Υγεία : Fitness05 ΜΑΪΟΥ, 2017

Nα τρως πριν ή μετά το γυμναστήριο; (τι καίει περισσότερο λίπος;)

Μία έρευνα δίνει την απάντηση!

Eπειδή σίγουρα δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο και προσπαθείς να στριμώξεις κάπου και 1 ώρα στο γυμναστήριο, θέλουμε να είσαι σίγουρη πως ο χρόνος που ξοδεύεις εκεί έχει – πράγματι – αποτέλεσμα. Ιδιαίτερη έκπληξη μας προκαλεί το γεγονός πως ό,τι βρίσκεται (ή όχι) στο στομάχι σου μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το πώς το σώμα σου θα κάψει θερμίδες και θα αντιδράσει στη γυμναστική.

Ερευνητές από το University of Bath ζήτησαν από 60 υπέρβαρους, άνδρες εθελοντές να ασκηθούν πριν και μετά από ένα χορταστικό πρωινό με λευκό ψωμί, βούτυρο, μαρμελάδα, δημητριακά, γάλα και χυμό πορτοκαλιού. Όπως φάνηκε, ο μεταβολισμός των συμμετεχόντων ενεργοποιήθηκε από το αποθηκευμένο λίπος και όχι από τους υδατάνθρακες του πρωινού. Με άλλα λόγια, ακόμα κι αν απολαμβάνεις ένα γεύμα πριν την άσκηση σου, είναι πιθανό πως το σώμα σου δεν θα το αξιοποιήσει καν για σε κρατήσει κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Φυσικά, το συγκεκριμένο αποτέλεσμα μπορεί να αλλάξει αν αλλάξουν και οι συμμετέχοντες της μελέτης. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με την personal trainer και fitness blogger Kayla Itsine, «το σημαντικότερο είναι να ακούς το σώμα σου και να κάνεις ό,τι σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα». Αν, λοιπόν, προτιμάς να τρως πριν τη γυμναστική, η Itsines τυπικά επιλέγει ένα μήλο με φυστικοβούτυρο, ένα φλιτζάνι με φρούτα ή τοστ με αυγό.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Fitness13 Ιουλίου 2018

Πώς θα κολυμπάς πιο γρήγορα

Μερικές απλές τεχνικές για να αυξήσεις την ταχύτητά σου στο νερό.

Kim Kardashian
Fitness13 Ιουλίου 2018

Kim Kardashian | Το νέο αγαπημένο της workout στην παραλία

Ο φακός την απαθανάτισε να γυμνάζεται στην παραλία

Θέλεις δυνατό κορμί μαζορέτας; Δοκίμασε αυτή την αερόβια χορογραφία για cheerleading
Fitness10 Ιουλίου 2018

Θέλεις δυνατό κορμί μαζορέτας; Δοκίμασε αυτή την αερόβια χορογραφία για cheerleading

Γυμνάσου σαν μαζορέτα με αυτό το αερόβιο workout, ακόμα κι αν δεν σκοπεύεις να γίνεις cheerleader.

Δίαιτα ή γυμναστική; Τι αδυνατίζει περισσότερο;
Fitness09 Ιουλίου 2018

Δίαιτα ή γυμναστική; Τι αδυνατίζει περισσότερο;

Δίαιτα ή γυμναστική; Τι σε κάνει να χάνεις περισσότερα κιλά; Υπάρχει απάντηση και στη δίνει η διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου.

Fitness07 Ιουλίου 2018

Το πρόγραμμα γυμναστικής στις σκάλες που μπορείς να κάνεις και στις διακοπές

Έτσι θα παραμείνεις fit και κατά τη διάρκεια των διακοπών σου.

Τραυματισμοί στο τρέξιμο: Πρόλαβέ τους με τα tips του trainer για να σώσεις τα γόνατά σου
Fitness01 Ιουλίου 2018

Τραυματισμοί στο τρέξιμο: Πρόλαβέ τους με τα tips του trainer για να σώσεις τα γόνατά σου

Μην αφήσεις έναν τραυματισμό να σε σταματήσει. Αφού μπορείς να τα έχεις όλα, μάθε όλες τις πληροφορίες και απόφυγέ το

Fitness30 Ιουνίου 2018

Mεταβολική προπόνηση ή functional training; Ξέρεις τι σημαίνει κάθε fitness όρος; (σου εξηγούμε τα πάντα!)

Ξέρεις τι ακριβώς σημαίνουν HIIT ή WOD; Πριν αρχίσεις να ιδρώνεις, σου εξηγούμε τους fitness όρους που πρέπει να γνωρίζεις.

Πώς θα αποκτήσω γραμμωμένη κοιλιά; Με ΑΥΤΗ τη φανταστική άσκηση της Tracy Anderson
Fitness29 Ιουνίου 2018

Πώς θα αποκτήσω γραμμωμένη κοιλιά; Με ΑΥΤΗ τη φανταστική άσκηση της Tracy Anderson

Φλατ, υπέροχοι κοιλιακοί με τις κορυφαίες ασκήσεις της Tracy Anderon.

Best of network