Αυτές είναι οι μοναδικές ασκήσεις για επίπεδο στομάχι που χρειάζεσαι
Αυτές είναι οι μοναδικές ασκήσεις για επίπεδο στομάχι που χρειάζεσαι
Θέλεις τα πόδια της Gisele (σε 7 λεπτά); Τότε κάνε AYTΗ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ!
Θέλεις τα πόδια της Gisele (σε 7 λεπτά); Τότε κάνε AYTΗ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ!
FITNESS21.04.2017

Πώς θα καις περισσότερες θερμίδες χωρίς γυμναστήριο;

4 πανεύκολοι, ρεαλιστικοί τρόποι για να το πετύχεις.

Ο «καθιερωμένος» τρόπος για να καις θερμίδες είναι πηγαίνοντας στο γυμναστήριο ή ακολουθώντας ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα προπόνησης. Τι γίνεται, όμως, όταν δεν έχεις ούτε το χρόνο αλλά ούτε και το budget για να κάνεις μία fitness… επένδυση; Σύμφωνα με το Health, υπάρχουν μερικοί μικροί, ρεαλιστικοί τρόποι για να καις περισσότερες θερμίδες μέσα στην καθημερινότητα σου. Ποιοι είναι αυτοί; Mάθε παρακάτω!

Taylor Hill: Πόσες θερμίδες καταναλώνει την ημέρα το αγγελάκι της Victoria’s Secret;

Μην κολλάς στις θερμίδες! Το μυστικό για αδυνάτισμα είναι (και) ΑΥΤΟ!

  • Κάτσε στο πάτωμα: Δες τηλεόραση καθισμένη κάτω και θα «αναγκάσεις» τους μύες σου να δουλέψουν περισσότερο κάθε φορά που θέλεις να σηκωθείς.
  • Πρόσθεσε 5 λεπτά: Στόχευσε στο να προσθέσεις στην καθημερινότητα σου 5′ φυσικής δραστηριότητας, είτε αυτό σημαίνει να γυρίσεις με τα πόδια στο σπίτι είτε να κουβαλήσεις τα ψώνια του σούπερ μάρκετ.
  • Άναψε το κλιματιστικό: Το σώμα σου «αναγκάζεται» να κάψει περισσότερες θερμίδες, όταν πέφτει η θερμοκρασία.
  • Βάλε υπενθύμιση: Προγραμμάτισε το κινητό σου να χτυπά κάθε 30′ για να σου υπενθυμίσει πως πρέπει να σηκωθείς όρθια και να κινηθείς στο χώρο

 

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Είναι ΑΥΤΟ το ρόφημα που θα σου χαρίσει τέλεια σιλουέτα;

ΟΧΙ δεν είναι το νερό με λεμόνι... είναι κάτι πολύ καλύτερο!

Αφεψήματα από βότανα: Η #1 συνήθεια κατά της γήρανσης του δέρματος

Τι πιο ωραίο να εντάξεις ζεστά ροφήματα στην καθημερινότητα σου; Ποια ροφήματα προτείνει η ειδικός Μάρα Αθανασοπούλου ως εγγύηση στην αντιγήρανση;

Elsa Hosk: Ιδού τι ασκήσεις κάνει για καλλίγραμμα πόδια

Επιβεβαιώνοντας πόσο fit είναι.

Ποιο είναι το ιδανικό γεύμα αν θες να αδυνατίσεις; (ΙΔΟΥ!)

Τι ακριβώς πρέπει να περιέχει το μεσημεριανό σου αν θέλεις να αδυνατίσεις.

5 tips για να μειώσεις τις θερμίδες στα γεύματά σου

Χωρίς να καταναλώσεις μικρότερες ποσότητες

Φάε κάστανα! Ιδιότητες, θερμίδες και οφέλη της πιο θρεπτικής χειμωνιάτικης τροφής

Πόσες θερμίδες έχουν τα κάστανα και πόσο καλό κάνουν στη διατροφή μας. Η ειδικός Διονυσία Αγαλιώτη μας εξηγεί όσα πρέπει να γνωρίζουμε.

7 τρόποι να «εκπαιδεύσεις» τον εαυτό σου να ξυπνά νωρίτερα κάθε πρωί

Είσαι βραδινός τύπος αλλά θέλεις να μεταμορφωθείς σε πρωινό; Ιδού πως θα κάνεις τον οργανισμό σου να ξυπνά νωρίτερα κάθε πρωί.

7 ζεστά ροφήματα για αποτοξίνωση και απώλεια λίπους

Οι τέλειες επιλογές για τα χειμερινά σου απογεύματα