Geri Halliwell: Το fitness μυστικό που τη διατηρεί σε άψογη φόρμα
Geri Halliwell: Το fitness μυστικό που τη διατηρεί σε άψογη φόρμα
Οι σέξι, γυναικείοι κοιλιακοί που ονειρεύεσαι! (να τι θα κάνεις!)
Οι σέξι, γυναικείοι κοιλιακοί που ονειρεύεσαι! (να τι θα κάνεις!)
FITNESS16.03.2017

Γύμνασε πόδια και κοιλιακούς σε 5′ με την personal trainer

H personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου αποκαλύπτει τις go-to ασκήσεις της για να δεις γρήγορα αποτέλεσμα.

ασκήσεις για πόδια και κοιλιακούς

Ευχαριστούμε τη Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και personal trainer, www.personaltrainerchristy.com

Αφού μοιράστηκε με τις Miss Bloomers τα μυστικά των trainers για γρήγορο μεταβολισμό, τώρα η Χριστίνα Μαυρίδου αποκαλύπτει πώς θα συσφίγξεις πόδια και κοιλιακούς σε 5 λεπτά.

Κάνε βαθύ κάθισμα (squat)

How-To:

  • Κάνε κάθισμα, με στόχο να ακουμπίσουν οι αγκώνες στα γόνατα, ενώ τα πέλματα των ποδιών σου κοιτούν ευθεία, οι μηροί σου να είναι παράλληλα με το έδαφος και η πλάτη σου είναι ίσια (χωρίς καμπούρα) και παράλληλη με την κνήμη σου. Σφίξε καλά τον γλουτιαίο μυ και τον τετρακέφαλο. Πάρε εισπνοή.
  • Στην εκπνοή, σήκω όρθια και σφίξε πολύ καλά τους γλουτούς, ενώ παράλληλα σηκώνεις το ένα γόνατο, σφίγγοντας κοιλιακούς, και το ενώνεις με τον αντίθετο αγκώνα.
  • Συνέχισε με κάθισμα, πάρε εισπνοή και κατά την εκπνοή σήκω όρθια και φέρε το γόνατό σου στο πλάι, ώστε να ακουμπήσει στον ίδιο αγκώνα. Hint: Σφίξε καλά τους πλάγιους κοιλιακούς σου.

Tip:

Κάνε 15 επαναλήψεις για το κάθε πόδι και θα δεις θεαματικά αποτελέσματα!

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

10 πραγματικά χορταστικές (και υγιεινές) τροφές

Νιώσε χορτάτη και γεμάτη ενέργεια εμπλουτίζοντας με αυτές τα γεύματά σου

Πράσινο τσάι κι άλλα 4 συστατικά κατά της κυτταρίτιδας που ΔΕΝ γνωρίζεις!

Αντιμετώπισε την κυτταρίτιδα «εκ των έσω» γνωρίζοντας τα πραγματικά σου «όπλα».

Bella Hadid: Wow! Μάθαμε πόσες ώρες γυμνάζεται!

Ιδού πόσες ώρες ασκείται το μοντέλο για να διατηρεί αυτό το κορμί.

5 facts για το τρέξιμο που πρέπει να ξέρεις

Σκέφτεσαι να αλλάξεις κατηγορία και να τρέχεις περισσότερο; Να τι πρέπει να ξέρεις!

Δώσε ενέργεια στην μέρα σου και υγεία στον οργανισμό σου!

Το ήξερες ότι είσαι ένα μόλις βήμα μακριά από έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής;

Πώς θα αντιμετωπίσεις τα εύθραυστα νύχια και λεπτά μαλλιά;

Με αυτά τα 3 ροφήματα θα αντιμετωπίσεις το πρόβλημα!

4 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για τον ντεκαφεϊνέ (πόση καφεΐνη έχει, αν είναι επικίνδυνος και άλλες απορίες)

Ντεκαφεϊνέ: Είναι τελικά η πιο υγιεινή επιλογή καφέ; Τι πρέπει να γνωρίζεις για τον καφέ χωρίς καφεϊνη και τα οφέλη του ή μη για την υγεία σου.

Ρόφημα πριν τον ύπνο για αδυνάτισμα και χαλάρωση; Αυτά είναι τα 4 καλύτερα!

Ποια ροφήματα θα σε βοηθήσουν να αδυνατίζεις αλλά ταυτόχρονα και να κοιμάσαι καλύτερα;