Υγεία : Fitness02 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2017

Οι μοναδικές ασκήσεις για ώμους που θέλει κάθε γυναίκα!

Φυσικά και θέλεις υπέροχους, σέξι ώμους και θα τους αποκτήσεις με αυτές τις ασκήσεις.

ασκήσεις για ώμους

Από την Jaclyn Emerick

Θες να καις περισσότερο;

Αν θέλεις να κάψεις ακόμα περισσότερες θερμίδες, θα πρέπει να το κερδίσεις: Προχώρα γρήγορα από τη μία άσκηση στην επόμενη. «Ελαχιστοποιώντας το χρόνο ξεκούρασης, πιέζονται οι δομικοί σου μύες να παραμείνουν ενεργοί και επίσης ενεργοποιούνται περισσότεροι μυς, κάτι που τελικά ενισχύει τις καύσεις σου κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Επίσης, αυξάνοντας την ταχύτητα μετάβασης από τη μια άσκηση στην άλλη, ασκείται περισσότερη πίεση στους μικρότερους και υποστηρικτικούς μυς παρά στους μεγαλύτερους. Έτσι θα χτίσεις τον κορμό σου, από μέσα προς τα έξω» σημειώνει ο Joshua Lipsey. Έτοιμη;

Η προπόνηση σου μπορεί να γίνει και στο σπίτι

Κάνε για 2-3 λεπτά ενεργητικές διατάσεις για προθέρμανση, όπως ταλαντεύσεις χεριών, προβολές με βήμα, κλοτσιές στους γλουτούς. Μετά εκτέλεσε με τη σειρά τις κινήσεις για το χρόνο ή τις επαναλήψεις που υποδεικνύονται. Θα ολοκληρώσεις όλη την ακολουθία τρεις φορές. Κάνε αυτή την προπόνηση σε εναλλάξ ημέρες, τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα.

Tip: Ένα στρώμα είναι προαιρετικό.

Δες περισσότερα στο shape.gr

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Fitness13 Δεκεμβρίου 2017

H personal trainer αποκαλύπτει: Αυτά τα 5 πράγματα είναι πιο σημαντικά από τη γυμναστική!

Για να καταφέρεις να είσαι σε άψογη φόρμα, δεν παίζει ρόλο ΜΟΝΟ η συχνή άσκηση

Δέσποινα Βανδή
Fitness07 Δεκεμβρίου 2017

Δέσποινα Βανδή | Έτσι διατηρεί το υπέροχο σώμα της

Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας της

15 τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες χωρίς κόπο!
Fitness06 Δεκεμβρίου 2017

15 τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες χωρίς κόπο!

Υιοθέτησε πολλούς ταυτόχρονα στην καθημερινότητά σου και αύξησε τον αριθμό των θερμίδων που καις!

Best of network