Υγεία : Fitness07 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2017

Το πρόγραμμα κολύμβησης για κάψιμο λίπους από την ειδικό

Αυτή η προπόνηση θα σμιλεύσει το σώμα σου εγγυημένα.

πρόγραμμα κολύμβησης

Συνεργάστηκε η Μαρίνα Αναστασία Αθανασιάδου, προπονήτρια, υπεύθυνη του διπλώματος Aqua Aerobic του StudioOne (www.studioone.gr).

Ξέχνα τις βαρετές διαδρομές. Ο δυναμικός τρόπος κολύμβησης που σου προτείνουμε γίνεται το ιδανικό πρόγραμμα κολύμβησης για κάψιμο λίπους που θα μεταμορφώσει το σώμα σου αλλά και τις προπονήσεις σου στην πισίνα. Βούτηξες;

Πολλοί άνθρωποι υποθέτουν πως το κολύμπι είναι απλά να πηγαίνεις πάνω-κάτω σε μια πισίνα. «Aυτό όμως μόνο αν δε γνωρίζεις όλες τις επιλογές σου» επισημαίνει η Mαρία Αναστασία Αθανασιάδου, προπονήτρια aqua aerobics. Μια προπόνηση στην πισίνα μπορεί να είναι πολύ δυναμική και να συμπεριλαμβάνει δύσκολα διαστήματα και ασκήσεις που σμιλεύουν το σώμα. «Επιπλέον, το περιβάλλον σε βοηθά να διώξεις το άγχος και δε σε αφήνει να βαρεθείς» τονίζει η ειδικός. Διάβασε τη συνέχεια για να ανακαλύψεις όλους τους λόγους που θα σε εμπνεύσουν να κάνεις τελικά εκείνη τη βουτιά.

Είναι μια προπόνηση για όλο το σώμα

«Το νερό προσφέρει αντίσταση και, για να κινείσαι μέσα του (και να μη βουλιάζεις), θα πρέπει να δουλέψει κάθε μεγάλη μυϊκή ομάδα στο σώμα σου – ειδικά στον κορμό» σχολιάζει η ειδικός. Για να γυμνάσεις περισσότερους μυς από περισσότερες γωνίες, θα πρέπει να αλλάζεις στυλ κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

● Το ελεύθερο (το κλασικό πρόσθιο) είναι συνήθως το πιο εύκολο στυλ και με αυτό καις πολλές θερμίδες (με 30 λεπτά ζωηρό ελεύθερο κολύμπι θα κάψεις 322 θερμίδες – μόνο το στυλ πεταλούδα σου δίνει καλύτερο αποτέλεσμα, με 354 θερμίδες).

● «Το ύπτιο στοχεύει πιο συγκεκριμένα στον κορμό και τους καμπτήρες των ισχίων αναγκάζοντάς σε να σφίγγεις τον κορμό και να κρατάς τα ισχία ευθυγραμμισμένα με το επάνω μέρος του σώματός σου καθώς κολυμπάς» λέει η ειδικός.

● Για να σφίξεις ακόμα περισσότερο τα πόδια, κάνε πρόσθιο, το οποίο απαιτεί μεγαλύτερες και πιο δυνατές κλοτσιές και κινήσεις των χεριών που, σε αντίθεση με τα άλλα στυλ, γυμνάζουν το εξωτερικό και το εσωτερικό μέρος των μηρών σου.

Δες περισσότερα στο shape.gr

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Fitness13 Δεκεμβρίου 2017

H personal trainer αποκαλύπτει: Αυτά τα 5 πράγματα είναι πιο σημαντικά από τη γυμναστική!

Για να καταφέρεις να είσαι σε άψογη φόρμα, δεν παίζει ρόλο ΜΟΝΟ η συχνή άσκηση

Δέσποινα Βανδή
Fitness07 Δεκεμβρίου 2017

Δέσποινα Βανδή | Έτσι διατηρεί το υπέροχο σώμα της

Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας της

15 τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες χωρίς κόπο!
Fitness06 Δεκεμβρίου 2017

15 τρόποι να κάψεις 100 θερμίδες χωρίς κόπο!

Υιοθέτησε πολλούς ταυτόχρονα στην καθημερινότητά σου και αύξησε τον αριθμό των θερμίδων που καις!

Best of network