Πώς θα στοχεύσεις το κοιλιακό και σπλαχνικό λίπος; Η trainer εξηγεί πώς θα διώξεις πιο γρήγορα το λίπος στην κοιλιά
Πώς θα στοχεύσεις το κοιλιακό και σπλαχνικό λίπος; Η trainer εξηγεί πώς θα διώξεις πιο γρήγορα το λίπος στην κοιλιά
Μία Instagrammer δείχνει τι συνέβη στο σώμα της όταν σταμάτησε τη δίαιτα
Μία Instagrammer δείχνει τι συνέβη στο σώμα της όταν σταμάτησε τη δίαιτα
FITNESS11.07.2017

Πώς θα σφίξει το σώμα μου; Έχουμε τα έξυπνα tips από τη γυμνάστρια!

Αν έχεις ήδη χάσει κιλά και θέλεις σύσφιγξη, χρειάζεσαι μια απλή αλλαγή στο πρόγραμμα σου που θα σε βοηθήσει να σμιλέψεις το νέο σου σώμα

πώς να σφίξω το σώμα μου

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer.

Πώς θα σφίξει το σώμα μου;
Η µείωση βάρους συνοψίζεται στο να καις περισσότερες θερµίδες από όσες καταναλώνεις. Οπότε, το να τρως σωστά και να κάνεις αερόβια προπόνηση είναι ο σύντοµος δρόµος για την επιτυχία. Όταν όµως έρχεται η ώρα να σµιλέψεις το σώµα σου, υπάρχει ένας εντελώς διαφορετικός τρόπος για να δεις αποτελέσµατα: η προπόνηση ενδυνάµωσης. «Το χαµηλό νούµερο στη ζυγαριά είναι αυτό που επιθυµείς, µπορεί όµως οι γλουτοί σου να είναι ακόµη χαλαροί ή η κοιλιά σου να µην είναι εντελώς σφιχτή» επισηµαίνει η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer.

Οπότε, γιατί να κάνεις λιγότερη αεροβική; Κατ’ αρχάς, είναι καταβολική: αν το παρακάνεις, αυξάνεται η παραγωγή της κορτιζόλης, της ορµόνης του άγχους, η οποία, µε τον καιρό, επιβραδύνει το µεταβολισµό σου και επηρεάζει τον τρόπο που διαχειρίζεται το σώµα σου τους υδατάνθρακες (κάνοντάς τους να αποθηκευτούν ως λίπος). Επίσης, η αεροβική άσκηση δεν έχει τόσο µεγάλη επίδραση στους µυς. Όταν τρέχεις, εµπλέκονται οι γλουτοί και τα πόδια σου φυσικά, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για να διασπαστεί ο ιστός που ωθεί τους µυς να χτιστούν ξανά, πιο δυνατοί και σφιχτοί, όπως µπορεί να κάνουν τα καθίσµατα µε βάρη.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Μηνιγγίτιδα Β: Μία επικίνδυνη νόσος που ωστόσο προλαμβάνεται ολοκληρωτικά και αποτελεσματικά με τη χορήγηση του αντίστοιχου εμβολίου

Η μηνιγγίτιδα είναι επικίνδυνη, αλλά με τη χορήγηση του εμβολίου αντιμετωπίζεται πλήρως, ολοκληρωτικά και αποτελεσματικά.

Κατακράτηση υγρών: Το βάρος σου είναι λίπος ή υγρά;

Τα επιπλέον κιλά στη ζυγαριά δεν είναι πάντα λίπος, αλλά κατακράτηση υγρών. Με τα παρακάτω τρικ ίσως μπορέσεις να κατέβεις μέχρι και ένα νούμερο

Πρωινή Ρουτίνα | 3 εύκολα βήματα για καθημερινή αποτοξίνωση

Δεν έχει καμία σχέση με το τι τρως αλλά με το τι κάνεις όταν ξυπνάς

Ελένη Μενεγάκη: Στα παρασκήνια της εντυπωσιακής φωτογράφισης για το Pink Ribbon Bracelet 2017

Η Εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των εταιρειών Estée Lauder γιορτάζει την 25η επέτειό της!

Κάνοντας αυτό, θα μπορέσεις να κόψεις μέχρι και 1.400 θερμίδες την εβδομάδα

Ιδού η έρευνα που σου δείχνει πως μπορείς εύκολα να κόψεις 1.400 θερμίδες την εβδομάδα, χωρίς καν να κοπιάσεις παραπάνω στο γυμναστήριο.

Οι τροφές για να διώξεις το πρήξιμο στην κοιλιά (και οι τροφές να αποφύγεις)

Εύκολες αντικαταστάσεις τροφίμων που θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς από το πρήξιμο στην κοιλιά.

6 τρόποι να υποχωρήσει ο πονόλαιμος και να νιώσεις άμεσα καλύτερα

Ο πονόλαιμος δεν είναι εύκολη υπόθεση και έχει ήδη αρχίσει να κάνει την εμφάνισή του αρχές φθινοπώρου.

Σούπερ πρόγραμμα απώλειας βάρους με περπάτημα!

Ακολούθησε ένα από τα δύο προγράμματα απώλειας βάρους με μοναδικό όπλο το περπάτημα