Καλλίγραμμα και sexy πόδια: 10 ιδανικές ασκήσεις από τις μεγαλύτερες celebrities
Καλλίγραμμα και sexy πόδια: 10 ιδανικές ασκήσεις από τις μεγαλύτερες celebrities
Nicole Scherzinger: Με αυτά τα workouts διατηρεί τις άψογες αναλογίες της
Nicole Scherzinger: Με αυτά τα workouts διατηρεί τις άψογες αναλογίες της
FITNESS05.05.2017

Nα τρως πριν ή μετά το γυμναστήριο; (τι καίει περισσότερο λίπος;)

Μία έρευνα δίνει την απάντηση!

Eπειδή σίγουρα δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο και προσπαθείς να στριμώξεις κάπου και 1 ώρα στο γυμναστήριο, θέλουμε να είσαι σίγουρη πως ο χρόνος που ξοδεύεις εκεί έχει – πράγματι – αποτέλεσμα. Ιδιαίτερη έκπληξη μας προκαλεί το γεγονός πως ό,τι βρίσκεται (ή όχι) στο στομάχι σου μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το πώς το σώμα σου θα κάψει θερμίδες και θα αντιδράσει στη γυμναστική.

Ερευνητές από το University of Bath ζήτησαν από 60 υπέρβαρους, άνδρες εθελοντές να ασκηθούν πριν και μετά από ένα χορταστικό πρωινό με λευκό ψωμί, βούτυρο, μαρμελάδα, δημητριακά, γάλα και χυμό πορτοκαλιού. Όπως φάνηκε, ο μεταβολισμός των συμμετεχόντων ενεργοποιήθηκε από το αποθηκευμένο λίπος και όχι από τους υδατάνθρακες του πρωινού. Με άλλα λόγια, ακόμα κι αν απολαμβάνεις ένα γεύμα πριν την άσκηση σου, είναι πιθανό πως το σώμα σου δεν θα το αξιοποιήσει καν για σε κρατήσει κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Φυσικά, το συγκεκριμένο αποτέλεσμα μπορεί να αλλάξει αν αλλάξουν και οι συμμετέχοντες της μελέτης. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με την personal trainer και fitness blogger Kayla Itsine, «το σημαντικότερο είναι να ακούς το σώμα σου και να κάνεις ό,τι σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα». Αν, λοιπόν, προτιμάς να τρως πριν τη γυμναστική, η Itsines τυπικά επιλέγει ένα μήλο με φυστικοβούτυρο, ένα φλιτζάνι με φρούτα ή τοστ με αυγό.

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Οι συνήθειες της personal trainer που την κρατούν σε φόρμα έξω από το γυμναστήριο!

Υιοθέτησε μερικές από αυτές και βελτίωσε την καθημερινότητά και την υγεία σου.

5 ροφήματα αδυνατίσματος που βοηθούν την καύση λίπους

Aυτά είναι τα 5 πιο αποτελεσματικά ροφήματα αδυνατίσματος που θα πρέπει να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αν θέλεις να χάσεις βάρος γρήγορα και φυσικά

Γιατί τα μικρά και πολλά γεύματα μες στη μέρα δεν βοηθούν στο αδυνάτισμα;

Ακόμα ένας διατροφικός μύθος καταρρίπτεται.

Αυτή είναι η σωστή στάση για δυναμικό βάδισμα! (και το περπάτημα χρειάζεται τεχνική!)

Μήπως περπατάς… λάθος; Μάθε τα tips που πρέπει να ξέρεις.

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την σφηνοειδίτιδα, την πιο ύπουλη ιγμορίτιδα

Μάθε τα πάντα γιατί τώρα είναι μία εποχή που πρέπει να προσέχεις

5 tips για να μην παραλείπεις τη γυμναστική σου μέσα στην εβδομάδα

Για όλες εκείνες τις φορές που βαριέσαι και λες «άστο, δεν πειράζει».

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: Τα 6 κοινά χαρακτηριστικά των πιο δημοφιλών διατροφών

Ξέχνα την ακολούθηση μίας συγκεκριμένης διατροφής. Όλες όσες πραγματικά «δουλεύουν», έχουν αυτά τα 6 κοινά σημεία!

Αποκαλύπτουμε τα πιο υγιεινά ροφήματα για να απολαύσεις ΤΩΡΑ στα Starbucks

Επειδή το Φθινόπωρο πάει χέρι χέρι με cosy πουλόβερ και το αγαπημένο σου ρόφημα!