Υγεία : Διατροφή13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ, 2018

Υγεινά σνακ και γλυκά; Οι καλύτερες επιλογές από τη διαιτολόγο!

Τι να επιλέξεις για υγιεινά σνακ και γλυκά;

Υγεινά σνακ και γλυκά; Οι καλύτερες επιλογές από τη διαιτολόγο!

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD

Στα σνακ

Αντί για αβοκάντο, βάλε κολοκυθάκια

Το αβοκάντο έχει ένα σωρό υγιεινά λιπαρά αλλά και αντίστοιχα πολλές θερμίδες. Έτσι, αν φτιάχνεις συχνά γκουακαμόλε, που γίνεται κυρίως από αβοκάντο, μπορεί να σου δίνει έως και 200 θερμίδες ανά 1/2 φλιτζάνι. Για να κόψεις θερμίδες και όχι γεύση, δοκίμασε να αντικαταστήσεις το μισό αβοκάντο με βρασμένα κολοκυθάκια. Θα γλιτώσεις έως και 100 θερμίδες.

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Διατροφη20 Φεβρουαρίου 2018

5 τρόφιμα που βρίσκονται πάντα στην κουζίνα των supermodels!

Εκεί οφείλεται το τέλειο δέρμα τους! Και όχι, το αβοκάντο δεν είναι ένα από αυτά...

3 ροφήματα πιο αποτελεσματικά από το νερό με λεμόνι για απώλεια βάρους
Διατροφη20 Φεβρουαρίου 2018

3 ροφήματα πιο αποτελεσματικά από το νερό με λεμόνι για απώλεια βάρους

Αν έχεις βαρεθεί το νερό με λεμόνι αλλά θέλεις να επιταχύνεις την απώλεια βάρους σου, σου προτείνουμε τρεις εναλλακτικές που βοηθούν εξ' ίσου.

Διατροφη20 Φεβρουαρίου 2018

Το fitness της Σαρακοστής και τι θα σου χαρίσει

Σε κάτι παραπάνω από ένα μήνα, το σώμα σου θα είναι πιο γραμμωμένο από ποτέ. Πώς; Απλά νηστεύοντας.

Διατροφη18 Φεβρουαρίου 2018

Μπάλες ενέργειας με σοκολάτα, κινόα, πασατέμπο και σταφίδες!

Power balls γεμάτες σοκολάτα, κινόα, πασατέμπο και πολλές ακόμα σούπερ τροφές που θα σε γεμίσουν ενέργεια σε πολύ λίγο χρόνο

Best of network