενά.

Αντίθετα, δες παρακάτω 5 φρέσκα και υγιεινά φαγητά – snacks, που θα ενεργοποιήσουν αποτελεσματικά το σώμα σου και άρα, την παραγωγικότητα σου!

Δες στο MadameFigaro.gr ολόκληρο το άρθρο

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Είναι η flexιtarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;
Διατροφη18 Ιανουαρίου 2018

Είναι η flexitarian διατροφή, η καλύτερη δίαιτα που μπορείς να κάνεις;

Ο όρος flexitarian, χρησιμοποιείται για τους ανθρώπους που υπό κανονικές συνθήκες ακολουθούν δίαιτα χωρίς κρέας αλλά που περιστασιακά μπορεί να περιλάβουν στη διατροφή τους το ψάρι ή το κρέας.

Η δίαιτα του χεριού σου
Διατροφη16 Ιανουαρίου 2018

Η δίαιτα του χεριού σου!

Με μοναδικό μέτρο την παλάμη σου, δοκίμασε αυτό το διατροφικό πλάνο για υγιές σώμα και πολλή ενέργεια στην καθημερινότητά σου.

Σίδηρος, βιταμίνες Β και Ω3 λιπαρά οξέα: Πότε χρειάζεσαι συμπλήρωμα και από ποιες τροφές παίρνεις αυτά τα απαραίτητα στοιχεία;
Διατροφη14 Ιανουαρίου 2018

Σίδηρος, βιταμίνες Β και Ω3 λιπαρά οξέα: Πότε χρειάζεσαι συμπλήρωμα και από ποιες τροφές παίρνεις αυτά τα απαραίτητα στοιχεία;

Μήπως κουράστηκες να νιώθεις κουρασμένη; Αυτά τα διατροφικά SOS θα σε γεμίσουν ενέργεια και μάλιστα γρήγορα.

Best of network