Elsa Hosk: Ιδού τι ασκήσεις κάνει για καλλίγραμμα πόδια
Elsa Hosk: Ιδού τι ασκήσεις κάνει για καλλίγραμμα πόδια
Δες τις ασκήσεις για γλουτούς με μπάλα από την personal trainer
Δες τις ασκήσεις για γλουτούς με μπάλα από την personal trainer
Fitness10.11.2017

5 σκέψεις που δε σε αφήνουν να πετύχεις κάθε fitness στόχο σου

Εμείς οι ίδιες είμαστε και εκείνες που, με λάθος σκέψεις και φόβο, πατάμε το snooze button στους στόχους μας

Γράφει η Monika Kwiecien, personal trainer.

Είναι στιγμές που προσπαθούμε να βάλουμε τον εαυτό μας σε μια τάξη σκοπέυοντας να νιώσουμε όμορφα σωματικά και πνευματικά. Εμείς οι ίδιες, ωστόσο, είμαστε και πάλι εκείνες που με λάθος σκέψεις και φόβο πατάμε το snooze button στους στόχους μας.

Το να σκεφτόμαστε αρνητικά ή θετικά είναι θέμα επιλογής. Όταν κάνουμε θετικές σκέψεις δίνουμε τη δυνατότητα στον εαυτό μας να σκεφτεί λύσεις. Αντιθέτως, όταν απογοητευόμαστε κάνουμε εικόνα το χειρότερο σενάριο και δεν αφήνουμε κανένα περιθώριο εξέλιξης.

Όλες έχουμε βρεθεί σε στιγμές αδυναμίας, κάθε μια για τις δικές της ανησυχίες, περνώντας μέρες ή ολόκληρες εβδομάδες κλεισμένες στον εαυτό μας. Εξαιτίας τους γινόμαστε δυνατότερες και ωριμάζουμε. Ωστόσο, μας ωφείλουμε μια λύση.

Αυτό ισχύει για όλους τους τομείς της ζωής μας, όπως τη γυμναστική ή την ποιότητα των καθημερινών μας συνηθειών. Ακούω συχνά από γυναίκες δικαιολογίες που τις αποτρέπουν να κάνουν την αλλαγή που επιθυμούν στο σώμα τους. Παρακάτω αναφέρω τις πέντε πιο συνηθισμένες και δίνω ιδέες για πιο αισιόδοξο mindset.

1) Σκέφτεσαι: »Φοβάμαι να ξεκινήσω, νιώθω ό,τι θα βαρεθώ και θα τα παρατήσω»

Τι πρέπει να σκέφτεσαι: »Ανυπομονώ να βάλω κάτι καινούργιο στη ζωή μου. Θα προσπαθήσω να βρω το καλύτερο πρόγραμμα γυμναστικής για εμένα. Ένα καινούργιο χόμπυ που θα κάνω δώρο στον εαυτό μου και θα απολαύσω τη διαδρομή. Ευκαιρία να εκτονώνω με ωραίο τρόπο ευχάριστα ή δυσάρεστα συναισθήματα. Θα ξέρω ό,τι τα κατάφερα μόνη μου και θα το ωφείλω στον εαυτό μου»

2) Σκέφτεσαι: »Ντρέπομαι να γυμνάζομαι μπροστά σε κόσμο, θα με σχολιάσουν αρνητικά»

Τι πρέπει να σκέφτεσαι: «Δέχομαι και αγαπάω το σώμα μου όπως ακριβώς είναι. Αποφασίζω να κάνω αυτή την αλλαγή γιατι πιστευώ πως εγώ θα νιώσω καλύτερα και θα είμαι πιο υγιής. Ευκαιρία να γνωρίσω καινούργιους ανθρώπους που έχουν έναν αντίστοιχο τρόπο ζωής με αυτόν που θέλω να υιοθετήσω.»

3) Σκέφτεσαι: «Δεν έχω την οικονομική δυνατότητα.»

