Υγεία : Fitness16 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2017

Γύμνασε πόδια και κοιλιακούς σε 5′ με την personal trainer

H personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου αποκαλύπτει τις go-to ασκήσεις της για να δεις γρήγορα αποτέλεσμα.

ασκήσεις για πόδια και κοιλιακούς

Ευχαριστούμε τη Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και personal trainer, www.personaltrainerchristy.com

Αφού μοιράστηκε με τις Miss Bloomers τα μυστικά των trainers για γρήγορο μεταβολισμό, τώρα η Χριστίνα Μαυρίδου αποκαλύπτει πώς θα συσφίγξεις πόδια και κοιλιακούς σε 5 λεπτά.

Κάνε βαθύ κάθισμα (squat)

How-To:

  • Κάνε κάθισμα, με στόχο να ακουμπίσουν οι αγκώνες στα γόνατα, ενώ τα πέλματα των ποδιών σου κοιτούν ευθεία, οι μηροί σου να είναι παράλληλα με το έδαφος και η πλάτη σου είναι ίσια (χωρίς καμπούρα) και παράλληλη με την κνήμη σου. Σφίξε καλά τον γλουτιαίο μυ και τον τετρακέφαλο. Πάρε εισπνοή.
  • Στην εκπνοή, σήκω όρθια και σφίξε πολύ καλά τους γλουτούς, ενώ παράλληλα σηκώνεις το ένα γόνατο, σφίγγοντας κοιλιακούς, και το ενώνεις με τον αντίθετο αγκώνα.
  • Συνέχισε με κάθισμα, πάρε εισπνοή και κατά την εκπνοή σήκω όρθια και φέρε το γόνατό σου στο πλάι, ώστε να ακουμπήσει στον ίδιο αγκώνα. Hint: Σφίξε καλά τους πλάγιους κοιλιακούς σου.

Tip:

Κάνε 15 επαναλήψεις για το κάθε πόδι και θα δεις θεαματικά αποτελέσματα!

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Fitness13 Δεκεμβρίου 2017

H personal trainer αποκαλύπτει: Αυτά τα 5 πράγματα είναι πιο σημαντικά από τη γυμναστική!

Για να καταφέρεις να είσαι σε άψογη φόρμα, δεν παίζει ρόλο ΜΟΝΟ η συχνή άσκηση

Δέσποινα Βανδή
Fitness07 Δεκεμβρίου 2017

Δέσποινα Βανδή | Έτσι διατηρεί το υπέροχο σώμα της

Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας της

15 τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες χωρίς κόπο!
Fitness06 Δεκεμβρίου 2017

15 τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες χωρίς κόπο!

Υιοθέτησε πολλούς ταυτόχρονα στην καθημερινότητά σου και αύξησε τον αριθμό των θερμίδων που καις!

Best of network