Το μυστικό για να αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά το κρυολόγημα
Το μυστικό για να αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά το κρυολόγημα
Μήπως σου λείπει βιταμίνη D;
Μήπως σου λείπει βιταμίνη D;
ΥΓΕΙΑ17.03.2017

6 πράγματα που δείχνει το χρώμα της περιόδου σου για την υγεία σου

Το χρώμα της περιόδου εκτός του ότι μπορεί να σου προσφέρει σημαντικές πληροφορίες για την υγεία των ορμονών σου για να γνωρίζεις όσα πρέπει.

χρώμα περιόδου

Το χρώμα της περιόδου μπορεί να σου πει πολλά για την υγεία σου. Την προηγούμενη χρονιά, το Αμερικανικό Κολέγιο Μαιευτήρων και Γυναικολόγων δημοσίευσε μία έρευνα συνιστώντας να χρησιμοποιείται η περίοδος σαν ένα σημαντικό στοιχείο, όπως είναι η πίεση, οι παλμοί και η θερμοκρασία.

Γιατί; Επειδή, το χρώμα της περιόδου εκτός του ότι μπορεί να σου δώσει σημάδι για το αν είσαι έγκυος ή όχι, η περίοδός σου μπορεί να σου προσφέρει σημαντικές πληροφορίες για την υγεία των ορμονών σου (οι οποίες φροντίζουν για την καλή λειτουργία όλων των συστημάτων, από τον εγκέφαλο μέχρι το αναπαραγωγικό σου σύστημα).

Και ενώ μπορεί κάτι που θεωρείται φυσιολογικό για μία γυναίκα να μην είναι τόσο φυσιολογικό για κάποια άλλη, υπάρχουν κάποιες αλλαγές τις οποίες οφείλεις να προσέχεις, ειδικά όταν πρόκειται για το χρώμα της περιόδου σου. Ανακάλυψε παρακάτω έξι πράγματα που μπορεί να σου μαρτυρήσει το χρώμα του αίματος της περιόδου σου για την υγεία σου.

Εάν ροζίζει…

Μπορεί να έχεις χαμηλά επίπεδα οιστρογόνων. Ειδικά αν συνοδεύεται από μία πιο ελαφριά από το συνηθισμένο ροή ή εάν τρέχεις με πολύ ζήλο, σύμφωνα με την Margaret Romero, νοσοκόμα στη Νέα Υόρκη. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η υπερβολική άσκηση μπορεί να μειώσει τα επίπεδα των οιστρογόνων, γεγονός που μπορεί ακολούθως να προκαλέσει αλλαγές στην περίοδό σου, ακόμα και να την εξαφανίσει εντελώς. Δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο να σταματούν να έχουν ωορρηξία οι γυναίκες που είναι επαγγελματίες αθλήτριες.

Αν και μπορεί αυτό να μην φαίνεται και τόσο φοβερό (ποια γυναίκα δεν θα έχει ονειρευτεί να μην χρειαστεί να έχει ξανά περίοδο;), τα χαμηλά επίπεδα οιστρογόνων μπορεί να αυξήσουν τον κίνδυνο εμφάνισης οστεοπόρωσης, εάν δεν αντιμετωπιστούν. Εάν πρόσφατα ξεκίνησες να γυμνάζεσαι για το μαραθώνιο ή ανέβασες την ένταση των ασκήσεων στο γυμναστήριο και παρατηρείς ότι οι περίοδοί σου ξαφνικά έγιναν πιο ελαφριές ως προς το χρώμα και τη ροή ή λιγότερο συχνές, καλό θα ήταν να συμβουλευτείς το γιατρό σου.

Η Romero αναφέρει ότι άλλοι πιθανοί ένοχοι για τη ροή σου που ροζίζει μπορεί να είναι η κακή διατροφή, το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS) ή η περιεμμηνόπαυση, η οποία συμβαίνει όταν οι ωοθήκες αρχίζουν να παράγουν λιγότερα οιστρογόνα στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την εμμηνόπαυση (σε γενικές γραμμές, αυτό συμβαίνει γύρω από τέσσερα έως πέντε έτη πριν από την εμμηνόπαυση).

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Γρήγορη αποτοξίνωση μετά τις διακοπές: 10 τροφές για να «ξεφουσκώσεις» άμεσα!

Τώρα που γύρισες από τις διακοπές σου, η αποτοξίνωση είναι επιτακτική

Παγωμένο γιαούρτι: Ποια toppings να αποφύγεις

Το καλοκαιράκι, το παγωμένο γιαούρτι, είναι must, ειδικά για εμάς που αγαπάμε την υγιεινή διατροφή

3 ροφήματα που (δεν το πιστεύεις αλλά) προστατεύουν την επιδερμίδα το καλοκαίρι

Ιδού, τρία ροφήματα που όσο κι αν δεν το πιστεύεις, βοηθούν την επιδερμίδα μας το καλοκαίρι.

Πρωινό με βρώμη: 4 συνταγές με λιγότερες από 400 θερμίδες

Μια ιδανική και υγιεινή λύση για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

Επιτέλους! Το μυστικό για να χάσεις λίπος στην κοιλιά!

Για να ξεφορτωθείς το λίπος στην κοιλιά θεωρείται βασικό να συμπεριλάβεις στη fitness ρουτίνα σου αεροβική γυμναστική

Πολέμησε την κυτταρίτιδα με 5 λεπτά άσκηση!

Κάνοντας αερόβια άσκηση, ειδικά στην περιοχή των γλουτών και των ποδιών, καις λίπος, άρα αντιμετωπίζεις άμεσα το πρόβλημα της κυτταρίτιδας που φωλιάζει στο κάτω μέρος του σώματός σου.

7ήμερη δίαιτα για δυνατούς κοιλιακούς (πρόγραμμα διατροφής και ασκήσεις)

Θέλεις να ξεφορτωθείς το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς;

4 ελαφριά μεσημεριανά γεύματα για να χάσεις άμεσα βάρος

Όταν έρχεται η ώρα του μεσημεριανού, ξέρεις πως ένα γεύμα με πολλά λιπαρά ή τηγανητό, δεν είναι η καλύτερη επιλογή.