Τι πρέπει να σκέφτεσαι: «Υπάρχει τεράστια ποικιλία προγραμμάτων γυμναστικής online για το κάθε επίπεδο. Θα αναζητήσω γενικές συμβουλές διατροφής και ασκήσης από αξιόπιστα site. Θα πηγαίνω συχνότερα για τρέξιμο, περπάτημα ή ποδήλατο. Θα προμηθευτώ ένα βασικό εξοπλισμό όπως λάστιχα ή αλτήρες που δεν στοιχίζουν πολλά χρήματα. Είναι υπερ αρκετά όμως για να φτιάξω το μικρό μου γυμναστήριο στο σπίτι.»

4) Σκέφτεσαι: «Πέρασαν τα χρόνια και είναι πλέον αργά να κάνω κάτι για τον εαυτό μου»

Τι πρέπει να σκέφτεσαι: » Έχω δικαίωμα να αισθάνομαι όμορφα με το σώμα μου σε κάθε ηλικία. Δεν πρέπει ποτέ να αμελώ τον εαυτό μου αλλά να με αγαπάω. Κάθε ημέρα είναι μια καινούργια ευκαιρία για να δω τον εαυτό μου όπως εγώ επιθυμώ.»

5) Σκέφτεσαι: » Έχω πολύ δρόμο μέχρι το επιθυμητό μου σημείο.»

Τι πρέπει να σκέφτεσαι: «Πρέπει να ξέρω ακριβώς ποιός είναι ο στόχος μου. Για να τον φτάσω πρέπει να ορίσω εφικτούς στόχους και να επικεντρώθω σε αυτούς. Θα συνδιάσω διάφορα προγράμματα γυμναστικής για να υπάρχει ενδιαφέρον. Το μόνο που χρειάζομαι είναι να δω τις πρώτες αλλαγές πάνω μου και μετά όλα θα πάρουν το δρόμο τους. Θα δουλέψω σκλήρα γιατί το αξίζω. Με τον ίδιο τρόπο θα προσπαθήσω να αντιμετωπίσω όλα μου τα προβλήματα. Δεν θα σταματήσω ποτέ να προσπαθώ.»

More from

Υγεία

Ισορροπημένα γεύματα κάθε μέρα!

Ποια προϊόντα θα σε βοηθήσουν να έχεις ένα ισορροπημένο πρωινό, μεσημεριανό και σνακ;

5 σημαντικά και όχι τόσο γνωστά οφέλη της βιταμίνης Κ στον οργανισμό

Υπάρχουν πέντε καλοί λόγοι να προσθέσεις τη βιταμίνη Κ στη διατροφή. Αυτά τα οφέλη της βιταμίνης Κ που ακολουθούν αποδίδονται κυρίως στην Κ2 της βιταμίνης.

Tα μόνα αλκοολούχα ποτά που δεν σε παχαίνουν

Πίνεις άφοβα!

Τι να βάζεις στο ψωμί σου; Μαρμελάδα ή ταχίνι; Πραλίνα ή φυστικοβούτυρο;

Τα πιο υγιεινά spreads και 5 πρωινά με λιγότερες από 100 θερμίδες

Victoria’s (Diet) Secret | Aυτά είναι τα διατροφικά tips των «Αγγέλων»!

Πώς διατηρούν τις τέλειες αναλογίες τους και πώς προετοιμάζονται για τη μεγάλη στιγμή του δημοφιλούς show;

Μπήκαμε στο MyDiabetes.gr και βρήκαμε πώς θα ελέγχεις αποτελεσματικά τις αυξομειώσεις σακχάρου σε συνεργασία με το γιατρό σου

Το mydiabetes.gr είναι το εργαλείο που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα το διαβήτη και να προετοιμαστείς σωστά για τη συζήτηση με το γιατρό σου.

Τελικά, αυτή είναι η πιο ακατάλληλη ώρα για τα workouts σου

Πότε είναι η χειρότερη ώρα για κάθε είδος γυμναστικής;

Η χρυσή δεκάδα των σνακ με 150 θερμίδες το πολύ!

Δέκα νόστιμα και χορταστικά σνακ με 150 θερμίδες ή και λιγότερες!