Υγεία : Fitness16 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2017

Γύμνασε πόδια και κοιλιακούς σε 5′ με την personal trainer

H personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου αποκαλύπτει τις go-to ασκήσεις της για να δεις γρήγορα αποτέλεσμα.

ασκήσεις για πόδια και κοιλιακούς

Ευχαριστούμε τη Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και personal trainer, www.personaltrainerchristy.com

Αφού μοιράστηκε με τις Miss Bloomers τα μυστικά των trainers για γρήγορο μεταβολισμό, τώρα η Χριστίνα Μαυρίδου αποκαλύπτει πώς θα συσφίγξεις πόδια και κοιλιακούς σε 5 λεπτά.

Κάνε βαθύ κάθισμα (squat)

How-To:

  • Κάνε κάθισμα, με στόχο να ακουμπίσουν οι αγκώνες στα γόνατα, ενώ τα πέλματα των ποδιών σου κοιτούν ευθεία, οι μηροί σου να είναι παράλληλα με το έδαφος και η πλάτη σου είναι ίσια (χωρίς καμπούρα) και παράλληλη με την κνήμη σου. Σφίξε καλά τον γλουτιαίο μυ και τον τετρακέφαλο. Πάρε εισπνοή.
  • Στην εκπνοή, σήκω όρθια και σφίξε πολύ καλά τους γλουτούς, ενώ παράλληλα σηκώνεις το ένα γόνατο, σφίγγοντας κοιλιακούς, και το ενώνεις με τον αντίθετο αγκώνα.
  • Συνέχισε με κάθισμα, πάρε εισπνοή και κατά την εκπνοή σήκω όρθια και φέρε το γόνατό σου στο πλάι, ώστε να ακουμπήσει στον ίδιο αγκώνα. Hint: Σφίξε καλά τους πλάγιους κοιλιακούς σου.

Tip:

Κάνε 15 επαναλήψεις για το κάθε πόδι και θα δεις θεαματικά αποτελέσματα!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Fitness13 Ιουλίου 2018

Πώς θα κολυμπάς πιο γρήγορα

Μερικές απλές τεχνικές για να αυξήσεις την ταχύτητά σου στο νερό.

Kim Kardashian
Fitness13 Ιουλίου 2018

Kim Kardashian | Το νέο αγαπημένο της workout στην παραλία

Ο φακός την απαθανάτισε να γυμνάζεται στην παραλία

Θέλεις δυνατό κορμί μαζορέτας; Δοκίμασε αυτή την αερόβια χορογραφία για cheerleading
Fitness10 Ιουλίου 2018

Θέλεις δυνατό κορμί μαζορέτας; Δοκίμασε αυτή την αερόβια χορογραφία για cheerleading

Γυμνάσου σαν μαζορέτα με αυτό το αερόβιο workout, ακόμα κι αν δεν σκοπεύεις να γίνεις cheerleader.

Δίαιτα ή γυμναστική; Τι αδυνατίζει περισσότερο;
Fitness09 Ιουλίου 2018

Δίαιτα ή γυμναστική; Τι αδυνατίζει περισσότερο;

Δίαιτα ή γυμναστική; Τι σε κάνει να χάνεις περισσότερα κιλά; Υπάρχει απάντηση και στη δίνει η διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου.

Fitness07 Ιουλίου 2018

Το πρόγραμμα γυμναστικής στις σκάλες που μπορείς να κάνεις και στις διακοπές

Έτσι θα παραμείνεις fit και κατά τη διάρκεια των διακοπών σου.

Τραυματισμοί στο τρέξιμο: Πρόλαβέ τους με τα tips του trainer για να σώσεις τα γόνατά σου
Fitness01 Ιουλίου 2018

Τραυματισμοί στο τρέξιμο: Πρόλαβέ τους με τα tips του trainer για να σώσεις τα γόνατά σου

Μην αφήσεις έναν τραυματισμό να σε σταματήσει. Αφού μπορείς να τα έχεις όλα, μάθε όλες τις πληροφορίες και απόφυγέ το

Fitness30 Ιουνίου 2018

Mεταβολική προπόνηση ή functional training; Ξέρεις τι σημαίνει κάθε fitness όρος; (σου εξηγούμε τα πάντα!)

Ξέρεις τι ακριβώς σημαίνουν HIIT ή WOD; Πριν αρχίσεις να ιδρώνεις, σου εξηγούμε τους fitness όρους που πρέπει να γνωρίζεις.

Πώς θα αποκτήσω γραμμωμένη κοιλιά; Με ΑΥΤΗ τη φανταστική άσκηση της Tracy Anderson
Fitness29 Ιουνίου 2018

Πώς θα αποκτήσω γραμμωμένη κοιλιά; Με ΑΥΤΗ τη φανταστική άσκηση της Tracy Anderson

Φλατ, υπέροχοι κοιλιακοί με τις κορυφαίες ασκήσεις της Tracy Anderon.

Best of network