Υγεία : Fitness18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2017

Οι συνήθειες της personal trainer που την κρατούν σε φόρμα έξω από το γυμναστήριο!

Υιοθέτησε μερικές από αυτές και βελτίωσε την καθημερινότητά και την υγεία σου.

Γράφει η Monika Kwiecien, personal trainer.

Πολλές φορές οι υποχρεώσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας σε επιβαρύνουν ψυχολογικά και σε κάνουν να αμελείς τον εαυτό σου. Παρακάτω θα διαβάσεις μερικές συνήθειες που με βοηθούν να μη χάνω τη φόρμα μου ακόμα και όταν δεν έχω χρόνο για γυμναστική. Ελπίζω να σε βοηθήσουν!

1) Περπάτα συχνότερα

Αν η δουλειά σου ή το ραντεβού σου είναι μια ή δύο στάσεις μακριά με τα ΜΜΜ ή λίγα μόλις λεπτά με το αυτοκίνητο προτίμησε το περπάτημα. Είναι μια ωραία στιγμή να χαλαρώσεις και να οργανώσεις την ημέρα σου. Προσωπικά, η διαδρομή μου γίνεται ακόμα πιο ευχάριστη με την αγαπημένη μου μουσική, ενώ παράλληλα χάνω θερμίδες χωρίς να το καταλαβαίνω.

2) Χρησιμοποίεισαι τις σκάλες

Μερικές από τις καλύτερες ασκήσεις ποδιών γίνονται με τη βοήθεια σκαλοπατιών. Εκμεταλλεύσου αυτό το γεγονός και περιόρισε τη χρήση του ασανσέρ. Αν νιώθεις ότι κουράζεσαι, προσπάθησε μέχρι εκεί που αντέχεις και την επόμενη εβδόμαδα δοκίμασε ξανά. Χωρίς να το αντιληφθείς, με την πάροδο του χρόνου, θα βελτιώσεις σημαντικά τη φυσική σου κατάσταση.

3) Προετοίμασε το φαγητό σου από την προηγούμενη ημέρα

Όλοι έχουμε παραγγείλει φαγητό στη δουλειά και συνήθως όχι κάτι ιδιαίτερα υγιεινό. Αυτό συμβαίνει γιατί παραγγέλνουμε αφού έχουμε φτάσει στο σημείο να πεινάσουμε πολύ και καταναλώνουμε ποσότητες ή γεύματα που δεν είναι ιδανικά για εμάς. Προετοιμάζοντας το φαγητό από το βράδυ έχεις την ευκαιρία να καταναλώσεις αγνά υλικά της επιλογής σου, τα οποία έχουν λιγότερες θερμίδες και επιπλέον εξοικονομείς χρήματα. Αν μετά από μια γεμάτη ημέρα νιώθεις κουρασμένη, κέρδισε χρόνο και μαγείρεψε με κάποιο δικό σου πρόσωπο, όπως το αγόρι σου ή τη μητέρα σου. Extra tip: Συνήθως, εκτός από το μεσημεριανό φαγητό, έχω στην τσάντα μου σνακ, όπως ξηρούς καρπούς, ρυζογκοφρέτες ή κάποιο φρούτο.

4) Οργάνωσε το φαγητό σου για όλη την εβδομάδα/Κάνε λίστα supermarket

Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγεις την κατανάλωση junk food είναι να φτιάξεις ένα πρόγραμμα με τα φαγητά που έχεις σκοπό να μαγειρέψεις μέσα στην εβδομάδα. Στη συνέχεια, κάνε μια λίστα με τα υλικά που χρειάζεσαι. Αυτό σε κάνει να κερδίζεις χρόνο στην καθημερινότητα σου και να αποφεύγεις την αγορά γλυκισμάτων ή αναψυκτικών που συνήθως μας δελεάζουν όταν δεν έχουμε σκεφτεί τι ακριβώς θέλουμε να φάμε και ψωνίζουμε νηστικές.

5) Προτίμησε νερό ή πράσινο τσάι αντί για κάποιο αναψυκτικό

Κατά τη διάρκεια της ημέρας πρέπει να πίνεις 8 ποτήρια νερό, δηλάδη περίπου δύο λίτρα. Για καλύτερο έλεγχο, έχω μαζί μου ένα μπουκάλι νερό το οποίο υποσυνείδητα ξέρω ότι πρέπει να καταναλώσω μέχρι το τέλος της ημέρας. Αντί για δεύτερο καφέ ή κάποιο αναψυκτικό προτίμησε πράσινο τσάι για αποτοξίνωση και ευεξία. Με τον καιρό θα δεις ότι θα βελτιωθεί η ποιότητα της επιδερμίδας σου, ενώ παράλληλα θα έχεις περισσότερη ενέργεια. Να θυμάσαι: Ένα αναψυκτικό σε κουτί μπορεί να περιεχεί ακόμα και 39g ζάχαρη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ FITNESS

Είσαι στα 40 και θέλεις τέλεια κοιλιά; Μάθε τη διατροφή και άσκηση που πρέπει να ακολουθήσεις!
Fitness22 Ιουνίου 2018

Είσαι στα 40 και θέλεις τέλεια κοιλιά; Μάθε τη διατροφή και άσκηση που πρέπει να ακολουθήσεις!

Αν είσαι στα 40, τα επίπεδα των ορμονών, συμπεριλαμβανομένων των οιστρογόνων, αρχίζουν να μειώνονται σ’ αυτή την ηλικία.

Fitness29 Μάϊου 2018

Δέσποινα Βανδή | Αυτό είναι το μυστικό της για γραμμωμένη κοιλιά

Το μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους στο instagram

Ο #1 κανόνας που πρέπει να ακολουθείς όταν πλένεις το κολάν γυμναστικής σου
Fitness26 Μάϊου 2018

Ο #1 κανόνας που πρέπει να ακολουθείς όταν πλένεις το κολάν γυμναστικής σου

Κάτι απλό μα τόσο έξυπνο που θα κάνει την διαφορά

Fitness21 Μάϊου 2018

Solarboost Run | Ο πιο fun αγώνας δρόμου με πρωταγωνιστή... την πόλη στη δύση του ήλιου!

Οι adidas Runners Athens και η INTERSPORT σε προσκαλούν στο SOLARBOOST RUN

σώμα
Fitness19 Μάϊου 2018

Bikini body: 8 κόλπα για να φτιάξεις τώρα σώμα για την παραλία!

Διστάζεις να βγεις στην παραλία; Μάθε πώς θα φαίνεται το σώμα σου πολύ πιο αδύνατο μέχρι τις διακοπές!

Fitness17 Μάϊου 2018

Κάψε λίπος γρήγορα με αυτό το αερόβιο πρόγραμμα που μπορείς να κάνεις παντού!

Η προπόνηση σου δε χρειάζεται να είναι βαρετή και με αυτές τις ασκήσεις θα το διασκεδάσεις σίγουρα.

Fitness16 Μάϊου 2018

Ζumbathon | Το event Dancing For Life για την Γέφυρα Ζωής έρχεται στο OAKA

Η εκδήλωση θα γίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με καλεσμένο τον ιδρυτή της Zumba Fitness, Βeto Perez

Fitness11 Μάϊου 2018

Πλησιάζει η 4η International Yoga Day!

Να πώς θα την γιορτάσεις!

Best of network