Geri Halliwell: Το fitness μυστικό που τη διατηρεί σε άψογη φόρμα
Geri Halliwell: Το fitness μυστικό που τη διατηρεί σε άψογη φόρμα
Οι σέξι, γυναικείοι κοιλιακοί που ονειρεύεσαι! (να τι θα κάνεις!)
Οι σέξι, γυναικείοι κοιλιακοί που ονειρεύεσαι! (να τι θα κάνεις!)
FITNESS16.03.2017

Γύμνασε πόδια και κοιλιακούς σε 5′ με την personal trainer

H personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου αποκαλύπτει τις go-to ασκήσεις της για να δεις γρήγορα αποτέλεσμα.

ασκήσεις για πόδια και κοιλιακούς

Ευχαριστούμε τη Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και personal trainer, www.personaltrainerchristy.com

Αφού μοιράστηκε με τις Miss Bloomers τα μυστικά των trainers για γρήγορο μεταβολισμό, τώρα η Χριστίνα Μαυρίδου αποκαλύπτει πώς θα συσφίγξεις πόδια και κοιλιακούς σε 5 λεπτά.

Κάνε βαθύ κάθισμα (squat)

How-To:

  • Κάνε κάθισμα, με στόχο να ακουμπίσουν οι αγκώνες στα γόνατα, ενώ τα πέλματα των ποδιών σου κοιτούν ευθεία, οι μηροί σου να είναι παράλληλα με το έδαφος και η πλάτη σου είναι ίσια (χωρίς καμπούρα) και παράλληλη με την κνήμη σου. Σφίξε καλά τον γλουτιαίο μυ και τον τετρακέφαλο. Πάρε εισπνοή.
  • Στην εκπνοή, σήκω όρθια και σφίξε πολύ καλά τους γλουτούς, ενώ παράλληλα σηκώνεις το ένα γόνατο, σφίγγοντας κοιλιακούς, και το ενώνεις με τον αντίθετο αγκώνα.
  • Συνέχισε με κάθισμα, πάρε εισπνοή και κατά την εκπνοή σήκω όρθια και φέρε το γόνατό σου στο πλάι, ώστε να ακουμπήσει στον ίδιο αγκώνα. Hint: Σφίξε καλά τους πλάγιους κοιλιακούς σου.

Tip:

Κάνε 15 επαναλήψεις για το κάθε πόδι και θα δεις θεαματικά αποτελέσματα!

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Να τρως ολόκληρα αυγά ή μόνο ασπράδια αυγού για να αδυνατίσεις;

Αβγά vs ασπράδια αυγού. Εδώ και χρόνια η ομελέτα μόνο με ασπράδια θεωρείται ως το απόλυτο υγιεινό πρωινό, είναι όμως τελικά οι κρόκοι τόσο κακοί;

Επίπεδο στομάχι: Τι να φας και τι όχι για φλατ κοιλιά! (λένε οι έρευνες)

Φόρα το cut-out, ολόσωμο μαγιό σου με αυτοπεποίθηση.

Όσο πιο νωρίς ξεκινά η περίοδος, τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος καρκίνου αργότερα στις γυναίκες (εντοπίστηκαν τα γονίδια)

Ανακαλύφθηκαν (με ελληνική συμμετοχή) εκατοντάδες ακόμη γονίδια που φέρνουν πρόωρη εφηβεία στα κορίτσια και αυξημένο κίνδυνο καρκίνου αργότερα

Πρωτεΐνη στη διατροφή: Τα 4 βασική λάθη που κάνεις

Σημασία έχει ΚΑΙ ο τρόπος που την καταναλώνεις

Αυτές είναι οι μοναδικές ασκήσεις για επίπεδο στομάχι που χρειάζεσαι

Mε την «υπογραφή» της fitness star Kayla Itsines.

Τα πιο έξυπνα κόλπα για να προστατευτείς από τις αλλεργίες (και τις εποχικές)

Φέτος, οι εποχικές αλλεργίες δεν θα σε εμποδίσουν να απολαύσεις την άνοιξη και τις βόλτες στην εξοχή. Βρες εδώ τους τρόπους να τις αντιμετωπίσεις

Τάσεις διατροφής 2017: Μακροσυστατικά, βότανα σαν συμπλήρωμα, matcha, εναλλακτική πρωτεΐνη, γάλα από ξηρούς καρπούς και όσα θα τρώμε φέτος

Τάσεις διατροφής 2017: Κάνε update στο πιάτο σου και δες πως (και τι) θα τρώμε όλο το 2017.

Οι 7 πιο υγιεινές λιπαρές τροφές που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος

Μην φοβάσαι να τις εντάξεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα