Υγεία : Διατροφή21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

Victoria’s (Diet) Secret | Aυτά είναι τα διατροφικά tips των «Αγγέλων»!

Πώς διατηρούν τις τέλειες αναλογίες τους και πώς προετοιμάζονται για τη μεγάλη στιγμή του δημοφιλούς show;

Για 22η συνεχόμενη χρονιά, ένα από τα πιο δημοφιλή και πολυαναμενόμενα fashion events, το Victoria’s Secret Fashion Show πραγματοποιήθηκε με κάθε επιτυχία στη Σανγκάη. Οι «άγγελοι» φόρεσαν και πάλι τα φτερά τους (αλλά και τις δημιουργίες του σχεδιαστή του οίκου Balmain, Olivier Rousteing) και άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις περπατώντας στο catwalk.

Εκτός από τις υπέροχες και εντυπωσιακές δημιουργίες του οίκου, το ενδιαφέρον κάθε φορά μονοπωλούν και τα διάσημα μοντέλα με τις τέλειες αναλογίες τους. Πώς προετοιμάζονται οι «άγγελοι» για την μεγάλη αυτή μέρα; Λίγες μέρες πριν μπαίνουν σε εντατικούς ρυθμούς προετοιμασιών και ακολουθούν τους παρακάτω κανόνες διατροφής και γυμναστικής!

Πώς προετοιμάζονται οι «άγγελοι« για το μεγάλο Victoria’s Secret Fashion Show:

Ώρες ύπνου: Τα μοντέλα κοιμούνται καθημερινά 7-9 ώρες!

Ενυδάτωση: 2-4 λίτρα νερό ημερησίως

Δεν καταναλώνουν τίποτα που να περιέχει ζάχαρη ή επεξεργασμένα τρόφιμα ή αλκοόλ. Τα γεύματά τους συμπεριλαμβάνουν υδατάνθρακες μόνο πριν την προπόνηση, ενώ τους τελευταίους βγάζουν εντελώς από τη διατροφή τους 3-5 μέρες πριν το show.

Για τη διαχείριση του άγχους (καθώς μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα και πολλά ακόμα προβλήματα) οι «Άγγελοι» κάνουν μασάζ, χαλαρωτικά ντους, περιπάτους και οτιδήποτε άλλο μπορεί να διατηρήσει τις ορμόνες του στρες σε χαμηλά επίπεδα.

3 μέρες πριν το show σταματούν να γυμνάζονται και κάνουν λίγα βάρη πριν ετοιμαστούν για το show. Την ημέρα εκείνη πρέπει να δείχνουν λεπτά και γυμνασμένα. Έτσι, λίγη γυμναστική, λίγο πριν βγουν στο catwalk, είναι απαραίτητη, ύστερα από 2 μέρες ξεκούρασης.

On Mondays we wear pink 🎀 #regram @karliekloss #VSFashionShow

A post shared by Victoria's Secret (@victoriassecret) on

Τι περιέχει το καθημερινό τους διατροφολόγιο; 

Παρότι κάθε περίπτωση ατόμου έχει τις ιδιαιτερότητές της, σε γενικές γραμμές, απαιτείται πρωτεΐνη για την υποστήριξη των μυών, καλά λιπαρά που είναι απαραίτητα για την παροχή σταθερής ενέργειας και υδατάνθρακες για να παρέχουν ενέργεια για άσκηση. Όλα τα γεύματα  έχουν πρωτεΐνες και λιπαρά, ενώ οι υδατάνθρακες καταναλώνονται πριν την προπόνηση για να παρέχουν την ενέργεια που απαιτείται για την άσκηση:

Πρωτεΐνες – Άπαχο κρέας, ψάρι, αυγά, πουλερικά, οστρακοειδή

Λιπαρά – Ξηροί καρποί, αβοκάντο, ελαιόλαδιο, λάδι καρύδας, chia seeds

Υδατάνθρακες – Γλυκοπατάτα, Ρύζι, κινόα, φρούτα, κολοκύθια

Lights, camera, glam! These backstage babes are all about our official #VSFashionShow robe and Sexy Illusions bra.

A post shared by Victoria's Secret (@victoriassecret) on

Αποφεύγουν τα τρόφιμα που προκαλούν φουσκώματα και δημιουργούν φλεγμονή (όπως, τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα γαλακτοκομικά, η ζάχαρη και το σιτάρι, η σίκαλη και το κριθάρι που περιέχουν γλουτένη).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;
Διατροφη24 Μάϊου 2018

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;

Στο καλάθι του Μαΐου περιλαμβάνονται αρκετά φρούτα από την φράουλα και το κεράσι μέχρι βερίκοκα ροδάκινα και νεκταρίνια. Το ξεκίνημα του καλοκαιριού έφτασε.

Διατροφη23 Μάϊου 2018

7 δημοφιλείς μύθοι για το φαγητό που δεν πρέπει να πιστεύεις

Καταρρίπτονται, για να ξέρεις τι γίνεται σην κουζίνα σου.

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν
Διατροφη23 Μάϊου 2018

Θες ενέργεια; 3 τροφές χωρίς καφεΐνη που σε τονώνουν

Θέλεις να έχεις ενέργεια όλη μέρα αλλά δεν προτιμάς τα ροφήματα με καφεΐνη; Έχουμε τη λύση για σένα με τροφές χωρίς καφεΐνη.

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου
Διατροφη22 Μάϊου 2018

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου

Νιώθεις πεσμένη και χωρίς ενέργεια; Η λύση είναι τόσο απλή όσο το να φας τρία βραζιλιάνικα καρύδια!

Διατροφη22 Μάϊου 2018

Τροφές για ενέργεια; Τα συστατικά που πρέπει να έχει το smoothie σου

Για πραγματική ενέργεια που θα σε «κρατήσει» σε εγρήγορση όλη μέρα.

τι να φάω πριν την άσκηση
Διατροφη21 Μάϊου 2018

Τι να φάω πριν την άσκηση; 3 επιλογές για να δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου

Σκέψου σοβαρά να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για δυνατό μεταβολισμό.

Πώς τρώγεται η βρώμη; 10 συνδυασμοί με αλμυρά toppings για το πρωινό και μεσημεριανό σου
Διατροφη21 Μάϊου 2018

Πώς τρώγεται η βρώμη; 10 συνδυασμοί με αλμυρά toppings για το πρωινό και μεσημεριανό σου

Αν έχεις βαρεθεί τους γλυκούς συνδυασμούς με βρώμη, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό

Best of network