Lady Gaga | Αυτό είναι το αγαπημένο της workout!
Lady Gaga | Αυτό είναι το αγαπημένο της workout!
Αυτή είναι η σωστή στάση για δυναμικό βάδισμα! (και το περπάτημα χρειάζεται τεχνική!)
Αυτή είναι η σωστή στάση για δυναμικό βάδισμα! (και το περπάτημα χρειάζεται τεχνική!)
Fitness18.10.2017

Οι συνήθειες της personal trainer που την κρατούν σε φόρμα έξω από το γυμναστήριο!

Υιοθέτησε μερικές από αυτές και βελτίωσε την καθημερινότητά και την υγεία σου.

Γράφει η Monika Kwiecien, personal trainer.

Πολλές φορές οι υποχρεώσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας σε επιβαρύνουν ψυχολογικά και σε κάνουν να αμελείς τον εαυτό σου. Παρακάτω θα διαβάσεις μερικές συνήθειες που με βοηθούν να μη χάνω τη φόρμα μου ακόμα και όταν δεν έχω χρόνο για γυμναστική. Ελπίζω να σε βοηθήσουν!

1) Περπάτα συχνότερα

Αν η δουλειά σου ή το ραντεβού σου είναι μια ή δύο στάσεις μακριά με τα ΜΜΜ ή λίγα μόλις λεπτά με το αυτοκίνητο προτίμησε το περπάτημα. Είναι μια ωραία στιγμή να χαλαρώσεις και να οργανώσεις την ημέρα σου. Προσωπικά, η διαδρομή μου γίνεται ακόμα πιο ευχάριστη με την αγαπημένη μου μουσική, ενώ παράλληλα χάνω θερμίδες χωρίς να το καταλαβαίνω.

2) Χρησιμοποίεισαι τις σκάλες

Μερικές από τις καλύτερες ασκήσεις ποδιών γίνονται με τη βοήθεια σκαλοπατιών. Εκμεταλλεύσου αυτό το γεγονός και περιόρισε τη χρήση του ασανσέρ. Αν νιώθεις ότι κουράζεσαι, προσπάθησε μέχρι εκεί που αντέχεις και την επόμενη εβδόμαδα δοκίμασε ξανά. Χωρίς να το αντιληφθείς, με την πάροδο του χρόνου, θα βελτιώσεις σημαντικά τη φυσική σου κατάσταση.

3) Προετοίμασε το φαγητό σου από την προηγούμενη ημέρα

Όλοι έχουμε παραγγείλει φαγητό στη δουλειά και συνήθως όχι κάτι ιδιαίτερα υγιεινό. Αυτό συμβαίνει γιατί παραγγέλνουμε αφού έχουμε φτάσει στο σημείο να πεινάσουμε πολύ και καταναλώνουμε ποσότητες ή γεύματα που δεν είναι ιδανικά για εμάς. Προετοιμάζοντας το φαγητό από το βράδυ έχεις την ευκαιρία να καταναλώσεις αγνά υλικά της επιλογής σου, τα οποία έχουν λιγότερες θερμίδες και επιπλέον εξοικονομείς χρήματα. Αν μετά από μια γεμάτη ημέρα νιώθεις κουρασμένη, κέρδισε χρόνο και μαγείρεψε με κάποιο δικό σου πρόσωπο, όπως το αγόρι σου ή τη μητέρα σου. Extra tip: Συνήθως, εκτός από το μεσημεριανό φαγητό, έχω στην τσάντα μου σνακ, όπως ξηρούς καρπούς, ρυζογκοφρέτες ή κάποιο φρούτο.

4) Οργάνωσε το φαγητό σου για όλη την εβδομάδα/Κάνε λίστα supermarket

Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγεις την κατανάλωση junk food είναι να φτιάξεις ένα πρόγραμμα με τα φαγητά που έχεις σκοπό να μαγειρέψεις μέσα στην εβδομάδα. Στη συνέχεια, κάνε μια λίστα με τα υλικά που χρειάζεσαι. Αυτό σε κάνει να κερδίζεις χρόνο στην καθημερινότητα σου και να αποφεύγεις την αγορά γλυκισμάτων ή αναψυκτικών που συνήθως μας δελεάζουν όταν δεν έχουμε σκεφτεί τι ακριβώς θέλουμε να φάμε και ψωνίζουμε νηστικές.

5) Προτίμησε νερό ή πράσινο τσάι αντί για κάποιο αναψυκτικό

Κατά τη διάρκεια της ημέρας πρέπει να πίνεις 8 ποτήρια νερό, δηλάδη περίπου δύο λίτρα. Για καλύτερο έλεγχο, έχω μαζί μου ένα μπουκάλι νερό το οποίο υποσυνείδητα ξέρω ότι πρέπει να καταναλώσω μέχρι το τέλος της ημέρας. Αντί για δεύτερο καφέ ή κάποιο αναψυκτικό προτίμησε πράσινο τσάι για αποτοξίνωση και ευεξία. Με τον καιρό θα δεις ότι θα βελτιωθεί η ποιότητα της επιδερμίδας σου, ενώ παράλληλα θα έχεις περισσότερη ενέργεια. Να θυμάσαι: Ένα αναψυκτικό σε κουτί μπορεί να περιεχεί ακόμα και 39g ζάχαρη.

 

More from

Υγεία

Ισορροπημένα γεύματα κάθε μέρα!

Ποια προϊόντα θα σε βοηθήσουν να έχεις ένα ισορροπημένο πρωινό, μεσημεριανό και σνακ;

5 σημαντικά και όχι τόσο γνωστά οφέλη της βιταμίνης Κ στον οργανισμό

Υπάρχουν πέντε καλοί λόγοι να προσθέσεις τη βιταμίνη Κ στη διατροφή. Αυτά τα οφέλη της βιταμίνης Κ που ακολουθούν αποδίδονται κυρίως στην Κ2 της βιταμίνης.

Tα μόνα αλκοολούχα ποτά που δεν σε παχαίνουν

Πίνεις άφοβα!

Τι να βάζεις στο ψωμί σου; Μαρμελάδα ή ταχίνι; Πραλίνα ή φυστικοβούτυρο;

Τα πιο υγιεινά spreads και 5 πρωινά με λιγότερες από 100 θερμίδες

Victoria’s (Diet) Secret | Aυτά είναι τα διατροφικά tips των «Αγγέλων»!

Πώς διατηρούν τις τέλειες αναλογίες τους και πώς προετοιμάζονται για τη μεγάλη στιγμή του δημοφιλούς show;

Μπήκαμε στο MyDiabetes.gr και βρήκαμε πώς θα ελέγχεις αποτελεσματικά τις αυξομειώσεις σακχάρου σε συνεργασία με το γιατρό σου

Το mydiabetes.gr είναι το εργαλείο που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα το διαβήτη και να προετοιμαστείς σωστά για τη συζήτηση με το γιατρό σου.

Τελικά, αυτή είναι η πιο ακατάλληλη ώρα για τα workouts σου

Πότε είναι η χειρότερη ώρα για κάθε είδος γυμναστικής;

Η χρυσή δεκάδα των σνακ με 150 θερμίδες το πολύ!

Δέκα νόστιμα και χορταστικά σνακ με 150 θερμίδες ή και λιγότερες!