5 facts για το τρέξιμο που πρέπει να ξέρεις
5 facts για το τρέξιμο που πρέπει να ξέρεις
Ο trainer που θα αλλάξει το σώμα σου με 15 λεπτά την ημέρα! (γυμνάσου σαν τη Jennifer Lawrence!)
Ο trainer που θα αλλάξει το σώμα σου με 15 λεπτά την ημέρα! (γυμνάσου σαν τη Jennifer Lawrence!)
FITNESS16.06.2017

Fitness 2017: Γίνε ο δικός σου personal trainer!

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να φτιάξεις το δικό σου πρόγραμμα και να το τηρήσεις!

Πιστεύεις ότι η γυμναστική με έναν personal trainer, δηλαδή υπό την επίβλεψη κάποιου που μπορεί να σε βοηθήσει να εστιάσεις καλύτερα στους δικούς σου στόχους και να σε κατευθύνει κατάλληλα ώστε να τους πετύχεις, είναι πιο αποτελεσματική; Δεν έχεις άδικο! Στην περίπτωση όμως που δεν μπορείς να έχεις -είτε λόγω κόστους είτε επειδή προτιμάς να έχεις μεγαλύτερη ελευθερία και ευελιξία όταν γυμνάζεσαι- υπάρχει τρόπος να γίνεις εσύ ο personal trainer του εαυτού σου. Να τι πρέπει να κάνεις:

Βάλε ένα στόχο

Ο προσωπικός στόχος είναι απαραίτητος, όχι μόνο γιατί αν τον φτάσεις θα έχεις καταφέρει ακριβώς ό,τι θέλεις για το σώμα σου, αλλά και γιατί όταν γυμνάζεσαι πρέπει να έχεις την αίσθηση ότι καταβάλεις προσπάθεια για κάτι συγκεκριμένο. Διαφορετικά, είναι πολύ πιθανό να τα παρατήσεις! Ο στόχος σου πρέπει να έχει τις εξής ιδιότητες:

  1. Να είναι συγκεκριμένος. Για παράδειγμα «θέλω να τρέχω 10 χιλιόμετρα σε 60 λεπτά» ή «να μπορώ να κάνει 50 burpees στη σειρά» και όχι «να αποκτήσω μεγαλύτερη αντοχή» ή «να γραμμώσουν οι μυς μου».
  2. Να είναι μετρήσιμος. Μόνο έτσι θα μπορείς να είσαι σίγουρη για την πρόοδό σου.
  3. Να είναι εφικτός. Απόφυγε να στοχεύσεις σε κάτι που είναι υπερβολικά φιλόδοξο για σένα.
  4. Να είναι ρεαλιστικός. Προσπάθησε να εντάξεις το στόχο σου στα δεδομένα της καθημερινότητά σου, αντί να φιλοδοξείς ότι μπορείς να την αλλάξεις προκειμένου να τον πετύχεις. Με άλλα λόγια, εάν μπορείς να διαθέσεις μόνο 3 ώρες την εβδομάδα για τη γυμναστική σου, μην βάλεις στόχο να τρέξεις μαραθώνιο σε τρεις μήνες!
  5. Να είναι σχετικά άμεσος, ώστε να σου δίνει το κίνητρο να προσπαθήσεις πιο σκληρά αλλά και την ικανοποίηση της (σχετικά) άμεσης ανταμοιβής.

 

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο στο MadameFigaro.gr

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Γρήγορη αποτοξίνωση μετά τις διακοπές: 10 τροφές για να «ξεφουσκώσεις» άμεσα!

Τώρα που γύρισες από τις διακοπές σου, η αποτοξίνωση είναι επιτακτική

Παγωμένο γιαούρτι: Ποια toppings να αποφύγεις

Το καλοκαιράκι, το παγωμένο γιαούρτι, είναι must, ειδικά για εμάς που αγαπάμε την υγιεινή διατροφή

3 ροφήματα που (δεν το πιστεύεις αλλά) προστατεύουν την επιδερμίδα το καλοκαίρι

Ιδού, τρία ροφήματα που όσο κι αν δεν το πιστεύεις, βοηθούν την επιδερμίδα μας το καλοκαίρι.

Πρωινό με βρώμη: 4 συνταγές με λιγότερες από 400 θερμίδες

Μια ιδανική και υγιεινή λύση για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Επιτέλους! Το μυστικό για να χάσεις λίπος στην κοιλιά!

Για να ξεφορτωθείς το λίπος στην κοιλιά θεωρείται βασικό να συμπεριλάβεις στη fitness ρουτίνα σου αεροβική γυμναστική

Πολέμησε την κυτταρίτιδα με 5 λεπτά άσκηση!

Κάνοντας αερόβια άσκηση, ειδικά στην περιοχή των γλουτών και των ποδιών, καις λίπος, άρα αντιμετωπίζεις άμεσα το πρόβλημα της κυτταρίτιδας που φωλιάζει στο κάτω μέρος του σώματός σου.

7ήμερη δίαιτα για δυνατούς κοιλιακούς (πρόγραμμα διατροφής και ασκήσεις)

Θέλεις να ξεφορτωθείς το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς;

4 ελαφριά μεσημεριανά γεύματα για να χάσεις άμεσα βάρος

Όταν έρχεται η ώρα του μεσημεριανού, ξέρεις πως ένα γεύμα με πολλά λιπαρά ή τηγανητό, δεν είναι η καλύτερη επιλογή.