Το μυστικό για να αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά το κρυολόγημα
Το μυστικό για να αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά το κρυολόγημα
Μήπως σου λείπει βιταμίνη D;
Μήπως σου λείπει βιταμίνη D;
ΥΓΕΙΑ17.03.2017

6 πράγματα που δείχνει το χρώμα της περιόδου σου για την υγεία σου

Το χρώμα της περιόδου εκτός του ότι μπορεί να σου προσφέρει σημαντικές πληροφορίες για την υγεία των ορμονών σου για να γνωρίζεις όσα πρέπει.

χρώμα περιόδου

Το χρώμα της περιόδου μπορεί να σου πει πολλά για την υγεία σου. Την προηγούμενη χρονιά, το Αμερικανικό Κολέγιο Μαιευτήρων και Γυναικολόγων δημοσίευσε μία έρευνα συνιστώντας να χρησιμοποιείται η περίοδος σαν ένα σημαντικό στοιχείο, όπως είναι η πίεση, οι παλμοί και η θερμοκρασία.

Γιατί; Επειδή, το χρώμα της περιόδου εκτός του ότι μπορεί να σου δώσει σημάδι για το αν είσαι έγκυος ή όχι, η περίοδός σου μπορεί να σου προσφέρει σημαντικές πληροφορίες για την υγεία των ορμονών σου (οι οποίες φροντίζουν για την καλή λειτουργία όλων των συστημάτων, από τον εγκέφαλο μέχρι το αναπαραγωγικό σου σύστημα).

Και ενώ μπορεί κάτι που θεωρείται φυσιολογικό για μία γυναίκα να μην είναι τόσο φυσιολογικό για κάποια άλλη, υπάρχουν κάποιες αλλαγές τις οποίες οφείλεις να προσέχεις, ειδικά όταν πρόκειται για το χρώμα της περιόδου σου. Ανακάλυψε παρακάτω έξι πράγματα που μπορεί να σου μαρτυρήσει το χρώμα του αίματος της περιόδου σου για την υγεία σου.

Εάν ροζίζει…

Μπορεί να έχεις χαμηλά επίπεδα οιστρογόνων. Ειδικά αν συνοδεύεται από μία πιο ελαφριά από το συνηθισμένο ροή ή εάν τρέχεις με πολύ ζήλο, σύμφωνα με την Margaret Romero, νοσοκόμα στη Νέα Υόρκη. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η υπερβολική άσκηση μπορεί να μειώσει τα επίπεδα των οιστρογόνων, γεγονός που μπορεί ακολούθως να προκαλέσει αλλαγές στην περίοδό σου, ακόμα και να την εξαφανίσει εντελώς. Δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο να σταματούν να έχουν ωορρηξία οι γυναίκες που είναι επαγγελματίες αθλήτριες.

Αν και μπορεί αυτό να μην φαίνεται και τόσο φοβερό (ποια γυναίκα δεν θα έχει ονειρευτεί να μην χρειαστεί να έχει ξανά περίοδο;), τα χαμηλά επίπεδα οιστρογόνων μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπόρωσης, εάν δεν αντιμετωπιστούν. Εάν πρόσφατα ξεκίνησες να γυμνάζεσαι για το μαραθώνιο ή ανέβασες την ένταση των ασκήσεων στο γυμναστήριο και παρατηρείς ότι οι περίοδοί σου ξαφνικά έγιναν πιο ελαφριές ως προς το χρώμα και τη ροή ή λιγότερο συχνές, καλό θα ήταν να συμβουλευτείς το γιατρό σου.

Η Romero αναφέρει ότι άλλοι πιθανοί ένοχοι για τη ροή σου που ροζίζει μπορεί να είναι η κακή διατροφή, το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS) ή η περιεμμηνόπαυση, η οποία συμβαίνει όταν οι ωοθήκες αρχίζουν να παράγουν λιγότερα οιστρογόνα στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την εμμηνόπαυση (σε γενικές γραμμές, αυτό συμβαίνει γύρω από τέσσερα έως πέντε έτη πριν από την εμμηνόπαυση).

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Η ιδανική δίαιτα για τα ψωμάκια! Εξαφάνισε το λίπος στους γοφούς τώρα!

Προσπαθείς να απαλλαγείς από το τοπικό πάχος στους γοφούς; Ακολούθησε αυτή την αποτελεσματική δίαιτα για τα ψωμάκια και χάσε πόντους εκεί που θέλεις!

Ζάχαρη άσπρη, μαύρη ή καστανή; Ποια να προτιμήσεις και γιατί

Ποιά ζάχαρη να προσθέσεις στον καφέ ή τα γλυκά σου; Ποιά θα σε φορτώσει με τις λιγότερες θερμίδες και ποιά θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά στη δίαιτα σου;

Υδατάνθρακες και άσκηση: Αυτό είναι το ιδανικό σνακ πριν την προπόνηση σου

Για να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τη γυμναστική σου, χρειάζεσαι και τα κατάλληλα καύσιμα.

Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Ακολούθησε την αθλητική δίαιτα και κέρδισε σε γράμμωση και ενέργεια.

Πολύποδας μήτρας: Όσα πρέπει να ξέρεις για την αφαίρεση με υστεροσκόπηση

Όλα όσα συμβαίνουν πριν και μετά την επέμβαση

Αδύνατη μέχρι το καλοκαίρι; Μάθε πώς θα το κάνεις με τις σωστές ασκήσεις!

Τι πρέπει να προσέξεις στην άσκηση για να καταφέρεις το στόχο σου: να είσαι πιο αδύνατη μέχρι το καλοκαίρι!