5 facts για το τρέξιμο που πρέπει να ξέρεις
5 facts για το τρέξιμο που πρέπει να ξέρεις
Ο trainer που θα αλλάξει το σώμα σου με 15 λεπτά την ημέρα! (γυμνάσου σαν τη Jennifer Lawrence!)
Ο trainer που θα αλλάξει το σώμα σου με 15 λεπτά την ημέρα! (γυμνάσου σαν τη Jennifer Lawrence!)
FITNESS16.06.2017

Fitness 2017: Γίνε ο δικός σου personal trainer!

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να φτιάξεις το δικό σου πρόγραμμα και να το τηρήσεις!

Πιστεύεις ότι η γυμναστική με έναν personal trainer, δηλαδή υπό την επίβλεψη κάποιου που μπορεί να σε βοηθήσει να εστιάσεις καλύτερα στους δικούς σου στόχους και να σε κατευθύνει κατάλληλα ώστε να τους πετύχεις, είναι πιο αποτελεσματική; Δεν έχεις άδικο! Στην περίπτωση όμως που δεν μπορείς να έχεις -είτε λόγω κόστους είτε επειδή προτιμάς να έχεις μεγαλύτερη ελευθερία και ευελιξία όταν γυμνάζεσαι- υπάρχει τρόπος να γίνεις εσύ ο personal trainer του εαυτού σου. Να τι πρέπει να κάνεις:

Βάλε ένα στόχο

Ο προσωπικός στόχος είναι απαραίτητος, όχι μόνο γιατί αν τον φτάσεις θα έχεις καταφέρει ακριβώς ό,τι θέλεις για το σώμα σου, αλλά και γιατί όταν γυμνάζεσαι πρέπει να έχεις την αίσθηση ότι καταβάλεις προσπάθεια για κάτι συγκεκριμένο. Διαφορετικά, είναι πολύ πιθανό να τα παρατήσεις! Ο στόχος σου πρέπει να έχει τις εξής ιδιότητες:

  1. Να είναι συγκεκριμένος. Για παράδειγμα «θέλω να τρέχω 10 χιλιόμετρα σε 60 λεπτά» ή «να μπορώ να κάνει 50 burpees στη σειρά» και όχι «να αποκτήσω μεγαλύτερη αντοχή» ή «να γραμμώσουν οι μυς μου».
  2. Να είναι μετρήσιμος. Μόνο έτσι θα μπορείς να είσαι σίγουρη για την πρόοδό σου.
  3. Να είναι εφικτός. Απόφυγε να στοχεύσεις σε κάτι που είναι υπερβολικά φιλόδοξο για σένα.
  4. Να είναι ρεαλιστικός. Προσπάθησε να εντάξεις το στόχο σου στα δεδομένα της καθημερινότητά σου, αντί να φιλοδοξείς ότι μπορείς να την αλλάξεις προκειμένου να τον πετύχεις. Με άλλα λόγια, εάν μπορείς να διαθέσεις μόνο 3 ώρες την εβδομάδα για τη γυμναστική σου, μην βάλεις στόχο να τρέξεις μαραθώνιο σε τρεις μήνες!
  5. Να είναι σχετικά άμεσος, ώστε να σου δίνει το κίνητρο να προσπαθήσεις πιο σκληρά αλλά και την ικανοποίηση της (σχετικά) άμεσης ανταμοιβής.

 

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο στο MadameFigaro.gr

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Έχεις στομαχικές διαταραχές; 6 τροφές για να νιώσεις καλύτερα

Πες αντίο σε φούσκωμα, πόνους και ναυτία με τον πιο εύκολο τρόπο

Πώς θα κάνεις διατροφή χωρίς ζάχαρη!

Να τα γλυκά που τρώμε με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Lady Gaga | Αυτό είναι το αγαπημένο της workout!

Αυτή είναι η γυμναστική που την χαλαρώνει και την ανανεώνει!

Οι συνήθειες της personal trainer που την κρατούν σε φόρμα έξω από το γυμναστήριο!

Υιοθέτησε μερικές από αυτές και βελτίωσε την καθημερινότητά και την υγεία σου.

5 ροφήματα αδυνατίσματος που βοηθούν την καύση λίπους

Aυτά είναι τα 5 πιο αποτελεσματικά ροφήματα αδυνατίσματος που θα πρέπει να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αν θέλεις να χάσεις βάρος γρήγορα και φυσικά

Γιατί τα μικρά και πολλά γεύματα μες στη μέρα δεν βοηθούν στο αδυνάτισμα;

Ακόμα ένας διατροφικός μύθος καταρρίπτεται.

Αυτή είναι η σωστή στάση για δυναμικό βάδισμα! (και το περπάτημα χρειάζεται τεχνική!)

Μήπως περπατάς… λάθος; Μάθε τα tips που πρέπει να ξέρεις.

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την σφηνοειδίτιδα, την πιο ύπουλη ιγμορίτιδα

Μάθε τα πάντα γιατί τώρα είναι μία εποχή που πρέπει να προσέχεις