5 facts για το τρέξιμο που πρέπει να ξέρεις
5 facts για το τρέξιμο που πρέπει να ξέρεις
Ο trainer που θα αλλάξει το σώμα σου με 15 λεπτά την ημέρα! (γυμνάσου σαν τη Jennifer Lawrence!)
Ο trainer που θα αλλάξει το σώμα σου με 15 λεπτά την ημέρα! (γυμνάσου σαν τη Jennifer Lawrence!)
FITNESS16.06.2017

Fitness 2017: Γίνε ο δικός σου personal trainer!

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να φτιάξεις το δικό σου πρόγραμμα και να το τηρήσεις!

Πιστεύεις ότι η γυμναστική με έναν personal trainer, δηλαδή υπό την επίβλεψη κάποιου που μπορεί να σε βοηθήσει να εστιάσεις καλύτερα στους δικούς σου στόχους και να σε κατευθύνει κατάλληλα ώστε να τους πετύχεις, είναι πιο αποτελεσματική; Δεν έχεις άδικο! Στην περίπτωση όμως που δεν μπορείς να έχεις -είτε λόγω κόστους είτε επειδή προτιμάς να έχεις μεγαλύτερη ελευθερία και ευελιξία όταν γυμνάζεσαι- υπάρχει τρόπος να γίνεις εσύ ο personal trainer του εαυτού σου. Να τι πρέπει να κάνεις:

Βάλε ένα στόχο

Ο προσωπικός στόχος είναι απαραίτητος, όχι μόνο γιατί αν τον φτάσεις θα έχεις καταφέρει ακριβώς ό,τι θέλεις για το σώμα σου, αλλά και γιατί όταν γυμνάζεσαι πρέπει να έχεις την αίσθηση ότι καταβάλεις προσπάθεια για κάτι συγκεκριμένο. Διαφορετικά, είναι πολύ πιθανό να τα παρατήσεις! Ο στόχος σου πρέπει να έχει τις εξής ιδιότητες:

  1. Να είναι συγκεκριμένος. Για παράδειγμα «θέλω να τρέχω 10 χιλιόμετρα σε 60 λεπτά» ή «να μπορώ να κάνει 50 burpees στη σειρά» και όχι «να αποκτήσω μεγαλύτερη αντοχή» ή «να γραμμώσουν οι μυς μου».
  2. Να είναι μετρήσιμος. Μόνο έτσι θα μπορείς να είσαι σίγουρη για την πρόοδό σου.
  3. Να είναι εφικτός. Απόφυγε να στοχεύσεις σε κάτι που είναι υπερβολικά φιλόδοξο για σένα.
  4. Να είναι ρεαλιστικός. Προσπάθησε να εντάξεις το στόχο σου στα δεδομένα της καθημερινότητά σου, αντί να φιλοδοξείς ότι μπορείς να την αλλάξεις προκειμένου να τον πετύχεις. Με άλλα λόγια, εάν μπορείς να διαθέσεις μόνο 3 ώρες την εβδομάδα για τη γυμναστική σου, μην βάλεις στόχο να τρέξεις μαραθώνιο σε τρεις μήνες!
  5. Να είναι σχετικά άμεσος, ώστε να σου δίνει το κίνητρο να προσπαθήσεις πιο σκληρά αλλά και την ικανοποίηση της (σχετικά) άμεσης ανταμοιβής.

 

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο στο MadameFigaro.gr

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Τα σνακ του καλοκαιριού: Είναι νόστιμα, θρεπτικά και με λίγες θερμίδες (με έγκριση της ειδικού)

Η Ανδρονίκη Πάντα, διατροφολόγος- διαιτολόγος, μας προτείνει νόστιμα, υγιεινά και δροσερά σνακ του καλοκαριού.

Πρέπει να τρως γλυκά! Κι όμως οι «λαχταριστές τροφές» μπορούν να σε αδυνατίσουν;

Ήξερες πως, αν συμπεριλάβεις στη διατροφή σου απολαυστικές τροφές, μπορεί να χάσεις πιο εύκολα κιλά;

Ζήσε το πιο ξένοιαστο καλοκαίρι με αυτά τα συμπληρώματα διατροφής

Δύο είναι οι σύμμαχοί μας για να μην χαλάσει τίποτα την χαλάρωση και τη διασκέδασή μας… είναι και οι δύο Lanes κι όπως πάντα μας… συμπληρώνουν!

6 τρόποι για να σταματήσεις να παχαίνεις το Σαββατοκύριακο (να τι κάνουμε εμείς)

Oι Shape editors δίνουν συμβουλές βγαλμένες από τη ζωή (τους!)

10 πραγματικά χορταστικές (και υγιεινές) τροφές

Νιώσε χορτάτη και γεμάτη ενέργεια εμπλουτίζοντας με αυτές τα γεύματά σου

Πράσινο τσάι κι άλλα 4 συστατικά κατά της κυτταρίτιδας που ΔΕΝ γνωρίζεις!

Αντιμετώπισε την κυτταρίτιδα «εκ των έσω» γνωρίζοντας τα πραγματικά σου «όπλα».

Bella Hadid: Wow! Μάθαμε πόσες ώρες γυμνάζεται!

Ιδού πόσες ώρες ασκείται το μοντέλο για να διατηρεί αυτό το κορμί.

5 facts για το τρέξιμο που πρέπει να ξέρεις

Σκέφτεσαι να αλλάξεις κατηγορία και να τρέχεις περισσότερο; Να τι πρέπει να ξέρεις!