Υγεία : HEALTH NEWS19 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2016

Πώς να αντισταθείς στις φθινοπωρινές αλλεργίες

Οι τροφές που σε προστατεύουν από τις αλλεργίες που καραδοκούν το φθινόπωρο!

Οι καλοκαιρινοί μήνες μας αποχαιρετούν και τα φύλλα που πέφτουν έρχονται μαζί με το δροσερό-πια αεράκι να φέρουν το φθινόπωρο.
Μαζί με τα παραπάνω όμως, καταφθάνουν και οι αλλεργίες, οι οποίες χρόνο με το χρόνο εντείνονται. Οι κλιματικές αλλαγές και η αύξηση της θερμοκρασίας, καθώς και η αύξηση του δοξειδίου του άνθρακα κάνουν τα φυτά να ζουν περισσότερο και να παράγουν πολλή γύρη, η οποία είναι υπεύθυνη για διάφορες αλλεργίες.
Για ακόμα μια φορά, η λύση βρίσκεται σε αυτά που τρώμε και δεν τρώμε! Υπάρχουν τροφές, οι οποίες είναι κυρίως εποχιακές και βοηθούν στο να καταπολεμηθούν οι αλλεργίες που καραδοκούν το Σεπτέμβρη.

Μπρόκολο

 

Πλούσιο σε βιταμίνη C και μέλος της οικογένειας των σταυρανθών λαχανικών, το μπρόκολο έχει αποδειχτεί πως βοηθάει στα προβλήματα με το ιγμόρειο και δίνει στον οργανισμό τα 2/3 της απαραίτητης ημερήσιας δόσης βιταμίνης C.

Λαχανίδα

Συνήθως χρησιμοποιείται ως γαρνιτούρα, αλλά τώρα ήρθε ο καιρός να το εντάξεις και στη διατροφή σου. Όπως και το προαναφερθέν μπρόκολο, η λαχανίδα είναι μέλος των σταυρανθών λαχανικών και είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α, μια βιταμίνη που έρευνες έχουν δείξει ότι προλαμβάνει τις αλλεργίες.

Πράσινο λάχανο

Πλούσιο σε καροτίνη, βοηθάει τον οργανισμό να ανταπεξέλθει και να ξεπεράσει γρήγορα τυχόν αλλεργίες. Όσο πιο σκούρα τα φύλλα, τόσο πιο πλούσιο σε καλά συστατικά για τον οργανισμό.

Σκόρδο και κρεμμύδι

Και τα δύο δρουν ώς αντισταμινικά και προλαμβάνουν αλλεργικές φλεγμονές, όπως η βουλωμένη μύτη.

Κολοκύθα

Σαν το μπρόκολο, έτσι και η κολοκύθα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, κάτι που βοηθάει τον οργανισμό να αντιστέκεται στις αλλεργικές επιθέσεις.

Καρότο

Η καροτίνη που περιέχει είναι ό,τι καλύτερο για τον οργανισμό. Αν βράσεις ελαφριά τα καρότα, τότε θα πάρεις περισσότερα θρεπτικά συστατικά, απ’ ότι εάν τα τρως ωμά!

Σέλινο

Πλούσιο σε βιταμίνη C, βοηθάει όχι μόνο στο να αντιμετωπίσεις τυχόν αλλεργίες, αλλά και την αρτηριακή πίεση, καθώς και χρόνιους πόνους. Είναι ένα λαχανικό, το οποίο δεν χάνει τα καλά του συστατικά είτε είναι ωμό, είτε μαγειρεμένο.

Τσουκνίδα

Ακόμα και αν δεν θεωρείται ένα είδος τροφίμου, αυτό το φθινοπωρινό βότανο βοηθάει να αντιμετωπιστούν πολλά συμπτώματα αλλεργιών, καθώς περιέχει ισταμίνη. Ωστόσο η μακροχρόνια χρήση της τσουκνίδας δεν ενδείκνυται, καθώς μπορεί να μειώσει τα επίπεδα καλίου του οργανισμού.

Ποιες τροφές να αποφεύγεις

Πέρα από τις τροφές που μπορούν να σε προστατέψουν, υπάρχουν και εκείνες που προκαλούν αλλεργικά συμπτώματα, κάτι που ονομάζεται «σύνδρομο στοματικής αλλεργίας».
Αν είσαι άτομο που υποφέρει από αλλεργίες, καλό θα ήταν να αποφεύγεις τα μήλα, τις μπανάνες, το πεπόνι, το καρπούζι, το αγγούρι, το κολοκύθι, το χαμομήλι, το μέλι και τα φυστίκια.

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ HEALTH NEWS

Πνευμονιόκκος
HEALTH NEWS23 Νοεμβρίου 2017

Πνευμονιόκκοκος | Γιατί τα παιδιά είναι ευάλωτη ομάδα

Πνευμονιόκκοκος: Τι ασθένειες προκαλεί; Είναι το βακτήριο που είναι υπεύθυνο για σοβαρές και επικίνδυνες για την υγεία ασθένειες.

HEALTH NEWS27 Οκτωβρίου 2017

Οι τεχνικές για να πάρεις τον έλεγχο των ονείρων στα χέρια σου

Νέα επιστημονική έρευνα σε βοηθάει να ζήσεις το δικό σου Inception

HEALTH NEWS26 Οκτωβρίου 2017

Γι' αυτούς τους λόγους μελανιάζεις με το παραμικρό

Σε περίπτωση που εμφανίζεις μελανιές χωρίς προφανή αιτία, διαβάζεις εδώ.

HEALTH NEWS21 Σεπτεμβρίου 2017

Ελένη Μενεγάκη: Στα παρασκήνια της εντυπωσιακής φωτογράφισης για το Pink Ribbon Bracelet 2017

Η Εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των εταιρειών Estée Lauder γιορτάζει την 25η επέτειό της!

Best of network